Ja, ik houd van zingen en muziek. Maar niet van uitgemolken concepten waarbij heel Nederland weer in de waan is dat ze misschien wel beroemd kunnen worden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar heb jij zelf iets met zingen?
Want ik vind OZNZ erg leuk omdat ik van zingen houd, en dan voornamelijk van musical- en filmmuziek
Klopt. Ik kijk van SYTYCD alleen de finalerondes zeg maar. Wanneer alleen de goede dansers over zijn, dat vind ik gewoon gaaf om te zien.quote:
Je kent dit concept?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik houd van zingen en muziek. Maar niet van uitgemolken concepten waarbij heel Nederland weer in de waan is dat ze misschien wel beroemd kunnen worden.
kloptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik kijk van SYTYCD alleen de finalerondes zeg maar. Wanneer alleen de goede dansers over zijn, dat vind ik gewoon gaaf om te zien.
Het concept is hetzelfde, alleen het jasje er omheen is anders.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kent dit concept?
Dat ze dus strijden voor een rol in een grote musical (zorro nu, vorige keer die van mary poppins)?
Dat vind ik vaak dan weer niks. Teveel geslijmquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopten dat dansprogramma met die bekende Nederlanders een tijdjes terug vond ik ook gaaf.
Jup. Ik heb Mary deels gezien. En dit vind ik op zich nog te doen, net als the Voice, dat was ook wel een leuk concept. Maar daar zou ik nu ook niet meer naar kijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kent dit concept?
Dat ze dus strijden voor een rol in een grote musical (zorro nu, vorige keer die van mary poppins)?
Verschil is dat deze mensen wél echt succesvol worden (denk aan Brigitte, Freek, Noortje en een heleboel net niet-winnaars) en de selectie een stuk strenger is dan bij Idols, X-factor of Popstarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik houd van zingen en muziek. Maar niet van uitgemolken concepten waarbij heel Nederland weer in de waan is dat ze misschien wel beroemd kunnen worden.
Het is heel anders vind ik. Deze mensen doen mee omdat ze van het vak houden en gewoon die hoofdrol willen hebben. Ik gok dat ze soms ook wel balen dat dit hele programma er nu om heen is gezet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het concept is hetzelfde, alleen het jasje er omheen is anders.
Maakt het voor mij niet leuker of origineler na het een keer gezien te hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verschil is dat deze mensen wél echt succesvol worden (denk aan Brigitte, Freek, Noortje en een heleboel net niet-winnaars) en de selectie een stuk strenger is dan bij Idols, X-factor of Popstar
Idd. Dit is een hoofdrol die je niet op andere wijze kunt krijgen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is heel anders vind ik. Deze mensen doen mee omdat ze van het vak houden en gewoon die hoofdrol willen hebben. Ik gok dat ze soms ook wel balen dat dit hele programma er nu om heen is gezet.
Bij idols programma's is het meer dat je met je kop op de buis wilt en daar ook een carrière uit kan halen. En vervolgens hangt er volgens mij nog niet eens ene platencontract vanaf.
The voice audities was heel wat anders dan je gewend was, dat was zeker goed.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ik heb Mary deels gezien. En dit vind ik op zich nog te doen, net als the Voice, dat was ook wel een leuk concept. Maar daar zou ik nu ook niet meer naar kijken.
Gelukkig hebben we Jennifer Ewbanks nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
Niet een 13 in een dozijn popzangeresje ofzo.
De live shows kijk ik ook niet. Ik heb alleen de auditie rondes gekeken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
The voice audities was heel wat anders dan je gewend was, dat was zeker goed.
Maar nu met die liveshows is het weer hetzelfde met veel geslijm weer van de juryleden. Hoor ze toch zelden commentaar geven. Dus daar kijk ik ook niet meer naar.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Jennifer Ewbanks nog
Ja! Zonder haar was er wellicht goede muziek op TVquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Jennifer Ewbank nog
Dat jij het anders vind betekend dat het programma goed aangepast is.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is heel anders vind ik. Deze mensen doen mee omdat ze van het vak houden en gewoon die hoofdrol willen hebben. Ik gok dat ze soms ook wel balen dat dit hele programma er nu om heen is gezet.
Bij idols programma's is het meer dat je met je kop op de buis wilt en daar ook een carrière uit kan halen. En vervolgens hangt er volgens mij nog niet eens ene platencontract vanaf.
Okquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maakt het voor mij niet leuker of origineler na het een keer gezien te hebben.
Wie?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Jennifer Ewbanks nog
Coolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen op ouderwetse speurtochtvet leuk! Als ik de hints goed volg kom ik bij het toetje uit
Zusje/nichtje/weet ik het van John Ewbank.quote:
Ik vind dat zij echt een enorme kutstem heeftquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zusje/nichtje/weet ik het van John Ewbank.
Doet mee aan TVOH en contract voor haar ligt al klaar
Doorgestoken kaart
oe vertel meeeeeeeeeeeeeeeeerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Morgen op ouderwetse speurtochtvet leuk! Als ik de hints goed volg kom ik bij het toetje uit
Agreed!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat zij echt een enorme kutstem heeft
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat zij echt een enorme kutstem heeft
De juiste naam heeft ze er iig al voorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Agreed!
Hijglijn lijkt me een geschiktere carrière
Jhaaaaa hhhhhaaalllloooooohhhhh, met jhhhennnifffeehhhrr *hijg*quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
De juiste naam heeft ze er iig al voor
al die ;programma's zijn doorgestoken kaartquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zusje/nichtje/weet ik het van John Ewbank.
Doet mee aan TVOH en contract voor haar ligt al klaar
Doorgestoken kaart
Ja, altijd al een blonde doos willen zijn!quote:
Blond is iig geluktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, altijd al een blonde doos willen zijn!
En ziehier
Dit is een oudjequote:
Afgelopenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
peanut
better off ted blijft leuk
eerste helft van s2 staat in de downloadquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Afgelopenmaar is ook zeker leuk ja
Idd. Achmed had ik al snel wel gezien. Peanut en Walter blijven leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Walter is ook goed
De rest van de typetjes vind ik eigenlijk niks
Klopt ja, zeker na die hele hype was Achmed helemaal uitgemolken. Die bleef teveel hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Idd. Achmed had ik al snel wel gezien. Peanut en Walter blijven leuk
Dat zijn afkortingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
jullie gaan echt te snel met dingen waar ik geen F* vanaf weet... TVOH? SYTYCD? wtf is dat allemaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |