The Voice of Hollandquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
jullie gaan echt te snel met dingen waar ik geen F* vanaf weet... TVOH? SYTYCD? wtf is dat allemaal?
Nèèh die was niet grappigquote:
Op zoek naar zorro..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
The Voice of Holland
So You Think You Can Dance
Op Zoek Naar Zorro (OZNZ)
Gelukkig was ik er nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde eens niet zo'n plat antwoord geven, dank je
Nee! Musicalhoofdrolquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op zoek naar zorro..omg... is dat een nieuwe superheldenserie?
![]()
jullie hebben tijd over dat jullie dat allemaal kijken..
Waar heb je hem ingestopt dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Wickyleaks het volgende:
me hond kijkt me idioot aan.... denk dat ie eruit wil lol
Kijk Yuuks, dit is pijnlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Wickyleaks het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar heb je hem ingestopt dan.
Doe dat dan! En laat die hond niet langer lijdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
hij moet zijn laatste ronde van de dag hebben
Het schijnt dat honden op hun baasje gaan lijken (of andersom)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Wickyleaks het volgende:
Gaat die dan heel slim achter de deur zitten? Ik gooide de deur zostraks tegen de kat aan, t stomme beest ligt er normaal nooit achterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:38 schreef Wickyleaks het volgende:
kheb wat door de kamer gegooid zodat ie nu speeltquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe dat dan! En laat die hond niet langer lijden
dan hoop ik dat ik hem op hem ga lijken... want alle leuke vrouwen stoppen voor hem omdat ze hem willen aaienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het schijnt dat honden op hun baasje gaan lijken (of andersom)
Jij wilt ook een leuke vrouw?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ik hem op hem ga lijken... want alle leuke vrouwen stoppen voor hem omdat ze hem willen aaien
neen hij gaat me debiel aankijken hahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat die dan heel slim achter de deur zitten? Ik gooide de deur zostraks tegen de kat aan, t stomme beest ligt er normaal nooit achter
Ben je nu een man of een vrouw? En val je op mannen of vrouwen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ik hem op hem ga lijken... want alle leuke vrouwen stoppen voor hem omdat ze hem willen aaien
Over de dt foutjes van Peu jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eens. Maar ik moest eroverheen gaan lezen toch?
Dank je. Ik raak nu ook nieuwsgierigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je nu een man of een vrouw? En val je op mannen of vrouwen?
Grapje Samzzquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over de dt foutjes van Peu jaDit is wel een heel ander kaliber taalverloedering.
wat zegt het fok icoontje boven mijn nick?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben je nu een man of een vrouw? En val je op mannen of vrouwen?
oke, mijn kat kent maar 1 blik, "Ik ben de baas en jij mijn slaaf" waarna ik em de kamer uit werk als die echt vervelend wordquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
neen hij gaat me debiel aankijken haha
Dame valt op dames?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
wat zegt het fok icoontje boven mijn nick?
nooit mijn geaardheid verstopt hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
van hondenpraat wordt er een pot ontmaskerd
Dat was idd ook mijn ideequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
van hondenpraat wordt er een pot ontmaskerd
Check, duidelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:42 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
wat zegt het fok icoontje boven mijn nick?
maar je weet wel dat ik potten haat?!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
nooit mijn geaardheid verstopt hoor
Weet ikquote:
Vergelijk haar niet met Ang3l!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
Check, duidelijk.
Een vrouwelijke Ang3l in tha house
Geeft niets sweetiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ikIk vergeet alleen m'n PI's regelmatig
dan moet je blikjes nemenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar je weet wel dat ik potten haat?!
ohnee, dan zou ze jonge barvrouwen versierenquote:
Yay! Krijg ik nu een vaatwasser?quote:
Idd, Ang3l heeft zich al bewezen!quote:
Nee, dan was ze hier een stuk gezelligerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohnee, dan zou ze jonge barvrouwen versieren
ooh, maar ze moet misschien nog los komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dan was ze hier een stuk gezelliger
Wie zegt dat ik Angel lief vindquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
geloof mij... je vindt mij ook lief
Oeh, gaan we een keer stappen? De laatste keer met een lesbische stappen is 4 jaar geleden en dat was briljantquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:45 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
geloof mij... je vindt mij ook lief
Ik weet wie je bentquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Ik .... ik ken sommige al langer dan vandaagalleen weten sommige dat niet
Hehe, dan ken ik jou ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:46 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Ik .... ik ken sommige al langer dan vandaagalleen weten sommige dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |