Appeltje eitjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij is een motorblok demonteren en weer monteren ook niet moeilijk, dus dan is dat het voor jou ook niet?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de buurt van een echte AM geweest .... nog nooit...
Maar daar heb je ook gewoon voor geleerd en geoefendquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij is een motorblok demonteren en weer monteren ook niet moeilijk, dus dan is dat het voor jou ook niet?
Kan jij serieus sleutelen? :quote:
Ik vind 1 vaste regel bij vrijwel alle werkwoordsvervoegingen, iets dat je al leert in groep 3, niet te vergelijken met het (de)monteren van een motorblok.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ook datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar heb je ook gewoon voor geleerd en geoefend
Nee, dat maakt die mannen van tegenwoordig maar lui. Hoeven ze 't zelf niet meer uit te vinden.quote:
Klopt, maar een heel stuk minder dan dat ik tijd/energie in taal heb gestoptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar heb je ook gewoon voor geleerd en geoefend
Fruitig 18-jarig onzeker studentje... Dat moet geen probleem zijn met een goed fobo...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik ben nogal een zoetekauw.. en ik hou wel van fruit. En ik vond het wel leuk en fruitig klinken, dus ja..
verder, ik ben single, 18 en studeer. bruin haarblauwe ogen.
en ik ben soms heel onzeker.
heb ruim 2 maanden van mn leven verspild en mezelf onnodig gekweld door verliefd te zijn op een bezette jongen die alleen een keertje sex wilde.
mede daardoor al die topics
vertel jij dan iets over jezelf?
Je kan toch wel even wat voordelen/verschillen opnoemen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat maakt die mannen van tegenwoordig maar lui. Hoeven ze 't zelf niet meer uit te vinden.
Je kan ook gewoon proberen te accepteren dat niet iedereen een kei is in taal. Ik vind zelf dt fouten de minst ergerlijke... Vandaag nog een topic die begon met 'Heb jouw'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind 1 vaste regel bij vrijwel alle werkwoordsvervoegingen, iets dat je al leert in groep 3, niet te vergelijken met het (de)monteren van een motorblok.
Maar dat ben ik
Dus, oudere mannen zijn beter?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat maakt die mannen van tegenwoordig maar lui. Hoeven ze 't zelf niet meer uit te vinden.
KAN goed zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon proberen te accepteren dat niet iedereen een kei is in taal. Ik vind zelf dt fouten de minst ergerlijke... Vandaag nog een topic die begon met 'Heb jouw'
Die kun je vast zelf we bedenken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef Cue_ het volgende:
Je kan toch wel even wat voordelen/verschillen opnoemen?
Kan ik even dromen
Dat hangt er vanaf waar je naar op zoek bent.quote:
kom je een paar jaar te laatquote:
Ik probeer het in woorden te vinden waarom ik oudere mannen interessanter vind, maar dat lukt nog niet echtquote:
Zou ik het als voorbeeld nemen als het goed kan zijn?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
KAN goed zijn
Heb jouw fiets gerepareerd!![]()
(oke, met ik ervoor is het mooier)
Nou moequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom je een paar jaar te laatJ-K is nog bij een oude werkgever van mij geweest, daar hadden we ze staan
quote:
Nee, maarja zonder context kan ik moeilijk zeggen "WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE FOUT!!"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik het als voorbeeld nemen als het goed kan zijn?
'Heb jouw arabier lange manen'. Dat is dus niet goed.
ik wil geen fobo... dalijk herkent die jongen mij!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fruitig 18-jarig onzeker studentje... Dat moet geen probleem zijn met een goed fobo...
Ik ben El_Matador. En ik hang hier wel es rond. En heerlijk na-effect van oudjaarsnacht.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, maarja zonder context kan ik moeilijk zeggen "WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE FOUT!!"
Ieuw
ik moest 3x lezen voordat ik het snaptequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik het als voorbeeld nemen als het goed kan zijn?
'Heb jouw arabier lange manen'. Dat is dus niet goed.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |