Ik wilde eens niet zo'n plat antwoord geven, dank jequote:
Tv programma's waar je niks aan mistquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
jullie gaan echt te snel met dingen waar ik geen F* vanaf weet... TVOH? SYTYCD? wtf is dat allemaal?
'Hiiiiii! I am Lindsay Lohaaaan!'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja, zeker na die hele hype was Achmed helemaal uitgemolken. Die bleef teveel hetzelfde.
the voice of hollandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
jullie gaan echt te snel met dingen waar ik geen F* vanaf weet... TVOH? SYTYCD? wtf is dat allemaal?
The Voice of Hollandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nèèh die was niet grappigquote:
Op zoek naar zorro..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
The Voice of Holland
So You Think You Can Dance
Op Zoek Naar Zorro (OZNZ)
Gelukkig was ik er nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde eens niet zo'n plat antwoord geven, dank je
Nee! Musicalhoofdrolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op zoek naar zorro..omg... is dat een nieuwe superheldenserie?
![]()
jullie hebben tijd over dat jullie dat allemaal kijken..
Waar heb je hem ingestopt dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Wickyleaks het volgende:
me hond kijkt me idioot aan.... denk dat ie eruit wil lol
Kijk Yuuks, dit is pijnlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Wickyleaks het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar heb je hem ingestopt dan.
Doe dat dan! En laat die hond niet langer lijdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
hij moet zijn laatste ronde van de dag hebben
Het schijnt dat honden op hun baasje gaan lijken (of andersom)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Wickyleaks het volgende:
Gaat die dan heel slim achter de deur zitten? Ik gooide de deur zostraks tegen de kat aan, t stomme beest ligt er normaal nooit achterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Wickyleaks het volgende:
kheb wat door de kamer gegooid zodat ie nu speeltquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dat dan! En laat die hond niet langer lijden
dan hoop ik dat ik hem op hem ga lijken... want alle leuke vrouwen stoppen voor hem omdat ze hem willen aaienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het schijnt dat honden op hun baasje gaan lijken (of andersom)
Jij wilt ook een leuke vrouw?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ik hem op hem ga lijken... want alle leuke vrouwen stoppen voor hem omdat ze hem willen aaien
neen hij gaat me debiel aankijken hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat die dan heel slim achter de deur zitten? Ik gooide de deur zostraks tegen de kat aan, t stomme beest ligt er normaal nooit achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |