Dat viel wel mee hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie waren nog wel zulke goede vrienden destijds met weet ik niet wat voor plannen
Heel goedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maaar maar ik heb mijn eigen auto!!
Daarmee leer jij het niet hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vertel t mn basisschool leraar die letterlijk tegen mn ouders zei dat die de hoop op gaf dat ik ooit de Nederlandse taal zou beheren:(
En nog ontkennen tot de dag van vandaagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou een AM nooit in de prak rijden ... You know that!
in sommige gevallen weet ik niet precies welke vorm er hoort, dat zal altijd wel zo blijven, ik let er op, maar zal altijd meer fouten dan gemiddeld blijven maken.quote:
Al dat verlegen zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
De mannen ook van tegenwoordig.. hebben niks meer te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Mannen van vroeger daarentegen...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
De mannen ook van tegenwoordig.. hebben niks meer te zeggen
Voor mij is een motorblok demonteren en weer monteren ook niet moeilijk, dus dan is dat het voor jou ook niet?quote:
Appeltje eitjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij is een motorblok demonteren en weer monteren ook niet moeilijk, dus dan is dat het voor jou ook niet?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de buurt van een echte AM geweest .... nog nooit...
Maar daar heb je ook gewoon voor geleerd en geoefendquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij is een motorblok demonteren en weer monteren ook niet moeilijk, dus dan is dat het voor jou ook niet?
Kan jij serieus sleutelen? :quote:
Ik vind 1 vaste regel bij vrijwel alle werkwoordsvervoegingen, iets dat je al leert in groep 3, niet te vergelijken met het (de)monteren van een motorblok.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En ook datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar heb je ook gewoon voor geleerd en geoefend
Nee, dat maakt die mannen van tegenwoordig maar lui. Hoeven ze 't zelf niet meer uit te vinden.quote:
Klopt, maar een heel stuk minder dan dat ik tijd/energie in taal heb gestoptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar heb je ook gewoon voor geleerd en geoefend
Fruitig 18-jarig onzeker studentje... Dat moet geen probleem zijn met een goed fobo...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:49 schreef applecherry het volgende:
[..]
ik ben nogal een zoetekauw.. en ik hou wel van fruit. En ik vond het wel leuk en fruitig klinken, dus ja..
verder, ik ben single, 18 en studeer. bruin haarblauwe ogen.
en ik ben soms heel onzeker.
heb ruim 2 maanden van mn leven verspild en mezelf onnodig gekweld door verliefd te zijn op een bezette jongen die alleen een keertje sex wilde.
mede daardoor al die topics
vertel jij dan iets over jezelf?
Je kan toch wel even wat voordelen/verschillen opnoemen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat maakt die mannen van tegenwoordig maar lui. Hoeven ze 't zelf niet meer uit te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |