In een omtrek van een goede 100m niet neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef CindieY het volgende:
Hebben jullie allemaal geen buren ofzo? Mijn buren gaan namelijk niet blij van me worden als ik m'n muziek harder ga zetten
Relaxt! Dat moet ik over een paar jaartjes ook maar gaan doen, vrijstaand huisje zoeken met buren op een goede afstandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In een omtrek van een goede 100m niet nee.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Duck is het nou zo moeilijk om een normale TT te verzinnen? Zet dan in elk geval je caps uit.
Sorry, ik wou eigenlijk 'had ik onbedoeld de lapo' als TT doen, maar dat is weer zo gewoontjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Duck is het nou zo moeilijk om een normale TT te verzinnen? Zet dan in elk geval je caps uit.
Maar waarom dan Foo Fighters?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, ik wou eigenlijk 'had ik onbedoeld de lapo' als TT doen, maar dat is weer zo gewoontjes.
Zeg dan iets over het programma oid.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, ik wou eigenlijk 'had ik onbedoeld de lapo' als TT doen, maar dat is weer zo gewoontjes.
Trusten!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef Evertjan het volgende:
Ik duik me bed maar weer is ben kapot!!
Dat was ook niet goed geweest want een zin begin je met een hoofdletter...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was ook niet goed geweest want een zin begin je met een hoofdletter...
Jeps, van Soulwaxquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:26 schreef -Hans- het volgende:
2ManyDJ's is toch Soulwax? Kevin heeft wel eens de 2ManyDJ's weten te strikken voor tijdens Der Rudy. Dat was wel een feestje toen.
Agree! SoD is vanaf de eerste uitzending eigenlijk altijd wel een vast item gebleven voor mij tidjens de zaterdagavond. Echt heerlijk. Even lekker knallen!quote:
Ah, okay dat zegt wel genoeg. Kevin is de webmaster van de Soulwax site, oid. Soulwax is ookquote:
Hoe lang loopt SoD nu eigenlijk al? Ik ben het vooral in de loop der tijd gaan waarderen, maar ik moet ook wel erg in the mood zijn voor SoD.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree! SoD is vanaf de eerste uitzending eigenlijk altijd wel een vast item gebleven voor mij tidjens de zaterdagavond. Echt heerlijk. Even lekker knallen!
I Don't Like My hair NIET !
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor iemand die 24/7 achter de pc zit is dat toch geen probleem?
Zo erg is het nou ook weer niet met me! Ik heb zelfs gister 5KM hardgelopen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor iemand die 24/7 achter de pc zit is dat toch geen probleem?
Oef, goede vraag! Het is begonnen met Daniel Lippens die nu bij SlamFM zit. Volgens de Wiki ergens rond maart 2009.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe lang loopt SoD nu eigenlijk al? Ik ben het vooral in de loop der tijd gaan waarderen, maar ik moet ook wel erg in the mood zijn voor SoD.
Goed bezig, Duck.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet met me! Ik heb zelfs gister 5KM hardgelopen!
Tot 12 uur toch? Gewoon nog even wakker blijven en daarna slapenquote:
White Noise gaat me op den duur vervelen. Teveel van 't zelfde, ofzo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef -Hans- het volgende:
White Noise is vaak van dat slappe/vage dance. Dit is 'gewoon' geen geouwehoer lekker beuken muziek.
Dat idd, meer afwisseling.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef -Hans- het volgende:
White Noise is vaak van dat slappe/vage dance. Dit is 'gewoon' geen geouwehoer lekker beuken muziek.
Hm, op zich merendeel prima, eindigde beetje vaag met een vriendin die echt goed bezopen was, daardoor strontirritant werd, uiteindelijk diepgaand gesprek heeft gehad en heeft lopen janken, was te zien. Heb me er maar buiten gehouden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Allrounder het volgende:
Hoe was jullie oud en nieuw trouwens? Die van mij zeer geslaagd![]()
Tuinfeest met bbq
Klopt, heel veel van hetzelfde inderdaad en dan die knakker met zijn Engels geklets. Heb er niets mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
White Noise gaat me op den duur vervelen. Teveel van 't zelfde, ofzo.
FOK!ken > tv kijken > vuurwerk kijken > bij kennissen langs > FOK!kenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Allrounder het volgende:
Tuinfeest met bbq
Ah das jammer idd. Gelukkig nooit last vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, op zich merendeel prima, eindigde beetje vaag met een vriendin die echt goed bezopen was, daardoor strontirritant werd, uiteindelijk diepgaand gesprek heeft gehad en heeft lopen janken, was te zien. Heb me er maar buiten gehouden.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen komt de beat er nog door. Ojee, here we go!
Top, op de wachtrijen bij de garderobe en muntjesverkoop na. Uur gewacht in totaalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Allrounder het volgende:
Tuinfeest met bbq
Zo gaat 't hier wel vaker op feestjes, eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ah das jammer idd. Gelukkig nooit last van
Ah daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Dit jaar zijn we maar gewoon naar de kroeg gegaan, niet te druk. Waren er ook pas om 4 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Top, op de wachtrijen bij de garderobe en muntjesverkoop na. Uur gewacht in totaal.
We gingen om half 3 naar binnen en na half 4 had ik mn eerste biertje pasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:41 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ah daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Dit jaar zijn we maar gewoon naar de kroeg gegaan, niet te druk. Waren er ook pas om 4 uur
Ik overweeg voor volgend jaar dat feest in de Broerenkerk. Ik hoorde één van m'n buren pas om een uur of 8 binnenstrompelenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We gingen om half 3 naar binnen en na half 4 had ik mn eerste biertje pas
Feest duurde tot 6u, niet heel lang losgegaan dus.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel te weinig! Naja, nog 15 minuten om nog even lekker los te gaan.
Inderdaadquote:
Ik ga de 4 uur durende Billy Hufter mix even luisten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
InderdaadHierna Spotifyen of eens de DJ Sandstorm jaarmix luisteren.
Nice, dat zijn de betere tijdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik overweeg voor volgend jaar dat feest in de Broerenkerk. Ik hoorde één van m'n buren pas om een uur of 8 binnenstrompelen
Een goede koptelefoonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef CindieY het volgende:
Ik wil ook buren die niet thuis zijn of op 100 meter afstand wonenDit soort muziek moet je gewoon hard draaien.
Ik ben mn gehoor volgens mij al gruwelijk aan 't beschadigenquote:
Ik zit erover te denken een koptelefoon te kopen, maar die monster beats zijn zo duur..quote:
Te duur idd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken een koptelefoon te kopen, maar die monster beats zijn zo duur..
[Ekdom]BRILJANT[/Ekdom]quote:
Nou ja naar België geredenm me vol gevreten met me nichtje gespeeld (en dus niet doordenken smeerlappenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Allrounder het volgende:
Tuinfeest met bbq
minthyquote:
Helloquote:
Hoiquote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef Allrounder het volgende:
http://lsdb.nl/set/55740/(...)010__21-08-2010.html
Hier de set waar we nu naar luisterenVoor de liefhebbers.
Dago! Hoe vaak ben je al weggegaan vanavond??quote:
Dago kennende 0 keer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dago! Hoe vaak ben je al weggegaan vanavond??![]()
Best welquote:
Gewoon 3FM hier, Sense of Dancequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Best wel, al luister ik waarschijnlijk iets anders dan jullie nu
.
Ik had eigenlijk neer moeten zetten "heb je gezegd weg te zullen gaan?"quote:
Cocain in my brainquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef Allrounder het volgende:
http://lsdb.nl/set/55740/(...)010__21-08-2010.html
Hier de set waar we nu naar luisterenVoor de liefhebbers.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond!
ik luister niet naar 3fm maar kjk de nederpopshow van vorige week.
en wat is The Happening een poepfilm!
Haaha die film is zo _Dramatisch_ slecht. Na 30 minuten heb ik 'm uitgezet. Kon het niet langer volhouden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond!
ik luister niet naar 3fm maar kjk de nederpopshow van vorige week.
en wat is The Happening een poepfilm!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het muisstil in huis, die rust!!
Je moest eens wetenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Ik luister nu ook niet naar 3FM vind de programmering niet de moeite waard nu.
ik ben niet zo'n dance-liefhebber. een paar nummertjes is prima, maar geen urenlangquote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
Dat luister ik nietquote:
Ik zet 'm nu ook uit. Morgen weer een dag, waarschijnlijk. Maar eens even kijken welke film ik ga kijken. The Dark Knight heb ik ook al tevaak gezien.. Gaat nog een hele uitdaging worden om een leuke film te vinden.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
daar hebben wequote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
weg met de rust![]()
Normaal wel, maar vind het nu wel ff lekker om rust aan m'n kop te hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:00 schreef -Hans- het volgende:
minthy ook zo'n uitermate fanatieke 3FM luisteraar.
Ik heb vanavond Big Fish gezien, een film van Tim Burton. Je moet er van houden, maar ik vond em echt de moeite waard.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zet 'm nu ook uit. Morgen weer een dag, waarschijnlijk. Maar eens even kijken welke film ik ga kijken. The Dark Knight heb ik ook al tevaak gezien.. Gaat nog een hele uitdaging worden om een leuke film te vinden.
Heb jij afgelopen kwartier opgenomen?quote:
ik cap allesquote:Op zondag 2 januari 2011 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb jij afgelopen kwartier opgenomen?
Herken hetquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef minthy het volgende:
Normaal wel, maar vind het nu wel ff lekker om rust aan m'n kop te hebben. Misschien zo de tv nog even aan
Ken ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb vanavond Big Fish gezien, een film van Tim Burton. Je moet er van houden, maar ik vond em echt de moeite waard.
Dat jullie daar tegen kunnenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herken het. Geniet nu ook van de rust in het huis. Heerlijk.
Om 23.55 praatte Ajouad, door een nummer heen weet jij hoe dat nummer heet?quote:
80% van de dvd-s heb ik voor het grijpen.....de vhs-banden liggen bij mn ouders. de blu-rays lukt ook nog wel en de rest zit in dozen die ik nu niet ga openenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken ik niet. Krijgt een hoge score @ Imdb, maar is zo te zien niet helemaal mijn genre
.
3rdrock, is goed man.
Heb normaal ook altijd en overal de radio aan, maar zit ietwat in een dipje (klein hoor, niks ernstigs). Heb een vol hoofd en kan zo beter nadenkenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat jullie daar tegen kunnenIk kan heel slecht tegen stilte, ik heb vrijwel altijd muziek aan.
Owja, dan ga ik altijd even genieten van frisse lucht buiten, even een stuk wandelen. Maar dat zelfs nog met muziek aan.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb normaal ook altijd en overal de radio aan, maar zit ietwat in een dipje (klein hoor, niks ernstigs). Heb een vol hoofd en kan zo beter nadenken
Nergens voor nodig: http://tv.blinkx.com/movies?more=#showsquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
je mag in mijn dvd-theek komen snuffelen hoor. keuze uit zo'n 400 films....
Ja, das ook lekker. M'n hond moet zo nog uit, kan ik ook van genieten, maar ook dan heb ik graag stiltequote:Op zondag 2 januari 2011 00:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Owja, dan ga ik altijd even genieten van frisse lucht buiten, even een stuk wandelen. Maar dat zelfs nog met muziek aan.
Mensen verschillen natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, das ook lekker. M'n hond moet zo nog uit, kan ik ook van genieten, maar ook dan heb ik graag stilte
volgens mij een nummertje van Daft Punkquote:Op zondag 2 januari 2011 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Om 23.55 praatte Ajouad, door een nummer heen weet jij hoe dat nummer heet?
maar dan kan ik niet op mijn tv kijken en moet ik op mijn oncomfortabele bureaustoel zitten. dan pleur ik er liever een schijfje in of gebruik ik mijn mediastreamer voor de gedownloade contentquote:Op zondag 2 januari 2011 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nergens voor nodig: http://tv.blinkx.com/movies?more=#shows
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij een nummertje van Daft Punk
Oh ik kan dat ding gewoon op me TV inpluggen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar dan kan ik niet op mijn tv kijken en moet ik op mijn oncomfortabele bureaustoel zitten. dan pleur ik er liever een schijfje in of gebruik ik mijn mediastreamer voor de gedownloade content
ehm....welk ding? die links zijn toch alleen maar sites met films?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik kan dat ding gewoon op me TV inpluggen.
Ik bedoel mijn laptop. Heb ook een beamer voor het bioscoop gevoel.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm....welk ding? die links zijn toch alleen maar sites met films?
ah ja. ja, ik zou een dvi-kabel ofzo naar tv kunnen leggen...maar dat vind ik net iets teveel van t goedequote:
iets met ID3-tags denk ik....quote:Op zondag 2 januari 2011 00:14 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom als ik de CD Triggerfinger - All This Dancin' Around in mijn PC afspeel zegt mijn pc dat het dit album: http://nl.wikipedia.org/wiki/Triggerfinger_(album) is? Zo krijg ik m'n scrobbles natuurlijk nooit goed
Het staat natuurlijk ook goed als je één of andere kast vol dvd's hebt staanquote:Op zondag 2 januari 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja. ja, ik zou een dvi-kabel ofzo naar tv kunnen leggen...maar dat vind ik net iets teveel van t goedeik koop voor mijn gevoel genoeg dvd's en blu-ray's om het downloaden voor mijn gevoel te vergoelijken
ivm ruimtegebrek zitten bijna alle schijfjes in ee ndj-koffer.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk ook goed als je één of andere kast vol dvd's hebt staanMaar ik heb 't zelfde met boeken. Zou 't eigenlijk ook willen met cd's, maar die koop ik eigenlijk niet.
Het staat wel leuk maar ik heb nu al kasten vol met DVD's, games en CD's (van mijn moeder) Dus ik heb geen behoefte om DVD's te kopen omdat het ook gratis kan en ik er niet eens ruimte voor heb.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk ook goed als je één of andere kast vol dvd's hebt staanMaar ik heb 't zelfde met boeken. Zou 't eigenlijk ook willen met cd's, maar die koop ik eigenlijk niet.
't Liefst zou ik later één of andere mediaroom willen hebben met een goed beeldscherm voor films + goede boxen voor 't geluid van films en natuurlijk het afspelen met muziek. Goeie hangbanken erbij. Een hoekje met een haardvuur en een lekkere stoel of bank voor het lezen van boeken. En dan de hele kamer vol dvd's, boeken en cd's. Maar dromen hequote:Op zondag 2 januari 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ivm ruimtegebrek zitten bijna alle schijfjes in ee ndj-koffer.
maar misschien heb ik in mijn toekomstige woning wel plaats....dan ga ik alles weer in doosjes doen en alfabetisch neerzetten
films kijken met 3rdRock, boeken lezen met 3rdRock en muziekluisteren met 3rdRock?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Liefst zou ik later één of andere mediaroom willen hebben met een goed beeldscherm voor films + goede boxen voor 't geluid van films en natuurlijk het afspelen met muziek. Goeie hangbanken erbij. Een hoekje met een haardvuur en een lekkere stoel of bank voor het lezen van boeken. En dan de hele kamer vol dvd's, boeken en cd's. Maar dromen he
Goh, wat zouden nou mijn drie favoriete bezigheden zijn in 't leven
Daar hoef je toch niet rijk voor te zijn?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
films kijken met 3rdRock, boeken lezen met 3rdRock en muziekluisteren met 3rdRock?![]()
als ik ooit rijk ben wil ik van die bioscoopstoelen!
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
films kijken met 3rdRock, boeken lezen met 3rdRock en muziekluisteren met 3rdRock?![]()
als ik ooit rijk ben wil ik van die bioscoopstoelen!
nuja, je moet het geld er voor hebben. en dat heb ik op dit moment niet. en ik ga de ruimte niet hebben in mijn verbouwde cafeetjequote:Op zondag 2 januari 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet rijk voor te zijn?
ik heb 7,50 gewonnen in de oudejaarsloterij!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Maar nee, geen bioscoopstoelen. Uiteindelijk kan ik daar nooit echt lekker in hangen. Gewoon relaxt grote banken die lekker zitten/hangen. En ow, in die kamer moet ook genoeg ruimte zijn om er een feestje te kunnen houden, dus doe er ook nog maar een dansvloer bij en een bar. Ik heb een miljonair nodig! Hier iemand toevallig?
Ja voor de ruimte moet je geld hebben, die stoelen kun je heus wil vinden op Marktplaats ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nuja, je moet het geld er voor hebben. en dat heb ik op dit moment niet. en ik ga de ruimte niet hebben in mijn verbouwde cafeetje
Sorry, maar dan schiet het niet opquote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb 7,50 gewonnen in de oudejaarsloterij!
Pak anders de Quote 500 er even bij.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Maar nee, geen bioscoopstoelen. Uiteindelijk kan ik daar nooit echt lekker in hangen. Gewoon relaxt grote banken die lekker zitten/hangen. En ow, in die kamer moet ook genoeg ruimte zijn om er een feestje te kunnen houden, dus doe er ook nog maar een dansvloer bij en een bar. Ik heb een miljonair nodig! Hier iemand toevallig?
is zo hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja voor de ruimte moet je geld hebben, die stoelen kun je heus wil vinden op Marktplaats ofzo.
mocht ik ooit miljonair zijn geef ik wel een gil. vind het niet erg als je alleen maar op me valt vanwege het geldquote:Op zondag 2 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry, maar dan schiet het niet opIk bedacht me namelijk net dat er bij die dansvloer natuurlijk ook de bijbehorende verlichting hoort. En eigenlijk moet er gewoon ook maar een podium in, voor live optredens
hij moet nodig zijn zaad kwijtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
3rdRock is weer op de versiertoer zie ik.
Hij heeft allebeide handen nog.quote:
mag dat in jouw Hole?quote:
dat weet jij helemaal niet...quote:
dat zit zo strakquote:
Nou je hebt sowieso een hand dus je kan je zaad kwijt.quote:
probeer jij maar eens met 1 hand te rukken en het zaad op te vangen!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je hebt sowieso een hand dus je kan je zaad kwijt.
lekker!quote:
Vang jij het zaad op met je andere hand? Dat doe ik dus nooit.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probeer jij maar eens met 1 hand te rukken en het zaad op te vangen!
[..]
lekker!![]()
Het is inmiddels al de tweede dag van 2011quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen deze morgen. Heb ik toch mooi even een gat in deze eerste dag van 2011 geslapen
boven de WC potquote:Op zondag 2 januari 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probeer jij maar eens met 1 hand te rukken en het zaad op te vangen!
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin,quote:[..]
lekker!![]()
ik wel. ik heb gelukkig 2 handen. lijkt me zo'n gedoe met 1 hand.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Vang jij het zaad op met je andere hand? Dat doe ik dus nooit.
Inderdaad ik ga niet meer praten over aftrekken.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wel. ik heb gelukkig 2 handen. lijkt me zo'n gedoe met 1 hand.
maar goed.....dit wordt wel een heel raar verhaal :s
Een erg groot gat dus hihi. Beetje naar is het wel, want ik ben dus nu zo fris als een hoentje -_-quote:Op zondag 2 januari 2011 00:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is inmiddels al de tweede dag van 2011
ja want dat is zoooooooooooooo 2010quote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik ga niet meer praten over aftrekken.
yup, daar hebben we in 2011 apparaten voor!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ja want dat is zoooooooooooooo 2010
je hebt ze in alle formatenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, daar hebben we in 2011 apparaten voor!
kun je ondertussen lekker fok!ken
Apparaten?, ik vind het ver gaan om een vrouw een apparaat te noemen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, daar hebben we in 2011 apparaten voor!
kun je ondertussen lekker fok!ken
Ik heb net m'n laatste wijntje ingeschonken, ik ga maar eens 'vroeg' naar bed vandaag, anders kan ik morgen tegen een uur of 11 niet slapen.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Een erg groot gat dus hihi. Beetje naar is het wel, want ik ben dus nu zo fris als een hoentje -_-
Nee Dago. We hebben 't hier al over gehad, dus laat 't nu rusten.quote:
dago, kop houwe en de volgende keer iets goeds produceren anders ga ik net zolang zeuren tot je een ban hebt!quote:
ik heb over fleshlights, robo-sucks en de f-u f-me. vrouwen noem ik gewoon vrouwen, meisjes, popjes, dames of schoonhedenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Apparaten?, ik vind het ver gaan om een vrouw een apparaat te noemen.
film, tv & radio modjes zijn op vakantie & Biogarde heeft niet op mijn DM naar hem toe gereageertquote:Op zondag 2 januari 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dago, kop houwe en de volgende keer iets goeds produceren anders ga ik net zolang zeuren tot je een ban hebt!
en al eens gebruiktquote:Op zondag 2 januari 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dago, kop houwe en de volgende keer iets goeds produceren anders ga ik net zolang zeuren tot je een ban hebt!
[..]
ik heb over fleshlights, robo-sucks en de f-u f-me. vrouwen noem ik gewoon vrouwen, meisjes, popjes, dames of schoonheden
dan ga je lekker slapen. of de hoofdsteden van afrika uit je hoofd leren!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
film, tv & radio modjes zijn op vakantie & Biogarde heeft niet op mijn DM naar hem toe gereageert
Ik verveel me echt de tiefjus.
Waarom denk je dat ik er niet op reageer?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en al eens gebruikt
ps.leuk ook voor cindiey dit gesprek #not
nee nooit gebruikt.....kende wel een jongen en die kende weer een jongen en die had de robosuck getest in het vroegere bnn-programma "neuken doe je zo"quote:Op zondag 2 januari 2011 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en al eens gebruikt
ps.leuk ook voor cindiey dit gesprek #not
nja, ik werd ervan beticht jou proberen te versieren. Hole riep dat ik mijn zaad kwijt moest en van het 1 kwam het ander. maar ik houd er nu over opquote:Op zondag 2 januari 2011 00:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er niet op reageer?Ik begin hier over mijn grote maar waarschijnlijk nooit te realiseren droom en jullie hebben 't opeens over allerlei sekstoestanden
Ik ga geen sexspeeltjes kopen zonde van het geld.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik heb over fleshlights, robo-sucks en de f-u f-me. vrouwen noem ik gewoon vrouwen, meisjes, popjes, dames of schoonheden
Deed je dat niet dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik werd ervan beticht jou proberen te versieren. Hole riep dat ik mijn zaad kwijt moest en van het 1 kwam het ander. maar ik houd er nu over op
Neuken doe je zo, dat was echt grappig.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee nooit gebruikt.....kende wel een jongen en die kende weer een jongen en die had de robosuck getest in het vroegere bnn-programma "neuken doe je zo"
en de grootste doelgroep die keek was 50+quote:Op zondag 2 januari 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuken doe je zo, dat was echt grappig.
dacht jij dat dan?quote:
Nu wordt je serieus, moet je niet doenquote:
Ik vond het als 8 jarige eerder hilarisch dan heel informatief. De gesprekken over seks met tieners in die caravan en die vrouw met die pop waren het meest hilarisch.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en de grootste doelgroep die keek was 50+
dacht jij dat ik serieus werd?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu wordt je serieus, moet je niet doenIk loop te ouwehoeren.
Mannen hèquote:Op zondag 2 januari 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
Gaat het hier niet over voetbal, dan wel over seks
Nee niet over seks over aftrekken en de comedy serie Neuken doe je zo.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
Gaat het hier niet over voetbal, dan wel over seks
ik word man genoemd! yes!quote:
Sjongejonge... Tis dat ik niet van typische vrouwendingen hou, anders had ik een conversatie begonnen over lipstick, nagellak en panty's!!quote:
ik kan me nog herinneren dat er een jongen in de caravan zat die 8 was toen hij werd ontmaagd later bleek dat ze het anaal dedenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het als 8 jarige eerder hilarisch dan heel informatief. De gesprekken over seks met tieners in die caravan en die vrouw met die pop waren het meest hilarisch.
meid, ik had laatst een ladder in mn panty. maar met blanke nagellak is dat wel weg te werkenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Sjongejonge... Tis dat ik niet van typische vrouwendingen hou, anders had ik een conversatie begonnen over lipstick, nagellak en panty's!!
We kunnen 't ook hebben over eh.. Nja, ik weet 't eigenlijk ook niet, ik praat ook niet zoveel over vrouwendingenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Sjongejonge... Tis dat ik niet van typische vrouwendingen hou, anders had ik een conversatie begonnen over lipstick, nagellak en panty's!!
misschien ben ik wel travestietquote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ben ik nog geen man, maar gewoon een jongen.quote:
Houdtopscheidtuit!!! Die leggings ook tegenwoordig. 1 haakje aan je nagel en roetsj!!! Weer een gat erin...quote:Op zondag 2 januari 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid, ik had laatst een ladder in mn panty. maar met blanke nagellak is dat wel weg te werken
Dat kan ik mij herinneren hij stak hem in het verkeerde gat.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat er een jongen in de caravan zat die 8 was toen hij werd ontmaagd later bleek dat ze het anaal deden
Lastig hè? Heb het met vriendinnen ook nooit over dat soort spulquote:Op zondag 2 januari 2011 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
We kunnen 't ook hebben over eh.. Nja, ik weet 't eigenlijk ook niet, ik praat ook niet zoveel over vrouwendingen
Ik ben nog gewoon een jongen hoor.quote:
nja, en heb je dat kontje van rafael vd vaart gezien. nou, daar zou ik mijn poezelige handjes wel ff op willen leggen. wat zeg ik? een ferme pets!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Houdtopscheidtuit!!! Die leggings ook tegenwoordig. 1 haakje aan je nagel en roetsj!!! Weer een gat erin...![]()
Zoiets??
Ik heb meer vrienden dan vriendinnen. Meiden roddelen en zeuren me teveel.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Lastig hè? Heb het met vriendinnen ook nooit over dat soort spul
jij komt hier ff niveau brengen?quote:
Meepraten maakt niet aantrekkelijker hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, en heb je dat kontje van rafael vd vaart gezien. nou, daar zou ik mijn poezelige handjes wel ff op willen leggen. wat zeg ik? een ferme pets!
Hooiquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Meepraten maakt niet aantrekkelijker hoor.
coolquote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef miieejj het volgende:
http://www.washingtonpost(...)AR2011010101517.html
Rare 'panda cow' born in northern Colorado
Dating, seks, voetbal het gaat toch allemaal om scoren zoveel verschilt het niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij komt hier ff niveau brengen?
heloef en hole praten konstant over sex!
uhuhquote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb meer vrienden dan vriendinnen. Meiden roddelen en zeuren me teveel.
Er staat 'misschien'quote:
je bent een vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nah... doe mij maar die Clooney "make an educated guess"quote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, en heb je dat kontje van rafael vd vaart gezien. nou, daar zou ik mijn poezelige handjes wel ff op willen leggen. wat zeg ik? een ferme pets!
Ik breng het licht.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij komt hier ff niveau brengen?
heloef en hole praten konstant over sex!
Ik werk ook een stuk liever met mannen dan met vrouwen, zelfde redenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah... doe mij maar die Clooney "make an educated guess"
Toch niet Freddie?quote:
daarvan snap ik wel dat vrouwen dat een knappe vent vinden. en nee, dat is niet meepraten, maar dat meen ik echt. die man heeft echt een bak charisma van hier tot tokyo!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah... doe mij maar die Clooney "make an educated guess"
Ik werk liever samen met meiden, die werken tenminste door en zijn niet overal zo achterlijk laks in. En het oog wil uiteraard ook wat.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werk ook een stuk liever met mannen dan met vrouwen, zelfde reden
Ik zie een verband.quote:
Ik werkte vroeger bij de radio (jaja de radio mensen) daar ben ik uiteindelijk weggegaan omdat ik de enige jongen was en het gewoon niet leuk was.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik werk liever samen met meiden, die werken tenminste door en zijn niet overal zo achterlijk laks in. En het oog wil uiteraard ook wat.
Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar eh, stel je voor dat zo'n meidje haar nagels scheuren of doet ze zwaar lichamelijk werk moet doen.. Dan piep je over 't algemeen wel anders.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik werk liever samen met meiden, die werken tenminste door en zijn niet overal zo achterlijk laks in. En het oog wil uiteraard ook wat.
Ik zit in een klas van 24 mensen, waarvan 6 jongens. Ik vind het wel prima zo.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger bij de radio (jaja de radio mensen) daar ben ik uiteindelijk weggegaan omdat ik de enige jongen was en het gewoon niet leuk was.
Wat? Daar begrijp ik dus echt niks van.quote:
Ik studeer nog.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar eh, stel je voor dat zo'n meidje haar nagels scheuren of doet ze zwaar lichamelijk werk moet doen.. Dan piep je over 't algemeen wel anders.
Ik zit een klas van 22 mensen, waarvan 1 jongen. Ik word gek van dat kippenhok af en toe.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit in een klas van 24 mensen, waarvan 6 jongens. Ik vind het wel prima zo.
als er een groep vrouwen bij elkaar staan. en de helft ken elkaar niet.. dan gaan ze echt niet met de vrouwen die ze niet kennen.. dan gaan ze niet praten met de vrouwen die ze niet kennen.. alleen maar van die ongun blikken krijg je dan.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Daar begrijp ik dus echt niks van.![]()
[ afbeelding ]
Kijk naar dat haar!
Ligt denk ik ook aan wat voor meiden het zijn. Als het echt van die meisjes-meisjes zijn dan kan het aardig irritant worden jaquote:Op zondag 2 januari 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit een klas van 22 mensen, waarvan 1 jongen. Ik word gek van dat kippenhok af en toe.
Ik zit met in een klas met 20 jongens 4 meiden en een meid die op een jongen lijkt. Wel lekker dat je in zo'n klas nog lekker kan lachen. Vrouwen hebben toch andere humor.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit in een klas van 24 mensen, waarvan 6 jongens. Ik vind het wel prima zo.
Daarvoor zijn de andere 5 jongensquote:Op zondag 2 januari 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit met in een klas met 20 jongens 4 meiden en een meid die op een jongen lijkt. Wel lekker dat je in zo'n klas nog lekker kan lachen. Vrouwen hebben toch andere humor.
Daar moet ik altijd zo om lachen, van die mutsjesquote:Op zondag 2 januari 2011 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar eh, stel je voor dat zo'n meidje haar nagels scheuren of doet ze zwaar lichamelijk werk moet doen.. Dan piep je over 't algemeen wel anders.
tis gewoon een raar soort.. mannen praten gewoon met kerels die ze niet kennenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit met in een klas met 20 jongens 4 meiden en een meid die op een jongen lijkt. Wel lekker dat je in zo'n klas nog lekker kan lachen. Vrouwen hebben toch andere humor.
Geen bijbaantje? Ik heb onder andere in kwekerijen gewerkt (= vieze handen), op een boomkwekerij (kan kruipen door de modder betekenen), bij TNT Pakketpost (zware pakketten) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Vrouwen ben ik er nooit veel tegen gekomen.quote:
Daar moet ik eerder om huilen dan lachenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd zo om lachen, van die mutsjesHeb meegemaakt dat iemand na een dag werken meer dan een week de ziektewet is ingegaan omdat "ze zo moe was" na de dag
Nou ik niet. De eerste week was het muisstil pas toen we aan elkaar wenden werd het gezellig,quote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
tis gewoon een raar soort.. mannen praten gewoon met kerels die ze niet kennen
dat heb ik wel eens zien gebeuren in t callcenter waar ik werk...dat het toch zwaarder wacht dan ze dachtquote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd zo om lachen, van die mutsjesHeb meegemaakt dat iemand na een dag werken meer dan een week de ziektewet is ingegaan omdat "ze zo moe was" na de dag
Oh, jawel. In een restaurant. Een kok, een collega, beide jongen/man. En twee van de bediening vrouwen van 30+, dus daar heb ik ook weinig mee van doenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen bijbaantje? Ik heb onder andere in kwekerijen gewerkt (= vieze handen), op een boomkwekerij (kan kruipen door de modder betekenen), bij TNT Pakketpost (zware pakketten) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Vrouwen ben ik er nooit veel tegen gekomen.
Maar ach, vrouw zijn heeft z'n voordelen. Even een lief en flirterig lachje en je krijgt veel gedaan.
wat erg eigenlijk dan he..quote:Op zondag 2 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik wel eens zien gebeuren in t callcenter waar ik werk...dat het toch zwaarder wacht dan ze dacht
hoewel ik dat ook wel bij meneertjes zie gebeuren...quote:
Mijn godquote:Op zondag 2 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik wel eens zien gebeuren in t callcenter waar ik werk...dat het toch zwaarder wacht dan ze dacht
Ik zou haar ook meteen ontslaanquote:
Waar betaal je alles van danquote:Op zondag 2 januari 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
Ik ben te lui om te gaan werken naast school. Heb het wel eens gedaan maar ik was folder bezorger toen het eind vorig jaar enorm begon te sneeuwen ben ik gestopt.
Vreselijk volk... Of dat ze gaan miepen dat ze vieze handen krijgen, ook leukquote:Op zondag 2 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik ben 16.quote:
Ja, dan heb je toch ook kosten?quote:
Dan zal ie nog wel zakgeld krijgen. En daar kun je makkelijk belkosten en een keertje stappen van betalen.quote:
Ik niet krijg geld voor eten en vervoer. Voor de rest heb ik naast af en toe wat geld voor nieuwe kleren niks nodig.quote:
Toen ik 16 was en nu nog steeds kocht ik nietsquote:
ik werk al 5 jaar (2jaar bellen en nu 3jaar beoordelen en coachen enzo) en om t nou zwaar te noemen....nee, vind ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn godIk werk zelf in een callcenter, dat is toch helemaal niet zwaar.. Mieperd.
Hoe de fuck kun je niks uitgevenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik 16 was en nu nog steeds kocht ik nietshet enige wat ik betaalde waren cd's etc..
Dus al het geld van anderhalf jaar werken staat nog op mn rekening, das niet veel want AH maarja..
Ach, misschien psychisch. Je moet wel tegen mensen kunnen die absoluut geen zin in jouw belletje hebben en dat laten merken ook. Of als je te vaak 'nee' te horen krijgt.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik werk al 5 jaar (2jaar bellen en nu 3jaar beoordelen en coachen enzo) en om t nou zwaar te noemen....nee, vind ik niet
oh, maar ik doe het net andersom. mensen belden mij en mijn collega's omdat internet weer eens stuk was en ze te achterlijk waren om even t modem te resettenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, misschien psychisch. Je moet wel tegen mensen kunnen die absoluut geen zin in jouw belletje hebben en dat laten merken ook. Of als je te vaak 'nee' te horen krijgt.
Ik geloof best dat als je de hele tijd getyf krijgt als je belt het best een kutbaantje kan zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik werk al 5 jaar (2jaar bellen en nu 3jaar beoordelen en coachen enzo) en om t nou zwaar te noemen....nee, vind ik niet
als je nog jong bent, dan hoef je geen grote bedragen uit te geven ..quote:
Wat moet ik uitgeven dan?quote:
Ik ben veels te klantvriendelijk om mensen op te kunnen bellen om ze iets te kunnen verkopen...quote:Op zondag 2 januari 2011 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, misschien psychisch. Je moet wel tegen mensen kunnen die absoluut geen zin in jouw belletje hebben en dat laten merken ook. Of als je te vaak 'nee' te horen krijgt.
Jij geeft gewoon te veel geld uit,quote:
is het niet heel erg vaak dat mensen zeggen, nee sorry maar....quote:Op zondag 2 januari 2011 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben iemand die al heel snel als 'lief', 'aardig' en 'sociaal' wordt beschreven. Toch vind ik het niet moeilijk om mensen iets te verkopen. Ik ben en blijf ten alle tijden vriendelijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben veels te klantvriendelijk om mensen op te kunnen bellen om ze iets te kunnen verkopen...
Hoe weet jij wat ik uitgeefquote:Op zondag 2 januari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij geeft gewoon te veel geld uit,![]()
Ik en Dago zijn minimalisten hebben alleen het essentiële nodig. Ik lrijg af en toe een game als cadeau en daar ben ik een half jaar mee zoet en dan heb ik wel weer een nieuwe. Dus ja ik zou niet weten waar ik geld aan moet uitgeven.
Hobby's? Kleren kosten wel meer dan ¤50,- normaal. Games? Console? iPod?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat moet ik uitgeven dan?
Ik krijg ¤50 kleedgeld en ¤25 zakgeld, mobiel gebruik ik nooit, ik ga nooit uit, en van die 25 p.m. red ik 1 broodje döner en af en toe iets anders wel hoor
Ik heb een tv op mn kamer, die is klein, hij doet het nog wel dus daarom hoef ik geen nieuwe te kopen maar ik heb genoeg geld dus waarom zou ik niet mn kleine bakbeest verruilen voor een grotere dunne!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik en Dago zijn minimalisten hebben alleen het essentiële nodig. Ik lrijg af en toe een game als cadeau en daar ben ik een half jaar mee zoet en dan heb ik wel weer een nieuwe. Dus ja ik zou niet weten waar ik geld aan moet uitgeven.
jullie wonen nog thuis...dan heb je vaak idd niet veel geld nodig weet ik nog van vroeger...quote:Op zondag 2 januari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
In wat voor krakkemikkig huis woon jij?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jullie wonen nog thuis...dan heb je vaak idd niet veel geld nodig weet ik nog van vroeger...
en ik schrik me net lam. ineesn een plens water uit het plafond!
Nou jij zegt hoe kan je nou niks uitgeven, dat geeft aan dat je geld uitgeeft misschien niet teveel maar toch.quote:
da's wazig..quote:Op zondag 2 januari 2011 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jullie wonen nog thuis...dan heb je vaak idd niet veel geld nodig weet ik nog van vroeger...
Je moet ook niet aan iedere gek je telefoonnummer geven. Maar ik krijg dat soort mensen ook wel eens aan de telefoon jaquote:Op zondag 2 januari 2011 01:22 schreef hole1988 het volgende:
Callcenters moeten verboden worden. Zelf de laatste weken meegemaakt. Één of andere oetlul heeft bij tientallen enquêtes mijn tel nr doorgegeven en nu wordt ik al weken lastig gevallen.
Goh, wat gek dat ik geld uitgeefquote:Op zondag 2 januari 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou jij zegt hoe kan je nou niks uitgeven, dat geeft aan dat je geld uitgeeft misschien niet teveel maar toch.
dan moet je naar zo'n website gaan.. weet niet hoe het heet..quote:Op zondag 2 januari 2011 01:22 schreef hole1988 het volgende:
Callcenters moeten verboden worden. Zelf de laatste weken meegemaakt. Één of andere oetlul heeft bij tientallen enquêtes mijn tel nr doorgegeven en nu wordt ik al weken lastig gevallen.
huisjesmelkerhuis. Een soort kartonnen vergiet. vraag me af of het plafond of de vloer het eerder begeeft....maar nog max 1 maand en dan ga ik naar mijn verbouwde cafeetje in ljouwertquote:Op zondag 2 januari 2011 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
In wat voor krakkemikkig huis woon jij?
Inderdaad als ik ooit op kamers ga wonen dan ga ik wel werken je hebt dan wel meer kosten.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bel-me-niet-register bedoel je?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan moet je naar zo'n website gaan.. weet niet hoe het heet..
het was mijn broer dat is alles wat ik zeg.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan iedere gek je telefoonnummer geven. Maar ik krijg dat soort mensen ook wel eens aan de telefoon ja
bel me niet register.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan moet je naar zo'n website gaan.. weet niet hoe het heet..
broers moeten ze ook verbieden!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het was mijn broer dat is alles wat ik zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |