Dus je hebt er nu al 4?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:29 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gekregen van een maatje van me
Da's ook een Teeejlur of niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
Deze moet en zal ik een keer coveren!
Een tijd geleden stond er ook eentje op marktplaats die had ik nog bijna gekocht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:07 schreef Witchfynder het volgende:
Bro! Als backup voor wanneer je heftig doorbreekt
http://link.marktplaats.nl/408771982
Ik zou best een akoestische rockprojectje willen doen met wat mensen, zeker als het ook een beetje swingt (en dus niet van dat vreselijke, zeurderige singer/songwriters gedoe)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Binnenkort eens wat akoestische covers doen met een vriendin van me die zingt,
http://www13.speedyshare.com/files/26006048/download/Bruno.mp3
Best leuk liedje zo, ff een akoestische gitaar eronder gezet, past er nog best okee bij
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een tijd geleden stond er ook eentje op marktplaats die had ik nog bijna gekocht.
Ik heb het niet zo heel erg vaak dat ik iets leuks op MP zie staan maar die Agile van een tijd geleden had ik nog wel wat mee gekund maar ik zat toen ook al met het plan in mijn achterhoofd om er zelf eentje in elkaar te zetten. Nu eerst een paar andere dingen aanschaffen voordat ik een nieuwe gitaar koop.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]![]()
.
Zie vaak genoeg gitaren op MP waarvan ik denk 'oe, leuk!', maar dan bedenk ik me snel dat ik 1) geen gitarist ben en 2) al genoeg gitaren heb voor iemand die geen gitarist is.
Pick Of Destinyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:27 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gemaild, dankuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, heb jij al een cab?
Anders is dit misschien wat? http://link.marktplaats.nl/408406111
Als ik ooit een cab wil bouw ik er zelf wel een denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, heb jij al een cab?
Anders is dit misschien wat? http://link.marktplaats.nl/408406111
Moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Als ik ooit een cab wil bouw ik er zelf wel een denk ik
Succesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Als ik ooit een cab wil bouw ik er zelf wel een denk ik
simpel zou ik niet zeggen, maar het is opzich niet heel erg lastig denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Iemand91 het volgende:
Enige is welke speakers je d'r in zet. Rest is simpel.
hoe je de kast zelf maakt bepaalt ook groot deel van het geluid...! druk van de speaker met open/closed back, dikte van hout, soort houtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Iemand91 het volgende:
Enige is welke speakers je d'r in zet. Rest is simpel.
En open van binnen of juist compartimenten enzo.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
hoe je de kast zelf maakt bepaalt ook groot deel van het geluid...! druk van de speaker met open/closed back, dikte van hout, soort hout
Klinkt goed, alleen jammer dat bij dat tweede nummer (go back in time something something) die prechorus een beetje rommelig klinkt...quote:Op zondag 2 januari 2011 11:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Ben wel benieuwd wat een aantal uit dit topic van de nummers van m'n bandje vinden, heb al reactie van Dribbel en HIM.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 03:05 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort een kleine GFS bestelling, heb weinig geld, maar toch wat dingen nodig, dus als iemand wat wil, er kunnen nog wat kleine dingen bij.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 03:05 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort een kleine GFS bestelling, heb weinig geld, maar toch wat dingen nodig, dus als iemand wat wil, er kunnen nog wat kleine dingen bij.
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:57 schreef wimjongil het volgende:
klote boot naar het vaste land terug zit volnu maar wachten met bier ofzo
quote:
Okeuh.quote:
Dat dus. En nu ben ik niet degene die over de zuiverheid van zangers mag klagenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Klinkt goed, alleen jammer dat bij dat tweede nummer (go back in time something something) die prechorus een beetje rommelig klinkt...
maar overall top
Yep, in open G stemming geloof ik...quote:
the pick of destinyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:29 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Toch niet ernstig of zo?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:09 schreef genakt het volgende:
verlopig geen gitaar spelen voor genakt. Gespeelt met vuur werk
valt wel mee heb al me vingers nog hoorquote:
had je maar van de knalerwten af moeten blijvenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef genakt het volgende:
[..]
valt wel mee heb al me vingers nog hooralleen wel dikke brandwond op me linker wijsvinger
die heb ik serieus nog staan gooienquote:Op zondag 2 januari 2011 14:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
had je maar van de knalerwten af moeten blijven
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:41 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben per 31 december begonnen met gitaarspelen, al twee en een halve dag dus
op een akoestische gitaar met stalen snaren (de pijn valt me tot nu toe nog mee)
ben nu akkoorden aan t leren, maar vind t lastig om met mn vingers uit te komen
heb vrij dikke vingers en raak daardoor weleens meerdere snaren tegelijk![]()
maar we blijven oefenen!
maar goed, jullie zullen me hier waarschijnlijk nog vaker zien
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef genakt het volgende:
[..]
welkom !
ja en oefenendikke vingers heet zijn voordelen en nadelen. Later zal je waarschijnlijk makkelijker barre akkoorden leren
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zijn die worstenvingers toch nog ergens goed voor!
Gitaar spelen is in het begin een kwestie van vallen en opstaan, maar met een beetje talent en veel doorzettings vermogen kan je eventueel met een half jaartje/jaartje redelijk spelen, althans.. je kan wat akkoordjes, en je kan soleren op bluesjes of zo( maar dat ligt bij iedereen anders offcourse)quote:Op zondag 2 januari 2011 15:41 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben per 31 december begonnen met gitaarspelen, al twee en een halve dag dus
op een akoestische gitaar met stalen snaren (de pijn valt me tot nu toe nog mee)
ben nu akkoorden aan t leren, maar vind t lastig om met mn vingers uit te komen
heb vrij dikke vingers en raak daardoor weleens meerdere snaren tegelijk![]()
maar we blijven oefenen!
maar goed, jullie zullen me hier waarschijnlijk nog vaker zien
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef genakt het volgende:
[..]
valt wel mee heb al me vingers nog hooralleen wel dikke brandwond op me linker wijsvinger
En Brian maar wachtenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
Zooooooooo ik ben ontwaakt uit m'n coma.... Ben door 6 wekkers heen geslapen! Bizar!!
klopt, ik merk in die paar dagen al dat de overgangen van akkoorden steeds wat beter gaanquote:Op zondag 2 januari 2011 16:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gitaar spelen is in het begin een kwestie van vallen en opstaan, maar met een beetje talent en veel doorzettings vermogen kan je eventueel met een half jaartje/jaartje redelijk spelen, althans.. je kan wat akkoordjes, en je kan soleren op bluesjes of zo( maar dat ligt bij iedereen anders offcourse)
Dan kan je ondertussen luisteren naar dit culinaire hoogtepuntquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
En nu moeten wij ook langer wachten. Goed voor je fans jij
Ik krijg soms complimentjes van Famillie(Met oud en nieuw nog") "Braddie wat klinkt jou gitaar spel goed, tuurlijk het is niet zoals het origineel maar het is zeker wel goed, vooral je bohemian Rhapsody en Hammer To Fall"quote:Op zondag 2 januari 2011 17:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
klopt, ik merk in die paar dagen al dat de overgangen van akkoorden steeds wat beter gaan
ik heb dan ook best veel geoefend.. arme buren
Ik vind het echt kut en schaam me ook kapotquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
En nu moeten wij ook langer wachten. Goed voor je fans jij
Terecht toch, na 10 uur gewoon stil zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik krijg soms complimentjes van Famillie(Met oud en nieuw nog") "Braddie wat klinkt jou gitaar spel goed, tuurlijk het is niet zoals het origineel maar het is zeker wel goed, vooral je bohemian Rhapsody en Hammer To Fall"
Alleen m`n buren vinden het een stuk minder, die zeggen "ja jij stop moet, 10 our dan ies klahr"
Daar hebben wij hier dus de eerder genoemde ruimte voor!.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Terecht toch, na 10 uur gewoon stil zijn![]()
Lul!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut en schaam me ook kapot![]()
Laatste paar dagen waren echt chaos.. Sinds die Taylor bij mij is ingetrokken heb ik er nog geen 10 minuten op gespeeld
wat kun je ermeequote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef guitarist het volgende:
Nog steeds te koop! Focusrite Saffire Pro 24, nu in prijs verlaagd! http://link.marktplaats.nl/408491794
Opnemen.quote:
Dat is je interface(palm)quote:Op zondag 2 januari 2011 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb je dan nog extra software nodig, guitar interface oid?
Dat ding doet alles wat je aan een interface nodig hebt, het enige wat je dan nog nodig hebt is een versterker simuleer programma als guitarrig amplitube enz die je overal gratis kan downloadenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef Gitaarmat het volgende:
ik bedoel op je pc? zo'n soort versterkertje die je geluid veranderd?
Probeer 'ns Medeski, Martin & Wood.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
1 van de weinige instrumentale nummers waar ik goed naar kan blijven luisteren
Software wel, hardware niet. Je moet wel een firewire poort hebben!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb je dan nog extra software nodig, guitar interface oid?
Ben ik na 2 minuten al zatquote:Op zondag 2 januari 2011 20:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Probeer 'ns Medeski, Martin & Wood.
Of John Scofield
Jij gebruikt vast pro tools he? Weet jij of er bepaalde voordelen zitten aan protools tegenover adobe audition bijvorobeeld ?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef guitarist het volgende:
[..]
Software wel, hardware niet. Je moet wel een firewire poort hebben!
Probeer nou niet met humor te verdoezelen dat je niet kunt typenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef guitarist het volgende:
Spatie te veel en iemand ziet meteen van de koop af..
"Heb je bij de Saffire ook een mengpaneel nodig?"
Ik: Nee, je hebt 4 kanalen in en 6 uit, het is een software matig mengpaneel.
"Als je zelf zegt dat hij matig is ga ik liever voor iets beters denk ik"
Ja en wij maar zwoegen toen op typcursus, denkt die Brian er zo vanaf te komen. Mooi niet hè.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Probeer nou niet met humor te verdoezelen dat je niet kunt typen.
Nee, zo komt Brian er juist niet vanaf.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en wij maar zwoegen toen op typcursus, denkt die Brian er zo vanaf te komen. Mooi niet hè.
Ik ben trouwens weer terug uit Frieslandquote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, zo komt Brian er juist niet vanaf.
ja, d4t gah juh ni3t m3nen, jongug!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en wij maar zwoegen toen op typcursus, denkt die Brian er zo vanaf te komen. Mooi niet hè.
Superveel? Vast niet veel meer dan Limburgquote:Op zondag 2 januari 2011 21:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ben trouwens weer terug uit Friesland
Daar lag (bijna) geen sneeuw, hier in de Achterhoek nog steeds superveel
Ja dat zal bestquote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Superveel? Vast niet veel meer dan Limburg
Friesland
Hij:quote:Softwarematig. Of te wel via software. Het is een heel goed apparaat.
quote:oke Brian het apparaat is goed maar de software is matig? raadt je me misschien andere software bij aan die wel goed werkt?
Ik gebruik nu itunes en daar heb ik nooit klachten over .denk je dat dit geschikt is?
groetjes ...
Ik weet niet of dat opname matig kan.quote:
Als hij zo dom is kun je hem misschien wel een hoop geld aftroggelenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:36 schreef guitarist het volgende:
Is het 'of te we'l of 'oftewel', want hij lijkt het nog niet helemaal te snappen.
Ik:
[..]
Hij:
[..]
Aap komt al uit de mauw:quote:Op zondag 2 januari 2011 22:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als hij zo dom is kun je hem misschien wel een hoop geld aftroggelen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou Brian ik vond het leuk met je gemaild te hebben maar ik ga nu slapen
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou Brian ik vond het leuk met je gemaild te hebben maar ik ga nu slapen
22:22:22quote:
Ik speel heul dat kutspel niet man!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:52 schreef blckbb het volgende:
Teleluvr stop ns met je farmville invites verdomme
Oh, en ik zal eens kijken.
Voor GFS dan
Daar deed je het om hè? Geef maar toe.quote:
me me me!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef KaMo het volgende:
last.fm aangemaakt...
iemand vriendjes worden?
Your musical compatibility with wimjongil is VERY HIGHquote:
Ik ben je eerste vriend!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
Your musical compatibility with wimjongil is VERY HIGH
Vriend <3
Your musical compatibility with wimjongil is LOWquote:
Nietes die heb jij al. Luister je ook muziek van ná 1880?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Your musical compatibility with wimjongil is LOW
Music you have in common includes Rage Against the Machine, Gorillaz, J.J. Cale, Boston and Doe Maar.
Wat heb jij een kut muzieksmaak
Dan moet je even op mn profiel kijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nietes die heb jij al. Luister je ook muziek van ná 1880?
da was 'nen grapkenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan moet je even op mn profiel kijken
Vast wel.
Ik luister muziek van 1920 tot 2010 namelijk
one love no homo <<33quote:
hoe de fuck kom jij aan 5000 plays op één dag?!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef KaMo het volgende:
last.fm aangemaakt...
iemand vriendjes worden?
gaaf!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:01 schreef Scary_Hairy het volgende:
Hallo luitjes,
Allereerst, de beste wensen voor 2011.
Ik heb 2010 benut om nummers in te studeren. De teller is gestopt op 71. Van een aantal heb ik ook de solo's onder de knie, maar voor het merendeel is het akkoorden hakken.
Mijn doel is voornamelijk een parate kennis op te bouwen van nummers, sneller akkoordenwisselingen te kunnen spelen en mijn gehoor natuurlijk te verbeteren. Ik heb voornamelijk gebruik gemaakt van bladmuziek en de tabs van ultimate-guitar.com.
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, is dit de lijst.
-knip-
Another brick speel ik zoals Lick Library het voordoet.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
gaaf!
ik zou willen dat ik een lijstje kon uitdelen met 'dit kan ik spelen'
maar ik kan ook heel veel halve nummers...
waar ik wel benieuwd naar ben is je partijen bij bijvoorbeeld Pink Floyd, Toto... Gewoon de akkoorden of echt de partijen die Gilmour en Lukather spelen?
In 2010 gekocht:quote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef Scary_Hairy het volgende:
In 2010 gekocht :
Squier CV 50's strat in Lake Placid Blue
Michael Kelly Valor Flame (met kleine beschadiging aan body, dus voor een kleine prijs)
Fender Mustang II
In 2010 verkocht :
Fender US Strat (had ik snel weer spijt van, maar ben er al weer overheen)
Dat is als je met nieuw last.fm aanmaakt, dan importeert hij al je muziek die je ooit hebt gespeeld. Al je bijvoorbeeld al 10 duizend keer iets hebt geluisterd, maar dan pas last.fm aanmaakt, heb je in 1 dag 10k playsquote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoe de fuck kom jij aan 5000 plays op één dag?!
dat.quote:Op maandag 3 januari 2011 07:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is als je met nieuw last.fm aanmaakt, dan importeert hij al je muziek die je ooit hebt gespeeld. Al je bijvoorbeeld al 10 duizend keer iets hebt geluisterd, maar dan pas last.fm aanmaakt, heb je in 1 dag 10k plays
Idd, gaaf. Zo een?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:35 schreef guitarist het volgende:
edit: Vergeet ik een van de tofste dingen die ik gekocht heb:
Piano!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem wel fijn, maar nam wat te veel ruimte in beslag.quote:Op maandag 3 januari 2011 02:30 schreef Muchachooo het volgende:
die Vox valvetronix serie valt tegen he
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook Einstein.Maar wat heb je wel dan?
Nee. Het zijn versterkers waar je best een goed geluid uit kan krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 02:30 schreef Muchachooo het volgende:
die Vox valvetronix serie valt tegen he
Heb nog wel een voor jequote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef genakt het volgende:
oeps nog 90 vakantie uren overlekker laten uitbetalen.. nieuw gitaartje ?
wat voor 1quote:
De effecten sectie is erg goed.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:01 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee. Het zijn versterkers waar je best een goed geluid uit kan krijgen.
hoef ze geen van alle helaasquote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef The_Dean het volgende:
Een Dean Vx, binnenkort met een setje passieve EMG's
Anders wellicht die Cort Zenox Z-22 met actieve Ibanez elementen. Maar die moet ik nog helemaal klaarmaken.
Of een Phoenix STC-33 strat. Even nieuwe brugzadels en set snaren en dan mag die ook wel weg. Body is wel flink toegetakeld gereliced. Kost je een paar tientjes.
Niet een fijne LTD EC-1000?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef genakt het volgende:
[..]
hoef ze geen van alle helaas
wil sowieso voor gibson of esp ltd 7 string gaan![]()
maar ach ja wil het nu allemaal alweer gaan uitgeven voordat ik het uberhaubt heb
ik zat toen te twijfelen om die te kopen of degene die ik nu hebquote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Niet een fijne LTD EC-1000?
[TK] ESP LTD EC-1000 elektrische gitaar
jij haalt vrouwen en gitaren door de warquote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaren koop je ook niet omdat het "zin" heeft maar omdat ze mooi zijn
Juist!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaren koop je ook niet omdat het "zin" heeft maar omdat ze mooi zijn
Ja maar bij een vrouw is het wel handig als ze "zin" heeft huhuhuuuquote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef genakt het volgende:
[..]
jij haalt vrouwen en gitaren door de war
Ik heb nog naar Samick gitaren op internet gekeken, maar niet in de hand gehad. Nu, dat ik al een gitaar met stoptail heb vind ik het eigenlijk al wel genoeg.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:18 schreef Zorro het volgende:
gekocht in 2010:
H&K Attax 80
Samick Greg Bennett AV-3
Behringer V-Amp Pro
Behringer FCB-1010
Sonic Research ST-200 tuner
Verkocht:
Wat is dat
dan zorg je ervoor dat ze zin krijgtquote:Op maandag 3 januari 2011 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar bij een vrouw is het wel handig als ze "zin" heeft huhuhuuu
Ik weet niet hoe het nu zit met Greg Bennett maar toen het nog gewoon Samick was (tot 1999), moest je inderdaad een beetje geluk hebben tegen een goede aan te lopen. De artist series van toen zijn echt geweldig maar bij de rest was het afwachten wat je in je handen kreeg.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef Zorro het volgende:
Die Samick speelt heerlijk, fijnste gitaar die ik heb nu (Ibanez RG-550, originele versie uit 1989 en Ibanez 2352CT Telecaster uit de lawsuit periode of hoe je dat dan ook noemt zijn de andere). Wel een paar andere pickups in gezet, GFS Fat PAT's, en die bevallen uitstekend. Originele PU's zijn aardig, maar ook feedback gevoelig. Nu klinkt het behoorlijk dicht bij een LP, goede sustain, lage actie. Niet zo zwaar als een LP maar ook niet dat ie uit je handen waait als je te dicht bij je versterker staat
Wel lees ik verschillende verhalen overal, dus het lijkt een beetje een gitaar waarbij je een beetje geluk moet hebben.
Deze weekquote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Wanneer wou je dat geld nou overmaken brotherdan hou ik er ff rekening mee wanneer het komt
Yep, tenzij je de afgelopen dagen van bank bent gewisseld.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
okee primadan zie ik het wel verschijnen, had ik m'n gegevens al gestuurd ?
Ik verhuis straks wel ff naar de bank in de huiskamer.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, tenzij je de afgelopen dagen van bank bent gewisseld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Muchachooo het volgende:
He Drib, hoe is het eigenlijk in Delft?Ga je technische wiskunde ofzo studeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Muchachooo het volgende:
He Drib, hoe is het eigenlijk in Delft?Ik zou voor Delft kiezen, leuke gezellige stad vind ik. Als je echt wil uitgaan is het niet zo superveel (vooral kroegjes) Maar je hebt gewoon de nachttrein en in 10 minuten zit je of in Den Haag of Rotterdam, daarnaast zit je ook nog een zo in Utrecht of Leiden, dus genoeg te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er zitten geen vrouwen![]()
Maar dit klopt wel ja. Eindhoven is echt een chaotische stad zonder sfeer m.i.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou voor Delft kiezen, leuke gezellige stad vind ik. Als je echt wil uitgaan is het niet zo superveel (vooral kroegjes) Maar je hebt gewoon de nachttrein en in 10 minuten zit je of in Den Haag of Rotterdam, daarnaast zit je ook nog een zo in Utrecht of Leiden, dus genoeg te doen.
En er zitten geen vrouwen
Dat gaat morgen jouw kant opquote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik verhuis straks wel ff naar de bank in de huiskamer.
Voor jou dezelfde vraag Dean
toen in delft op school zat waren er echt wel wijven hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou voor Delft kiezen, leuke gezellige stad vind ik. Als je echt wil uitgaan is het niet zo superveel (vooral kroegjes) Maar je hebt gewoon de nachttrein en in 10 minuten zit je of in Den Haag of Rotterdam, daarnaast zit je ook nog een zo in Utrecht of Leiden, dus genoeg te doen.
Wijven. Geen vrouwen dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef genakt het volgende:
[..]
toen in delft op school zat waren er echt wel wijven hoor
Bovendien is Eindhoven Brabant, dat lijkt me al reden genoeg.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als ik m'n versterker op ga halen ga ik in zo'n explosieven opruimingsdienst-pak daar heenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bovendien is Eindhoven Brabant, dat lijkt me al reden genoeg.
Edit: om er niet te gaan studeren dus.
Hier hebben we patatquote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij gaat naar de TU daar kan je dat vergeten johquote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef genakt het volgende:
[..]
toen in delft op school zat waren er echt wel wijven hoor
That reminds me: In april weer naar de Messe!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:03 schreef Scary_Hairy het volgende:
Over een paar weken is de NAMM is Las Vegas. Zullen we zien wat de heren (en dames) van de muziekindustrie ons weer te bieden hebben.
Haha ja hier bij mij in de buurt zijn dan allemaal van die mensen (lees: boeren) die in Enschede gaan studeren omdat je dan thuis kunt blijven wonen. Op zich heb ik daar niets op tegen, maar als dat echt dé reden is waarom je daarheen gaat, tsja, beetje jammer imhoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:21 schreef Muchachooo het volgende:
Technische Informatica dus, geen wiskunde
Maargoed, ik woon al heel mijn leven in een boerengat een kwartier van eindhoven vandaan, dus ik ben bekent met de sfeer daar. vooral het uitgaan (stratumseind) is geen flikker aan. Elke 2 minuten zo'n boer voor je neus die vraagt of je problemen met hem hebt/zoekt... De hele avond alleen maar van kroeg naar kroeg struinen...
stratumseind =_!
Niks, maar je kunt er niet studerenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:27 schreef The_Dean het volgende:
Wat is er mis met boeren en wonen op het platteland?
Ik kom ook wel eens in de stad. Zo erg is dat toch niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Daarmee niks, maar de combinatie van boeren in de stad levert alleen gezeik op
In eindhoven heeft het woord boer een andere betekenis...quote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens in de stad. Zo erg is dat toch niet?
Nee, maar het zijn meestal van die mensen die dan uitgaan, zich helemaal stoer voelen omdat ze "in de stad zijn" zich helemaal lam zuipen, ruzie gaan zoeken en rotzooi veroorzaken. Gezeik komt altijd van dezelfde soort mensenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens in de stad. Zo erg is dat toch niet?
*rent stilletjes weg*quote:
Zit je nu in 6v dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef Muchachooo het volgende:
Mijn vriendin maakt me af als ik in delft ga wonen trouwens
maar ach, dat is pas na de vakantie..
Mooi manquote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja klopt, 1 keer op zo'n schuur/zuipfeest geweest, ik waag me er echt niet aan wat een kansloos volk
1. Ga nar Delft;quote:Op maandag 3 januari 2011 17:21 schreef Muchachooo het volgende:
Technische Informatica dus, geen wiskunde
Maargoed, ik woon al heel mijn leven in een boerengat een kwartier van eindhoven vandaan, dus ik ben bekent met de sfeer daar. vooral het uitgaan (stratumseind) is geen flikker aan. Elke 2 minuten zo'n boer voor je neus die vraagt of je problemen met hem hebt/zoekt... De hele avond alleen maar van kroeg naar kroeg struinen...
stratumseind =_!
Zoiets moet je in ieder geval niet meenemen als reden. De kans dat die relatie blijft tot voor altijdquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef Muchachooo het volgende:
Mijn vriendin maakt me af als ik in delft ga wonen trouwens
maar ach, dat is pas na de vakantie..
ja ik mocht niet op sollicitatie omdat je minstens je P op HBO moet hebben, of moet studeren op WO niveauquote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1. Ga nar Delft;
2. Ontmoet chicks bij Lucht & Ruimtevaarttechniek, Industriëel Ontwerp of in Den Haag/Rotterdam;
3. Neem een leuke bijbaan bij OGD.
Aldus de basgitarist.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1. Ga nar Delft;
2. Ontmoet chicks bij Lucht & Ruimtevaarttechniek, Industriëel Ontwerp of in Den Haag/Rotterdam;
Soms zeggen ze nog wel eens wat verstandigs.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1. Ga nar Delft;
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Soms zeggen ze nog wel eens wat verstandigs.
Volgende keer beter, Bert.quote:
Je zou je pasfoto niet meer posten he, had je beloofd.quote:
sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je zou je pasfoto niet meer posten he, had je beloofd.
Vanaf nu mag jij ook nooit meer je pasfoto plaasten!quote:
Dit moet zijn: ze zeggen altijd wel wat verstandigs, maar gitaristen luisteren maar sporadisch. Dat verklaart ook waarom ze zo vaak uit de maat spelenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Soms zeggen ze nog wel eens wat verstandigs.
wacht maar mattie wacht maar.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Vanaf nu mag jij ook nooit meer je pasfoto plaasten!
zoek je fitti ofzo ebhoofdquote:
Ik bedoelde eigenlijk: ze hebben hun heldere momenten.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit moet zijn: ze zeggen altijd wel wat verstandigs, maar gitaristen luisteren maar sporadisch. Dat verklaart ook waarom ze zo vaak uit de maat spelen.
Wat houdt dat ook alweer in?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
That reminds me: In april weer naar de Messe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Net zoiets als de autorai maar dan wel leuk.quote:
Hell yeah daar ga ik dan ook maar heenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Net zoiets als de autorai maar dan wel leuk.
Verdomme, dat is idd een mooie.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:45 schreef Muchachooo het volgende:
http://www.gitaarmarkt.nl(...)md=details&id=136091
dit is wel een mooie
http://www.gitaarmarkt.nl(...)md=details&id=136059
Auto, je mag mee, hotel is al geboekt!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Autorai is ook wel leuk. Messe is beter
Gaat er iemand met een busje naar Frankfurt? Dan wil ik wel mee
Als we met genoeg zijn, kunnen we wel een busje hurenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Autorai is ook wel leuk. Messe is beter
Gaat er iemand met een busje naar Frankfurt? Dan wil ik wel mee
Zonder kaartjequote:
Dat vind mijn vriendin niet goed, die ligt al naast mij.quote:
20 was dagkaartquote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat vind mijn vriendin niet goed, die ligt al naast mij.
Kaartjes waren vorig jaar 35 euro, voor 4 dagen...
Amateurquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef The_Dean het volgende:
En al die dikke Deans die ik wil kopen.
Wat?quote:
Vorig jaar was het 300 euro pp, 4 dagen weg, incl. hotel/benzine/voer. Doe ik het zo weer voor. Echt een tof uitje!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef The_Dean het volgende:
Geen geld voor, ook nog paar dagen hotel enzo. En al die dikke Deans die ik wil kopen.
Oh, dat valt best mee inderdaad!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 300 euro pp, 4 dagen weg, incl. hotel/benzine/voer. Doe ik het zo weer voor. Echt een tof uitje!
Nee. Weet je hoe lang het duurt voordat Jim Marshall een handtekening heeft gezet?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Is 4 dagen niet veel om daar rond te lopen ?
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoeveel had je er op het oog dan?
Paar. Veel. Alles.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoeveel had je er op het oog dan?
En je vriendin ook, of ging die schoenen kopen?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee. Weet je hoe lang het duurt voordat Jim Marshall een handtekening heeft gezet?
Zonder gekheid, ik heb mij geen moment verveeld. Fucking veel te zien, te doen en te horen!
Die geniet van mijn genieten...quote:Op maandag 3 januari 2011 20:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En je vriendin ook, of ging die schoenen kopen?
Dan heb jij een goeie, die van mij zou alleen maar blijven vragen of we niet weer gaan en waarom ik gitaren moet gaan kijken als ik er thuis al 5 hebquote:
Van die mij krijg ik net op mijn flikker omdat ik mijn SG te koop zetquote:Op maandag 3 januari 2011 20:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan heb jij een goeie, die van mij zou alleen maar blijven vragen of we niet weer gaan en waarom ik gitaren moet gaan kijken als ik er thuis al 5 heb
Fixed. De gepostte telecaster is erg schön en die rooie strat heeft een van de mooiste kleuren die een strat kan hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1. Ga nar Delft;
2. Ontmoet chicks bij Lucht & Ruimtevaarttechniek, Industriëel Ontwerp én Bouwkunde of in Den Haag/Rotterdam;
wat is er nou weer mis met Brabant?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hetzelfde als met Limburg, Friesland, Twente, de Achterhoek, de Veluwe, Zeeland, de Randstad denk ik?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met Brabant?
en die andere 4 provincies?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:30 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hetzelfde als met Limburg, Friesland, Twente, de Achterhoek, de Veluwe, Zeeland, de Randstad denk ik?
Ik bedoelde, dat er niks mis mee is. Dat je alle landstreken wel iets te klagen kunt hebben.quote:
Wat, behalve dat het een wingewest is?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met Brabant?
Delft > Eindhoven!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, ik hou op, ik zit te trollen. Ik zou alleen nooit in Brabant gaan wonen als ik moest kiezen tussen Delft en Eindhoven. Delft is volgens mij een veel leukere studentenstad. Maar verder weet ik niks, want ik heb in Groningen gestudeerd. Tsja.
Ja en bovendien kun je hoogstwaarschijnlijk overal wel plezier hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ligt er ook aan wat je wil, wil je studeren, zuipen, bij een vereniging, bij het corps, enz
Zelfs in Wageningen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en bovendien kun je hoogstwaarschijnlijk overal wel plezier hebben
tja, woon er al heel me leven, bevalt primaquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, ik hou op, ik zit te trollen. Ik zou alleen nooit in Brabant gaan wonen als ik moest kiezen tussen Delft en Eindhoven. Delft is volgens mij een veel leukere studentenstad. Maar verder weet ik niks, want ik heb in Groningen gestudeerd. Tsja.
Moet je zien wat er van is gekomen!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, woon er al heel me leven, bevalt prima
wat er van gekomen is? nou een prima leventje, wat dit jaar hopelijk nog veel positieve ontwikkelingen laats gaan vinden.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Moet je zien wat er van is gekomen!
Sorry kon het niet laten![]()
Ik zou voor het praktische gaan; Bedrijfseconomie in jouw geval. Popacademie kun je ook via een omweg nog doen, zo'n studie nietquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Moet zo langzamerhand kiezen, Bedrijfseconomie op de RUG, of Popacademie...groot verschil..
Ik weet niet maar voor het eerst naar een nieuwe locatie is meestal wel relaxt; alles is nieuw en je hoeft niet weinig.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef blckbb het volgende:
Morgen weer school
In een nieuwe locatie![]()
hmm, tja, da's dan wel weer minder...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:44 schreef The_Dean het volgende:
Wij zijn in het laatste jaar van school naar een nieuwe, grote, kille, saaie leerfabriek verhuisd. Compleet kut.
Ik heb al een paar keer over die dingen gespeeld in zalen, en krijg er een erg fijn geluid uit. Sowieso altijd wel uit Marshall versterkers en cabs, wel een beetje 'mijn' geluid. Een beetje dat lekker warme, volle, maar toch wel strakke geluid. Heerlijkquote:
Ik heb ze vroeger wel gehad maar weer verkocht. Laatst speelde ik er weer over een (met een JCM 900) en ik ben het echt niet meer gewend. Met mijn tele is het echt krassen, zo scherp, ik vind er niks meer aan.quote:
Mjah, ik heb niet een supergroot budget... waar hangen die dingen zoal in?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Is iets met v30 speakers niet meer iets voor je?
Marshall 1960 AV? Die is wel lekker Metalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Is iets met v30 speakers niet meer iets voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |