Hehe, wel de juiste leeftijd pakken natuurlijk...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik probeer het in woorden te vinden waarom ik oudere mannen interessanter vind, maar dat lukt nog niet echt
Geen probleem.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*sleutels van een kever gooit* "Als je blieft, over 20min wil ik de motor op de werkbank hebben liggen."
(ter vergelijking een ervaren monteur doet dat in 5min)
Dat ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, maarja zonder context kan ik moeilijk zeggen "WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE FOUT!!"
Ieuw
Wat is dan de juiste leeftijd?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, wel de juiste leeftijd pakken natuurlijk...
Waarom zou je het willen concretiseren?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Cue_ het volgende:
Ik probeer het in woorden te vinden waarom ik oudere mannen interessanter vind, maar dat lukt nog niet echt
Ja, en dat gezeur erop steeds is minstens even irritant. Lees er overheen, zo moeilijk is dat niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja.
En Peu weet best hoe ik het bedoel. Ik vind dt-fouten alleen juist wel heel ergerlijk.
Schijt aan anderen hebben maakt je veul aantrekkelijker!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik wil geen fobo... dalijk herkent die jongen mij!
Heel moeilijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe moeilijk zou het zijn om een proefrit bij zo'n autodealer te regelen?
Ik erger me altijd aan jou/jouw en me/mijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ja.
En Peu weet best hoe ik het bedoel. Ik vind dt-fouten alleen juist wel heel ergerlijk.
30-40.quote:
Iets met het een beetje willen begrijpenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je het willen concretiseren?
Coolquote:
Toch nog?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
Minipuber is naar New Kids geweest, ik vrees het ergste.
Ze hebben voldoende levenservaring? Ze weten hoe ze met een vrouw als jou moeten omgaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |