In een omtrek van een goede 100m niet neequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:19 schreef CindieY het volgende:
Hebben jullie allemaal geen buren ofzo? Mijn buren gaan namelijk niet blij van me worden als ik m'n muziek harder ga zetten
Relaxt! Dat moet ik over een paar jaartjes ook maar gaan doen, vrijstaand huisje zoeken met buren op een goede afstandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In een omtrek van een goede 100m niet nee.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Duck is het nou zo moeilijk om een normale TT te verzinnen? Zet dan in elk geval je caps uit.
Sorry, ik wou eigenlijk 'had ik onbedoeld de lapo' als TT doen, maar dat is weer zo gewoontjes.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Duck is het nou zo moeilijk om een normale TT te verzinnen? Zet dan in elk geval je caps uit.
Maar waarom dan Foo Fighters?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, ik wou eigenlijk 'had ik onbedoeld de lapo' als TT doen, maar dat is weer zo gewoontjes.
Zeg dan iets over het programma oid.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sorry, ik wou eigenlijk 'had ik onbedoeld de lapo' als TT doen, maar dat is weer zo gewoontjes.
Trusten!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef Evertjan het volgende:
Ik duik me bed maar weer is ben kapot!!
Dat was ook niet goed geweest want een zin begin je met een hoofdletter...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was ook niet goed geweest want een zin begin je met een hoofdletter...
Jeps, van Soulwaxquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:26 schreef -Hans- het volgende:
2ManyDJ's is toch Soulwax? Kevin heeft wel eens de 2ManyDJ's weten te strikken voor tijdens Der Rudy. Dat was wel een feestje toen.
Agree! SoD is vanaf de eerste uitzending eigenlijk altijd wel een vast item gebleven voor mij tidjens de zaterdagavond. Echt heerlijk. Even lekker knallen!quote:
Ah, okay dat zegt wel genoeg. Kevin is de webmaster van de Soulwax site, oid. Soulwax is ookquote:
Hoe lang loopt SoD nu eigenlijk al? Ik ben het vooral in de loop der tijd gaan waarderen, maar ik moet ook wel erg in the mood zijn voor SoD.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Agree! SoD is vanaf de eerste uitzending eigenlijk altijd wel een vast item gebleven voor mij tidjens de zaterdagavond. Echt heerlijk. Even lekker knallen!
I Don't Like My hair NIET !
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor iemand die 24/7 achter de pc zit is dat toch geen probleem?
Zo erg is het nou ook weer niet met me! Ik heb zelfs gister 5KM hardgelopen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor iemand die 24/7 achter de pc zit is dat toch geen probleem?
Oef, goede vraag! Het is begonnen met Daniel Lippens die nu bij SlamFM zit. Volgens de Wiki ergens rond maart 2009.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe lang loopt SoD nu eigenlijk al? Ik ben het vooral in de loop der tijd gaan waarderen, maar ik moet ook wel erg in the mood zijn voor SoD.
Goed bezig, Duck.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet met me! Ik heb zelfs gister 5KM hardgelopen!
Tot 12 uur toch? Gewoon nog even wakker blijven en daarna slapenquote:
White Noise gaat me op den duur vervelen. Teveel van 't zelfde, ofzo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef -Hans- het volgende:
White Noise is vaak van dat slappe/vage dance. Dit is 'gewoon' geen geouwehoer lekker beuken muziek.
Dat idd, meer afwisseling.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:35 schreef -Hans- het volgende:
White Noise is vaak van dat slappe/vage dance. Dit is 'gewoon' geen geouwehoer lekker beuken muziek.
Hm, op zich merendeel prima, eindigde beetje vaag met een vriendin die echt goed bezopen was, daardoor strontirritant werd, uiteindelijk diepgaand gesprek heeft gehad en heeft lopen janken, was te zien. Heb me er maar buiten gehouden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Allrounder het volgende:
Hoe was jullie oud en nieuw trouwens? Die van mij zeer geslaagd![]()
Tuinfeest met bbq
Klopt, heel veel van hetzelfde inderdaad en dan die knakker met zijn Engels geklets. Heb er niets mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
White Noise gaat me op den duur vervelen. Teveel van 't zelfde, ofzo.
FOK!ken > tv kijken > vuurwerk kijken > bij kennissen langs > FOK!kenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Allrounder het volgende:
Tuinfeest met bbq
Ah das jammer idd. Gelukkig nooit last vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, op zich merendeel prima, eindigde beetje vaag met een vriendin die echt goed bezopen was, daardoor strontirritant werd, uiteindelijk diepgaand gesprek heeft gehad en heeft lopen janken, was te zien. Heb me er maar buiten gehouden.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen komt de beat er nog door. Ojee, here we go!
Top, op de wachtrijen bij de garderobe en muntjesverkoop na. Uur gewacht in totaalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Allrounder het volgende:
Tuinfeest met bbq
Zo gaat 't hier wel vaker op feestjes, eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:39 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ah das jammer idd. Gelukkig nooit last van
Ah daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Dit jaar zijn we maar gewoon naar de kroeg gegaan, niet te druk. Waren er ook pas om 4 uurquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Top, op de wachtrijen bij de garderobe en muntjesverkoop na. Uur gewacht in totaal.
We gingen om half 3 naar binnen en na half 4 had ik mn eerste biertje pasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:41 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ah daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. Dit jaar zijn we maar gewoon naar de kroeg gegaan, niet te druk. Waren er ook pas om 4 uur
Ik overweeg voor volgend jaar dat feest in de Broerenkerk. Ik hoorde één van m'n buren pas om een uur of 8 binnenstrompelenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
We gingen om half 3 naar binnen en na half 4 had ik mn eerste biertje pas
Feest duurde tot 6u, niet heel lang losgegaan dus.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel te weinig! Naja, nog 15 minuten om nog even lekker los te gaan.
Inderdaadquote:
Ik ga de 4 uur durende Billy Hufter mix even luisten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
InderdaadHierna Spotifyen of eens de DJ Sandstorm jaarmix luisteren.
Nice, dat zijn de betere tijdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik overweeg voor volgend jaar dat feest in de Broerenkerk. Ik hoorde één van m'n buren pas om een uur of 8 binnenstrompelen
Een goede koptelefoonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:51 schreef CindieY het volgende:
Ik wil ook buren die niet thuis zijn of op 100 meter afstand wonenDit soort muziek moet je gewoon hard draaien.
Ik ben mn gehoor volgens mij al gruwelijk aan 't beschadigenquote:
Ik zit erover te denken een koptelefoon te kopen, maar die monster beats zijn zo duur..quote:
Te duur idd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken een koptelefoon te kopen, maar die monster beats zijn zo duur..
[Ekdom]BRILJANT[/Ekdom]quote:
Nou ja naar België geredenm me vol gevreten met me nichtje gespeeld (en dus niet doordenken smeerlappenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:36 schreef Allrounder het volgende:
Tuinfeest met bbq
minthyquote:
Helloquote:
Hoiquote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef Allrounder het volgende:
http://lsdb.nl/set/55740/(...)010__21-08-2010.html
Hier de set waar we nu naar luisterenVoor de liefhebbers.
Dago! Hoe vaak ben je al weggegaan vanavond??quote:
Dago kennende 0 keer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dago! Hoe vaak ben je al weggegaan vanavond??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |