Volgens Cue weet iedereen al hoe dat is en zou jij het dus ook moeten wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
STING, mag ik eens op je liggen om het te proberen?
is dat als compliment bedoeld?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist een open persoon maakt je tot een aantrekkelijk appelkersje...
ja, iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heeft ze al genoeg van inmiddels
O&Nlagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef Q. het volgende:
Het is zaterdagavond 21:45 en ik lig al in bed. Wat klopt er niet?
Dat er niemand naast je ligtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef Q. het volgende:
Ah, je bent nog steeds dezelfde eikel wat je al wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan in ieder geval nog wat topics gebruiken, loshandig junkie
Ik zou eerder CL zeggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef applecherry het volgende:
[..]
is dat als compliment bedoeld?
[..]
ja, idd
[..]
Nee, geen kloon van grapefruitthee (wat sommigen speculeerden)
Dat doet iedereen hier haast wel vermoedenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens Cue weet iedereen al hoe dat is en zou jij het dus ook moeten weten
Puur voor mijn visualisatie, ben je naakt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb geen idee, andersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou een AM nooit in de prak rijden ... You know that!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn Aston Martin zomaar in de prak rijden, hoe kon je
Jullie waren nog wel zulke goede vrienden destijds met weet ik niet wat voor plannenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ah, je bent nog steeds dezelfde eikel wat je al was![]()
Jij ook een gelukkig 2011 Engeltje
Voor jou wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Puur voor mijn visualisatie, ben je naakt?
*noteerd* -Engel- nooit de auto uitlenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou een AM nooit in de prak rijden ... You know that!
Dat hangt van jezelf afquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef applecherry het volgende:
[..]
is dat als compliment bedoeld?
Als ik dat doe, weet ik dan wel hoe het is?quote:
Stam+t. Leer hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*noteerd* -Engel- nooit de auto uitlenen
Maar ik heb nog nooit op je gelegen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Dus Cue is een leugenaar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik heb nog nooit op je gelegen.
Maaar maar ik heb mijn eigen auto!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*noteerd* -Engel- nooit de auto uitlenen
Vertel t mn basisschool leraar die letterlijk tegen mn ouders zei dat die de hoop op gaf dat ik ooit de Nederlandse taal zou beheren:(quote:
Dat viel wel mee hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie waren nog wel zulke goede vrienden destijds met weet ik niet wat voor plannen
Heel goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maaar maar ik heb mijn eigen auto!!
Daarmee leer jij het niet hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vertel t mn basisschool leraar die letterlijk tegen mn ouders zei dat die de hoop op gaf dat ik ooit de Nederlandse taal zou beheren:(
En nog ontkennen tot de dag van vandaagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou een AM nooit in de prak rijden ... You know that!
in sommige gevallen weet ik niet precies welke vorm er hoort, dat zal altijd wel zo blijven, ik let er op, maar zal altijd meer fouten dan gemiddeld blijven maken.quote:
Al dat verlegen zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
De mannen ook van tegenwoordig.. hebben niks meer te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Mannen van vroeger daarentegen...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
De mannen ook van tegenwoordig.. hebben niks meer te zeggen
Voor mij is een motorblok demonteren en weer monteren ook niet moeilijk, dus dan is dat het voor jou ook niet?quote:
Appeltje eitjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij is een motorblok demonteren en weer monteren ook niet moeilijk, dus dan is dat het voor jou ook niet?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de buurt van een echte AM geweest .... nog nooit...
Maar daar heb je ook gewoon voor geleerd en geoefendquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij is een motorblok demonteren en weer monteren ook niet moeilijk, dus dan is dat het voor jou ook niet?
Kan jij serieus sleutelen? :quote:
Ik vind 1 vaste regel bij vrijwel alle werkwoordsvervoegingen, iets dat je al leert in groep 3, niet te vergelijken met het (de)monteren van een motorblok.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ook datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar heb je ook gewoon voor geleerd en geoefend
Nee, dat maakt die mannen van tegenwoordig maar lui. Hoeven ze 't zelf niet meer uit te vinden.quote:
Klopt, maar een heel stuk minder dan dat ik tijd/energie in taal heb gestoptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar heb je ook gewoon voor geleerd en geoefend
Fruitig 18-jarig onzeker studentje... Dat moet geen probleem zijn met een goed fobo...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik ben nogal een zoetekauw.. en ik hou wel van fruit. En ik vond het wel leuk en fruitig klinken, dus ja..
verder, ik ben single, 18 en studeer. bruin haarblauwe ogen.
en ik ben soms heel onzeker.
heb ruim 2 maanden van mn leven verspild en mezelf onnodig gekweld door verliefd te zijn op een bezette jongen die alleen een keertje sex wilde.
mede daardoor al die topics
vertel jij dan iets over jezelf?
Je kan toch wel even wat voordelen/verschillen opnoemen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat maakt die mannen van tegenwoordig maar lui. Hoeven ze 't zelf niet meer uit te vinden.
Je kan ook gewoon proberen te accepteren dat niet iedereen een kei is in taal. Ik vind zelf dt fouten de minst ergerlijke... Vandaag nog een topic die begon met 'Heb jouw'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind 1 vaste regel bij vrijwel alle werkwoordsvervoegingen, iets dat je al leert in groep 3, niet te vergelijken met het (de)monteren van een motorblok.
Maar dat ben ik
Dus, oudere mannen zijn beter?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat maakt die mannen van tegenwoordig maar lui. Hoeven ze 't zelf niet meer uit te vinden.
KAN goed zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon proberen te accepteren dat niet iedereen een kei is in taal. Ik vind zelf dt fouten de minst ergerlijke... Vandaag nog een topic die begon met 'Heb jouw'
Die kun je vast zelf we bedenken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef Cue_ het volgende:
Je kan toch wel even wat voordelen/verschillen opnoemen?
Kan ik even dromen
Dat hangt er vanaf waar je naar op zoek bent.quote:
kom je een paar jaar te laatquote:
Ik probeer het in woorden te vinden waarom ik oudere mannen interessanter vind, maar dat lukt nog niet echtquote:
Zou ik het als voorbeeld nemen als het goed kan zijn?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
KAN goed zijn
Heb jouw fiets gerepareerd!![]()
(oke, met ik ervoor is het mooier)
Nou moequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom je een paar jaar te laatJ-K is nog bij een oude werkgever van mij geweest, daar hadden we ze staan
quote:
Nee, maarja zonder context kan ik moeilijk zeggen "WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE FOUT!!"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik het als voorbeeld nemen als het goed kan zijn?
'Heb jouw arabier lange manen'. Dat is dus niet goed.
ik wil geen fobo... dalijk herkent die jongen mij!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fruitig 18-jarig onzeker studentje... Dat moet geen probleem zijn met een goed fobo...
Ik ben El_Matador. En ik hang hier wel es rond. En heerlijk na-effect van oudjaarsnacht.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, maarja zonder context kan ik moeilijk zeggen "WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE FOUT!!"
Ieuw
ik moest 3x lezen voordat ik het snaptequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik het als voorbeeld nemen als het goed kan zijn?
'Heb jouw arabier lange manen'. Dat is dus niet goed.
Jaquote:
Hehe, wel de juiste leeftijd pakken natuurlijk...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik probeer het in woorden te vinden waarom ik oudere mannen interessanter vind, maar dat lukt nog niet echt
Geen probleem.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*sleutels van een kever gooit* "Als je blieft, over 20min wil ik de motor op de werkbank hebben liggen."
(ter vergelijking een ervaren monteur doet dat in 5min)
Dat ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, maarja zonder context kan ik moeilijk zeggen "WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE FOUT!!"
Ieuw
Wat is dan de juiste leeftijd?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, wel de juiste leeftijd pakken natuurlijk...
Waarom zou je het willen concretiseren?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik probeer het in woorden te vinden waarom ik oudere mannen interessanter vind, maar dat lukt nog niet echt
Ja, en dat gezeur erop steeds is minstens even irritant. Lees er overheen, zo moeilijk is dat niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja.
En Peu weet best hoe ik het bedoel. Ik vind dt-fouten alleen juist wel heel ergerlijk.
Schijt aan anderen hebben maakt je veul aantrekkelijker!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik wil geen fobo... dalijk herkent die jongen mij!
Heel moeilijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe moeilijk zou het zijn om een proefrit bij zo'n autodealer te regelen?
Ik erger me altijd aan jou/jouw en me/mijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja.
En Peu weet best hoe ik het bedoel. Ik vind dt-fouten alleen juist wel heel ergerlijk.
30-40.quote:
Iets met het een beetje willen begrijpenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen concretiseren?
Coolquote:
Toch nog?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
Minipuber is naar New Kids geweest, ik vrees het ergste.
Ze hebben voldoende levenservaring? Ze weten hoe ze met een vrouw als jou moeten omgaan?quote:
Ik zou daar vorige week heen gaan, maar wordt mogelijk aankomende weekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
Peu, grijp je kans!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze hebben voldoende levenservaring? Ze weten hoe ze met een vrouw als jou moeten omgaan?
Ja. En nu je dit zo zegt, heb jij daar vast een verklaring voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doet je rechtervoet wat meer zeer trouwens?
Och ja, pfff. Uiteindelijk toch afgesproken dat ie alleen naar de film zou gaan en dan gewoon weer naar huis. Hij komt over een half uurtje thuis.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Toch nog?
Hoe is dat verder gegaan dan?
Hmm, wel en niet lastig. Als je weet hoe het werkt is het zo te regelen. Je moet een duidelijk verhaal hebben, als je vaag overkomt kan je het vergeten. Je moet het idee wekken ook daadwerkelijk te kunnn betalen. En je moet vaak al een koopovereenkomst opstellen (tekenen hoeft nog niet).quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe moeilijk zou het zijn om een proefrit bij zo'n autodealer te regelen?
12 jaar en ouder?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
Kon hij er een beetje mee leven nu?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och ja, pfff. Uiteindelijk toch afgesproken dat ie alleen naar de film zou gaan en dan gewoon weer naar huis. Hij komt over een half uurtje thuis.
Peu praat teveel over zichzelf. Dat vinden de meeste vrouwen niet leuk.quote:
Maybequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
Ze hebben voldoende levenservaring? Ze weten hoe ze met een vrouw als jou moeten omgaan?
Goed punt. Hoewel sommige oud zijn zonder ervaring.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het over "als jou"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Peu praat teveel over zichzelf. Dat vinden de meeste vrouwen niet leuk.
Noem je mij nu gewoon oud?quote:
quote:
Ja, na een hoop geknus op de bank voelde hij zich een stuk beter.quote:
Zwijgen is toestemmen.quote:
Ja, en zover komt dus bijna niemandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, wel en niet lastig. Als je weet hoe het werkt is het zo te regelen. Je moet een duidelijk verhaal hebben, als je vaag overkomt kan je het vergeten. Je moet het idee wekken ook daadwerkelijk te kunnn betalen. En je moet vaak al een koopovereenkomst opstellen (tekenen hoeft nog niet).
Dat laatste is om een psychologische drempel op te wekken, want er is natuurlijk nog niks getekend
Mama's knuffels maken een hoop goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, na een hoop geknus op de bank voelde hij zich een stuk beter.
Hij weet hoe mij te behandelen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had het over "als jou"
Over de rest heb ik geen commentaar
Nou, als je de precieze beschrijving wilt hebben kun je denk ik beter in mijn PM-doos aankloppen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En nu je dit zo zegt, heb jij daar vast een verklaring voor
mmmmm .... niet onmogelijk maar ook niet geheel mogelijk.... mijn gezicht is nogal een open boekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, wel en niet lastig. Als je weet hoe het werkt is het zo te regelen. Je moet een duidelijk verhaal hebben, als je vaag overkomt kan je het vergeten. Je moet het idee wekken ook daadwerkelijk te kunnn betalen. En je moet vaak al een koopovereenkomst opstellen (tekenen hoeft nog niet).
Dat laatste is om een psychologische drempel op te wekken, want er is natuurlijk nog niks getekend
Klopt, het is het mooiste filter wat je hebt. Iedereen die niet serieus is, druipt meteen afquote:
PM mij die beschrijving maarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, als je de precieze beschrijving wilt hebben kun je denk ik beter in mijn PM-doos aankloppen.
Dat dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, het is het mooiste filter wat je hebt. Iedereen die niet serieus is, druipt meteen af
Ik kreeg toen de laatste M3 net uit was er gewoon eentje mee, totdat mn maat iets te hard riep dat het wel heel makkelijk ging, zo'n rondje raggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mmmmm .... niet onmogelijk maar ook niet geheel mogelijk.... mijn gezicht is nogal een open boek
Hmm... Ik denk ook dat ik te jong ben om dit geloofwaardig voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kreeg toen de laatste M3 net uit was er gewoon eentje mee, totdat mn maat iets te hard riep dat het wel heel makkelijk ging, zo'n rondje raggen
Ik ben jonger dan jij toch? Het is gewoon een kwestie van een goed verhaal hebben en voorbereid zijn op bepaalde vragen (bijv budget, iedereen heeft dat, wat je ermee gaat doen, klinkt logisch, maar met een grote hond, koop je geen supersport auto)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... Ik denk ook dat ik te jong ben om dit geloofwaardig voor elkaar te krijgen.
Deze gast nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Groot stembereik heeft die gast hè!
't Gaat niet over Adam Lambert?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze gast niet(gok ik)
En idd.. vals!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Groot stembereik heeft die gast hè!
quote:
Jammer, hij knijptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze gast niet(gok ik)
En idd.. vals!
Over Op zoek naar Zorroquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Gaat niet over Adam Lambert?
Die doet het stukken beter dan Ruudquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Gaat niet over Adam Lambert?
Monaco!quote:
Weer zo'n stom programma erbijquote:
Gewoon een sequencequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weer zo'n stom programma erbijwe hebben alle kneuzen van Nederland ondertussen wel gezien toch
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze reeksen wel goed vindquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weer zo'n stom programma erbijwe hebben alle kneuzen van Nederland ondertussen wel gezien toch
Idd. Een van de weinige talentenprogramma's waar écht talent in zit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze reeksen wel goed vind
+1 ik heb er ook nog nooit eentje gevolgd.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ben de zangprogramma's beu
Maar zover was ik al na de eerste Idols
Dansen is geen zingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 ik heb er ook nog nooit eentje gevolgd.
Alleen so you think you can dance heb ik 1seizoen gevolgd
concept is hetzelfdequote:
Maar heb jij zelf iets met zingen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ben de zangprogramma's beu
Maar zover was ik al na de eerste Idols
Ja, ik houd van zingen en muziek. Maar niet van uitgemolken concepten waarbij heel Nederland weer in de waan is dat ze misschien wel beroemd kunnen worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar heb jij zelf iets met zingen?
Want ik vind OZNZ erg leuk omdat ik van zingen houd, en dan voornamelijk van musical- en filmmuziek
Klopt. Ik kijk van SYTYCD alleen de finalerondes zeg maar. Wanneer alleen de goede dansers over zijn, dat vind ik gewoon gaaf om te zien.quote:
Je kent dit concept?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik houd van zingen en muziek. Maar niet van uitgemolken concepten waarbij heel Nederland weer in de waan is dat ze misschien wel beroemd kunnen worden.
kloptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik kijk van SYTYCD alleen de finalerondes zeg maar. Wanneer alleen de goede dansers over zijn, dat vind ik gewoon gaaf om te zien.
Het concept is hetzelfde, alleen het jasje er omheen is anders.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kent dit concept?
Dat ze dus strijden voor een rol in een grote musical (zorro nu, vorige keer die van mary poppins)?
Dat vind ik vaak dan weer niks. Teveel geslijmquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopten dat dansprogramma met die bekende Nederlanders een tijdjes terug vond ik ook gaaf.
Jup. Ik heb Mary deels gezien. En dit vind ik op zich nog te doen, net als the Voice, dat was ook wel een leuk concept. Maar daar zou ik nu ook niet meer naar kijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kent dit concept?
Dat ze dus strijden voor een rol in een grote musical (zorro nu, vorige keer die van mary poppins)?
Verschil is dat deze mensen wél echt succesvol worden (denk aan Brigitte, Freek, Noortje en een heleboel net niet-winnaars) en de selectie een stuk strenger is dan bij Idols, X-factor of Popstarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik houd van zingen en muziek. Maar niet van uitgemolken concepten waarbij heel Nederland weer in de waan is dat ze misschien wel beroemd kunnen worden.
Het is heel anders vind ik. Deze mensen doen mee omdat ze van het vak houden en gewoon die hoofdrol willen hebben. Ik gok dat ze soms ook wel balen dat dit hele programma er nu om heen is gezet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het concept is hetzelfde, alleen het jasje er omheen is anders.
Maakt het voor mij niet leuker of origineler na het een keer gezien te hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verschil is dat deze mensen wél echt succesvol worden (denk aan Brigitte, Freek, Noortje en een heleboel net niet-winnaars) en de selectie een stuk strenger is dan bij Idols, X-factor of Popstar
Idd. Dit is een hoofdrol die je niet op andere wijze kunt krijgen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is heel anders vind ik. Deze mensen doen mee omdat ze van het vak houden en gewoon die hoofdrol willen hebben. Ik gok dat ze soms ook wel balen dat dit hele programma er nu om heen is gezet.
Bij idols programma's is het meer dat je met je kop op de buis wilt en daar ook een carrière uit kan halen. En vervolgens hangt er volgens mij nog niet eens ene platencontract vanaf.
The voice audities was heel wat anders dan je gewend was, dat was zeker goed.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ik heb Mary deels gezien. En dit vind ik op zich nog te doen, net als the Voice, dat was ook wel een leuk concept. Maar daar zou ik nu ook niet meer naar kijken.
Gelukkig hebben we Jennifer Ewbanks nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
Niet een 13 in een dozijn popzangeresje ofzo.
De live shows kijk ik ook niet. Ik heb alleen de auditie rondes gekeken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
The voice audities was heel wat anders dan je gewend was, dat was zeker goed.
Maar nu met die liveshows is het weer hetzelfde met veel geslijm weer van de juryleden. Hoor ze toch zelden commentaar geven. Dus daar kijk ik ook niet meer naar.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Jennifer Ewbanks nog
Ja! Zonder haar was er wellicht goede muziek op TVquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Jennifer Ewbank nog
Dat jij het anders vind betekend dat het programma goed aangepast is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is heel anders vind ik. Deze mensen doen mee omdat ze van het vak houden en gewoon die hoofdrol willen hebben. Ik gok dat ze soms ook wel balen dat dit hele programma er nu om heen is gezet.
Bij idols programma's is het meer dat je met je kop op de buis wilt en daar ook een carrière uit kan halen. En vervolgens hangt er volgens mij nog niet eens ene platencontract vanaf.
Okquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt het voor mij niet leuker of origineler na het een keer gezien te hebben.
Wie?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Jennifer Ewbanks nog
Coolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen op ouderwetse speurtochtvet leuk! Als ik de hints goed volg kom ik bij het toetje uit
Zusje/nichtje/weet ik het van John Ewbank.quote:
Ik vind dat zij echt een enorme kutstem heeftquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zusje/nichtje/weet ik het van John Ewbank.
Doet mee aan TVOH en contract voor haar ligt al klaar
Doorgestoken kaart
oe vertel meeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen op ouderwetse speurtochtvet leuk! Als ik de hints goed volg kom ik bij het toetje uit
Agreed!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat zij echt een enorme kutstem heeft
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat zij echt een enorme kutstem heeft
De juiste naam heeft ze er iig al voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Agreed!
Hijglijn lijkt me een geschiktere carrière
Jhaaaaa hhhhhaaalllloooooohhhhh, met jhhhennnifffeehhhrr *hijg*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
De juiste naam heeft ze er iig al voor
al die ;programma's zijn doorgestoken kaartquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zusje/nichtje/weet ik het van John Ewbank.
Doet mee aan TVOH en contract voor haar ligt al klaar
Doorgestoken kaart
Ja, altijd al een blonde doos willen zijn!quote:
Blond is iig geluktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, altijd al een blonde doos willen zijn!
En ziehier
Dit is een oudjequote:
Afgelopenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
peanut
better off ted blijft leuk
eerste helft van s2 staat in de downloadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afgelopenmaar is ook zeker leuk ja
Idd. Achmed had ik al snel wel gezien. Peanut en Walter blijven leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Walter is ook goed
De rest van de typetjes vind ik eigenlijk niks
Klopt ja, zeker na die hele hype was Achmed helemaal uitgemolken. Die bleef teveel hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Idd. Achmed had ik al snel wel gezien. Peanut en Walter blijven leuk
Dat zijn afkortingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
jullie gaan echt te snel met dingen waar ik geen F* vanaf weet... TVOH? SYTYCD? wtf is dat allemaal?
Ik wilde eens niet zo'n plat antwoord geven, dank jequote:
Tv programma's waar je niks aan mistquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
jullie gaan echt te snel met dingen waar ik geen F* vanaf weet... TVOH? SYTYCD? wtf is dat allemaal?
'Hiiiiii! I am Lindsay Lohaaaan!'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja, zeker na die hele hype was Achmed helemaal uitgemolken. Die bleef teveel hetzelfde.
the voice of hollandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
The Voice of Hollandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nèèh die was niet grappigquote:
Op zoek naar zorro..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
The Voice of Holland
So You Think You Can Dance
Op Zoek Naar Zorro (OZNZ)
Gelukkig was ik er nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde eens niet zo'n plat antwoord geven, dank je
Nee! Musicalhoofdrolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op zoek naar zorro..omg... is dat een nieuwe superheldenserie?
![]()
jullie hebben tijd over dat jullie dat allemaal kijken..
Waar heb je hem ingestopt dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Wickyleaks het volgende:
me hond kijkt me idioot aan.... denk dat ie eruit wil lol
Kijk Yuuks, dit is pijnlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Wickyleaks het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar heb je hem ingestopt dan.
Doe dat dan! En laat die hond niet langer lijdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
hij moet zijn laatste ronde van de dag hebben
Het schijnt dat honden op hun baasje gaan lijken (of andersom)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Wickyleaks het volgende:
Gaat die dan heel slim achter de deur zitten? Ik gooide de deur zostraks tegen de kat aan, t stomme beest ligt er normaal nooit achterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Wickyleaks het volgende:
kheb wat door de kamer gegooid zodat ie nu speeltquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dat dan! En laat die hond niet langer lijden
dan hoop ik dat ik hem op hem ga lijken... want alle leuke vrouwen stoppen voor hem omdat ze hem willen aaienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het schijnt dat honden op hun baasje gaan lijken (of andersom)
Jij wilt ook een leuke vrouw?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ik hem op hem ga lijken... want alle leuke vrouwen stoppen voor hem omdat ze hem willen aaien
neen hij gaat me debiel aankijken hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat die dan heel slim achter de deur zitten? Ik gooide de deur zostraks tegen de kat aan, t stomme beest ligt er normaal nooit achter
Ben je nu een man of een vrouw? En val je op mannen of vrouwen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ik hem op hem ga lijken... want alle leuke vrouwen stoppen voor hem omdat ze hem willen aaien
Over de dt foutjes van Peu jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eens. Maar ik moest eroverheen gaan lezen toch?
Dank je. Ik raak nu ook nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je nu een man of een vrouw? En val je op mannen of vrouwen?
Grapje Samzzquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over de dt foutjes van Peu jaDit is wel een heel ander kaliber taalverloedering.
wat zegt het fok icoontje boven mijn nick?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je nu een man of een vrouw? En val je op mannen of vrouwen?
oke, mijn kat kent maar 1 blik, "Ik ben de baas en jij mijn slaaf" waarna ik em de kamer uit werk als die echt vervelend wordquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
neen hij gaat me debiel aankijken haha
Dame valt op dames?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
wat zegt het fok icoontje boven mijn nick?
nooit mijn geaardheid verstopt hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
van hondenpraat wordt er een pot ontmaskerd
Dat was idd ook mijn ideequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
van hondenpraat wordt er een pot ontmaskerd
Check, duidelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
wat zegt het fok icoontje boven mijn nick?
maar je weet wel dat ik potten haat?!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
nooit mijn geaardheid verstopt hoor
Weet ikquote:
Vergelijk haar niet met Ang3l!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
Check, duidelijk.
Een vrouwelijke Ang3l in tha house
Geeft niets sweetiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ikIk vergeet alleen m'n PI's regelmatig
dan moet je blikjes nemenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar je weet wel dat ik potten haat?!
ohnee, dan zou ze jonge barvrouwen versierenquote:
Yay! Krijg ik nu een vaatwasser?quote:
Idd, Ang3l heeft zich al bewezen!quote:
Nee, dan was ze hier een stuk gezelligerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohnee, dan zou ze jonge barvrouwen versieren
ooh, maar ze moet misschien nog los komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dan was ze hier een stuk gezelliger
Wie zegt dat ik Angel lief vindquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
geloof mij... je vindt mij ook lief
Oeh, gaan we een keer stappen? De laatste keer met een lesbische stappen is 4 jaar geleden en dat was briljantquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
geloof mij... je vindt mij ook lief
Ik weet wie je bentquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Ik .... ik ken sommige al langer dan vandaagalleen weten sommige dat niet
Hehe, dan ken ik jou ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
MLI/Seven en nu Wiki?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
als ik los kom... dan is fok niet veiligquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, maar ze moet misschien nog los komen
den haagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht.. we hebben onze pot nog uit Den Haag
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Cue_ het volgende:
Ow wacht.. we hebben onze pot nog uit Den Haag
erm niet logisch... honger dus chocmel....quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb honger. Ik ga denk ik chocolademelk maken, al weet ik niet of dat afdoende gaat zijn. Anders nog even een tosti braden.
Tostiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb honger. Ik ga denk ik chocolademelk maken, al weet ik niet of dat afdoende gaat zijn. Anders nog even een tosti braden.
Dat vult flinkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
erm niet logisch... honger dus chocmel....
Nee. Daarom ook wellicht de tosti.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Chocomel heeft ook voedingswaardequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:50 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
kword er alleen maar misselijk van hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tostinu krijg ik weer honger
[..]
Dat vult flink
Ho ho!!!! Ik flikker geen bekertje Chocomel in de magnetron ofzo!quote:
Chocolademelk danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ho ho!!!! Ik flikker geen bekertje Chocomel in de magnetron ofzo!
Ik maak echte chocolademelk in een pannetje.
Truste en werkze samzzquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
Morgen weer werken, dus ik ga slapen sweeties
trustenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
ik hoop het ook voor jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
Oj, ik hoop zo dat ik me morgen iets beter voel....
Als er iets is, wat dan ook, wanneer dan ook... Je weet me te vindenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als er iets is, wat dan ook, wanneer dan ook... Je weet me te vinden
Dikke knuf voor jou
quote:
ik hoop t voor je, gaat vast wel lukkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoop t voor je, gaat vast wel lukken![]()
Hoe had minipuber het bij de film?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef Wickyleaks het volgende:
slaap lekker bekende en onbekende singles
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben er bang voorDe maand is nog maar net begonnen he....
Ja hij vond 'm leuk, maar was daarna weer verdrietig dat ie niet bij zijn vader kon blijven slapen. Maar hij ligt nu lekker in bed.
Ja dat wil ik graag denken, maar het kan ook echt mis gaan he.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk maar zo, je komt er alijd weer bovenop *knuf*
+1quote:
Dat had ik wel gezegd als t konquote:
jij vroeg waarom iedereen weg was, daar gaf ik antwoord opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |