Mannen hèquote:Op zondag 2 januari 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
Gaat het hier niet over voetbal, dan wel over seks
Nee niet over seks over aftrekken en de comedy serie Neuken doe je zo.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
Gaat het hier niet over voetbal, dan wel over seks
ik word man genoemd! yes!quote:
Sjongejonge... Tis dat ik niet van typische vrouwendingen hou, anders had ik een conversatie begonnen over lipstick, nagellak en panty's!!quote:
ik kan me nog herinneren dat er een jongen in de caravan zat die 8 was toen hij werd ontmaagd later bleek dat ze het anaal dedenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het als 8 jarige eerder hilarisch dan heel informatief. De gesprekken over seks met tieners in die caravan en die vrouw met die pop waren het meest hilarisch.
meid, ik had laatst een ladder in mn panty. maar met blanke nagellak is dat wel weg te werkenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Sjongejonge... Tis dat ik niet van typische vrouwendingen hou, anders had ik een conversatie begonnen over lipstick, nagellak en panty's!!
We kunnen 't ook hebben over eh.. Nja, ik weet 't eigenlijk ook niet, ik praat ook niet zoveel over vrouwendingenquote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Sjongejonge... Tis dat ik niet van typische vrouwendingen hou, anders had ik een conversatie begonnen over lipstick, nagellak en panty's!!
misschien ben ik wel travestietquote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ben ik nog geen man, maar gewoon een jongen.quote:
Houdtopscheidtuit!!! Die leggings ook tegenwoordig. 1 haakje aan je nagel en roetsj!!! Weer een gat erin...quote:Op zondag 2 januari 2011 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
meid, ik had laatst een ladder in mn panty. maar met blanke nagellak is dat wel weg te werken
Dat kan ik mij herinneren hij stak hem in het verkeerde gat.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat er een jongen in de caravan zat die 8 was toen hij werd ontmaagd later bleek dat ze het anaal deden
Lastig hè? Heb het met vriendinnen ook nooit over dat soort spulquote:Op zondag 2 januari 2011 00:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
We kunnen 't ook hebben over eh.. Nja, ik weet 't eigenlijk ook niet, ik praat ook niet zoveel over vrouwendingen
Ik ben nog gewoon een jongen hoor.quote:
nja, en heb je dat kontje van rafael vd vaart gezien. nou, daar zou ik mijn poezelige handjes wel ff op willen leggen. wat zeg ik? een ferme pets!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Houdtopscheidtuit!!! Die leggings ook tegenwoordig. 1 haakje aan je nagel en roetsj!!! Weer een gat erin...![]()
Zoiets??
Ik heb meer vrienden dan vriendinnen. Meiden roddelen en zeuren me teveel.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Lastig hè? Heb het met vriendinnen ook nooit over dat soort spul
jij komt hier ff niveau brengen?quote:
Meepraten maakt niet aantrekkelijker hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, en heb je dat kontje van rafael vd vaart gezien. nou, daar zou ik mijn poezelige handjes wel ff op willen leggen. wat zeg ik? een ferme pets!
Hooiquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Meepraten maakt niet aantrekkelijker hoor.
coolquote:Op zondag 2 januari 2011 01:02 schreef miieejj het volgende:
http://www.washingtonpost(...)AR2011010101517.html
Rare 'panda cow' born in northern Colorado
Dating, seks, voetbal het gaat toch allemaal om scoren zoveel verschilt het niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij komt hier ff niveau brengen?
heloef en hole praten konstant over sex!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |