Agreed!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat zij echt een enorme kutstem heeft
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat zij echt een enorme kutstem heeft
De juiste naam heeft ze er iig al voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Agreed!
Hijglijn lijkt me een geschiktere carrière
Jhaaaaa hhhhhaaalllloooooohhhhh, met jhhhennnifffeehhhrr *hijg*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
De juiste naam heeft ze er iig al voor
al die ;programma's zijn doorgestoken kaartquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zusje/nichtje/weet ik het van John Ewbank.
Doet mee aan TVOH en contract voor haar ligt al klaar
Doorgestoken kaart
Ja, altijd al een blonde doos willen zijn!quote:
Blond is iig geluktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, altijd al een blonde doos willen zijn!
En ziehier
Dit is een oudjequote:
Afgelopenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
peanut
better off ted blijft leuk
eerste helft van s2 staat in de downloadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afgelopenmaar is ook zeker leuk ja
Idd. Achmed had ik al snel wel gezien. Peanut en Walter blijven leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Walter is ook goed
De rest van de typetjes vind ik eigenlijk niks
Klopt ja, zeker na die hele hype was Achmed helemaal uitgemolken. Die bleef teveel hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Idd. Achmed had ik al snel wel gezien. Peanut en Walter blijven leuk
Dat zijn afkortingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
jullie gaan echt te snel met dingen waar ik geen F* vanaf weet... TVOH? SYTYCD? wtf is dat allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |