uhuhquote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb meer vrienden dan vriendinnen. Meiden roddelen en zeuren me teveel.
Er staat 'misschien'quote:
je bent een vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nah... doe mij maar die Clooney "make an educated guess"quote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, en heb je dat kontje van rafael vd vaart gezien. nou, daar zou ik mijn poezelige handjes wel ff op willen leggen. wat zeg ik? een ferme pets!
Ik breng het licht.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij komt hier ff niveau brengen?
heloef en hole praten konstant over sex!
Ik werk ook een stuk liever met mannen dan met vrouwen, zelfde redenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah... doe mij maar die Clooney "make an educated guess"
Toch niet Freddie?quote:
daarvan snap ik wel dat vrouwen dat een knappe vent vinden. en nee, dat is niet meepraten, maar dat meen ik echt. die man heeft echt een bak charisma van hier tot tokyo!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah... doe mij maar die Clooney "make an educated guess"
Ik werk liever samen met meiden, die werken tenminste door en zijn niet overal zo achterlijk laks in. En het oog wil uiteraard ook wat.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik werk ook een stuk liever met mannen dan met vrouwen, zelfde reden
Ik zie een verband.quote:
Ik werkte vroeger bij de radio (jaja de radio mensen) daar ben ik uiteindelijk weggegaan omdat ik de enige jongen was en het gewoon niet leuk was.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik werk liever samen met meiden, die werken tenminste door en zijn niet overal zo achterlijk laks in. En het oog wil uiteraard ook wat.
Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar eh, stel je voor dat zo'n meidje haar nagels scheuren of doet ze zwaar lichamelijk werk moet doen.. Dan piep je over 't algemeen wel anders.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik werk liever samen met meiden, die werken tenminste door en zijn niet overal zo achterlijk laks in. En het oog wil uiteraard ook wat.
Ik zit in een klas van 24 mensen, waarvan 6 jongens. Ik vind het wel prima zo.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik werkte vroeger bij de radio (jaja de radio mensen) daar ben ik uiteindelijk weggegaan omdat ik de enige jongen was en het gewoon niet leuk was.
Wat? Daar begrijp ik dus echt niks van.quote:
Ik studeer nog.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar eh, stel je voor dat zo'n meidje haar nagels scheuren of doet ze zwaar lichamelijk werk moet doen.. Dan piep je over 't algemeen wel anders.
Ik zit een klas van 22 mensen, waarvan 1 jongen. Ik word gek van dat kippenhok af en toe.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit in een klas van 24 mensen, waarvan 6 jongens. Ik vind het wel prima zo.
als er een groep vrouwen bij elkaar staan. en de helft ken elkaar niet.. dan gaan ze echt niet met de vrouwen die ze niet kennen.. dan gaan ze niet praten met de vrouwen die ze niet kennen.. alleen maar van die ongun blikken krijg je dan.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat? Daar begrijp ik dus echt niks van.![]()
[ afbeelding ]
Kijk naar dat haar!
Ligt denk ik ook aan wat voor meiden het zijn. Als het echt van die meisjes-meisjes zijn dan kan het aardig irritant worden jaquote:Op zondag 2 januari 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit een klas van 22 mensen, waarvan 1 jongen. Ik word gek van dat kippenhok af en toe.
Ik zit met in een klas met 20 jongens 4 meiden en een meid die op een jongen lijkt. Wel lekker dat je in zo'n klas nog lekker kan lachen. Vrouwen hebben toch andere humor.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit in een klas van 24 mensen, waarvan 6 jongens. Ik vind het wel prima zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |