Het staat wel leuk maar ik heb nu al kasten vol met DVD's, games en CD's (van mijn moeder) Dus ik heb geen behoefte om DVD's te kopen omdat het ook gratis kan en ik er niet eens ruimte voor heb.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het staat natuurlijk ook goed als je één of andere kast vol dvd's hebt staanMaar ik heb 't zelfde met boeken. Zou 't eigenlijk ook willen met cd's, maar die koop ik eigenlijk niet.
't Liefst zou ik later één of andere mediaroom willen hebben met een goed beeldscherm voor films + goede boxen voor 't geluid van films en natuurlijk het afspelen met muziek. Goeie hangbanken erbij. Een hoekje met een haardvuur en een lekkere stoel of bank voor het lezen van boeken. En dan de hele kamer vol dvd's, boeken en cd's. Maar dromen hequote:Op zondag 2 januari 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ivm ruimtegebrek zitten bijna alle schijfjes in ee ndj-koffer.
maar misschien heb ik in mijn toekomstige woning wel plaats....dan ga ik alles weer in doosjes doen en alfabetisch neerzetten
films kijken met 3rdRock, boeken lezen met 3rdRock en muziekluisteren met 3rdRock?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Liefst zou ik later één of andere mediaroom willen hebben met een goed beeldscherm voor films + goede boxen voor 't geluid van films en natuurlijk het afspelen met muziek. Goeie hangbanken erbij. Een hoekje met een haardvuur en een lekkere stoel of bank voor het lezen van boeken. En dan de hele kamer vol dvd's, boeken en cd's. Maar dromen he
Goh, wat zouden nou mijn drie favoriete bezigheden zijn in 't leven
Daar hoef je toch niet rijk voor te zijn?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
films kijken met 3rdRock, boeken lezen met 3rdRock en muziekluisteren met 3rdRock?![]()
als ik ooit rijk ben wil ik van die bioscoopstoelen!
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
films kijken met 3rdRock, boeken lezen met 3rdRock en muziekluisteren met 3rdRock?![]()
als ik ooit rijk ben wil ik van die bioscoopstoelen!
nuja, je moet het geld er voor hebben. en dat heb ik op dit moment niet. en ik ga de ruimte niet hebben in mijn verbouwde cafeetjequote:Op zondag 2 januari 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet rijk voor te zijn?
ik heb 7,50 gewonnen in de oudejaarsloterij!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Maar nee, geen bioscoopstoelen. Uiteindelijk kan ik daar nooit echt lekker in hangen. Gewoon relaxt grote banken die lekker zitten/hangen. En ow, in die kamer moet ook genoeg ruimte zijn om er een feestje te kunnen houden, dus doe er ook nog maar een dansvloer bij en een bar. Ik heb een miljonair nodig! Hier iemand toevallig?
Ja voor de ruimte moet je geld hebben, die stoelen kun je heus wil vinden op Marktplaats ofzo.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nuja, je moet het geld er voor hebben. en dat heb ik op dit moment niet. en ik ga de ruimte niet hebben in mijn verbouwde cafeetje
Sorry, maar dan schiet het niet opquote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb 7,50 gewonnen in de oudejaarsloterij!
Pak anders de Quote 500 er even bij.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
Maar nee, geen bioscoopstoelen. Uiteindelijk kan ik daar nooit echt lekker in hangen. Gewoon relaxt grote banken die lekker zitten/hangen. En ow, in die kamer moet ook genoeg ruimte zijn om er een feestje te kunnen houden, dus doe er ook nog maar een dansvloer bij en een bar. Ik heb een miljonair nodig! Hier iemand toevallig?
is zo hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja voor de ruimte moet je geld hebben, die stoelen kun je heus wil vinden op Marktplaats ofzo.
mocht ik ooit miljonair zijn geef ik wel een gil. vind het niet erg als je alleen maar op me valt vanwege het geldquote:Op zondag 2 januari 2011 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorry, maar dan schiet het niet opIk bedacht me namelijk net dat er bij die dansvloer natuurlijk ook de bijbehorende verlichting hoort. En eigenlijk moet er gewoon ook maar een podium in, voor live optredens
hij moet nodig zijn zaad kwijtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
3rdRock is weer op de versiertoer zie ik.
Hij heeft allebeide handen nog.quote:
mag dat in jouw Hole?quote:
dat weet jij helemaal niet...quote:
dat zit zo strakquote:
Nou je hebt sowieso een hand dus je kan je zaad kwijt.quote:
probeer jij maar eens met 1 hand te rukken en het zaad op te vangen!quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je hebt sowieso een hand dus je kan je zaad kwijt.
lekker!quote:
Vang jij het zaad op met je andere hand? Dat doe ik dus nooit.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probeer jij maar eens met 1 hand te rukken en het zaad op te vangen!
[..]
lekker!![]()
Het is inmiddels al de tweede dag van 2011quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goedemorgen deze morgen. Heb ik toch mooi even een gat in deze eerste dag van 2011 geslapen
boven de WC potquote:Op zondag 2 januari 2011 00:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probeer jij maar eens met 1 hand te rukken en het zaad op te vangen!
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin,quote:[..]
lekker!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |