Volgens Cue weet iedereen al hoe dat is en zou jij het dus ook moeten wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:42 schreef Myraela het volgende:
STING, mag ik eens op je liggen om het te proberen?
is dat als compliment bedoeld?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist een open persoon maakt je tot een aantrekkelijk appelkersje...
ja, iddquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heeft ze al genoeg van inmiddels
O&Nlagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef Q. het volgende:
Het is zaterdagavond 21:45 en ik lig al in bed. Wat klopt er niet?
Dat er niemand naast je ligtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef Q. het volgende:
Ah, je bent nog steeds dezelfde eikel wat je al wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij kan in ieder geval nog wat topics gebruiken, loshandig junkie
Ik zou eerder CL zeggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef applecherry het volgende:
[..]
is dat als compliment bedoeld?
[..]
ja, idd
[..]
Nee, geen kloon van grapefruitthee (wat sommigen speculeerden)
Dat doet iedereen hier haast wel vermoedenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens Cue weet iedereen al hoe dat is en zou jij het dus ook moeten weten
Puur voor mijn visualisatie, ben je naakt?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb geen idee, andersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou een AM nooit in de prak rijden ... You know that!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn Aston Martin zomaar in de prak rijden, hoe kon je
Jullie waren nog wel zulke goede vrienden destijds met weet ik niet wat voor plannenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ah, je bent nog steeds dezelfde eikel wat je al was![]()
Jij ook een gelukkig 2011 Engeltje
Voor jou wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Puur voor mijn visualisatie, ben je naakt?
*noteerd* -Engel- nooit de auto uitlenenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou een AM nooit in de prak rijden ... You know that!
Dat hangt van jezelf afquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef applecherry het volgende:
[..]
is dat als compliment bedoeld?
Als ik dat doe, weet ik dan wel hoe het is?quote:
Stam+t. Leer hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*noteerd* -Engel- nooit de auto uitlenen
Maar ik heb nog nooit op je gelegen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |