Wie zegt dat ze mooier zijn?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Praten als je mooiere activiteiten in het verschiet hebt?
nee want mijn topics zijn te persoonlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zet een foto in je fobo, dat helpt...
Ik heb daar ook een gave voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat je moet doen om het te verknallen
Nee, ik ga natuurlijk eerst heel netjes in m'n luie stoel zittenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik ga niet op jou liggen, dus dat is niet interessant
Open een topic op R&P.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee want mijn topics zijn te persoonlijk
en ik vroeg het me meer af voor versieren irl!
In elk geval lekkerderquote:
Ga je dan ook lui wezen doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik ga natuurlijk eerst heel netjes in m'n luie stoel zitten
Daarom nogmaals die bevestigingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat je het echt zei
Nou ja, dat is weer geheel afhankelijk van de persoon in kwestie.quote:
Juist een open persoon maakt je tot een aantrekkelijk appelkersje...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef applecherry het volgende:
[..]
nee want mijn topics zijn te persoonlijk
en ik vroeg het me meer af voor versieren irl!
Daar heeft ze al genoeg van inmiddelsquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat is weer geheel afhankelijk van de persoon in kwestie.
Ligt eraan met wie je bedoeld.quote:
Mijn Aston Martin zomaar in de prak rijden, hoe kon jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat je moet doen om het te verknallen
Is ze kloon van?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heeft ze al genoeg van inmiddels
Jij kan in ieder geval nog wat topics gebruiken, loshandig junkiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar heeft ze al genoeg van inmiddels
Er zijn momenteel stuk of 4 klonen in R&P actief die iedere keer dezelfde onzin topics makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |