Probeer nou niet met humor te verdoezelen dat je niet kunt typenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:13 schreef guitarist het volgende:
Spatie te veel en iemand ziet meteen van de koop af..
"Heb je bij de Saffire ook een mengpaneel nodig?"
Ik: Nee, je hebt 4 kanalen in en 6 uit, het is een software matig mengpaneel.
"Als je zelf zegt dat hij matig is ga ik liever voor iets beters denk ik"
Ja en wij maar zwoegen toen op typcursus, denkt die Brian er zo vanaf te komen. Mooi niet hè.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Probeer nou niet met humor te verdoezelen dat je niet kunt typen.
Nee, zo komt Brian er juist niet vanaf.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en wij maar zwoegen toen op typcursus, denkt die Brian er zo vanaf te komen. Mooi niet hè.
Ik ben trouwens weer terug uit Frieslandquote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, zo komt Brian er juist niet vanaf.
ja, d4t gah juh ni3t m3nen, jongug!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en wij maar zwoegen toen op typcursus, denkt die Brian er zo vanaf te komen. Mooi niet hè.
Superveel? Vast niet veel meer dan Limburgquote:Op zondag 2 januari 2011 21:29 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik ben trouwens weer terug uit Friesland
Daar lag (bijna) geen sneeuw, hier in de Achterhoek nog steeds superveel
Ja dat zal bestquote:Op zondag 2 januari 2011 21:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Superveel? Vast niet veel meer dan Limburg
Friesland
Hij:quote:Softwarematig. Of te wel via software. Het is een heel goed apparaat.
quote:oke Brian het apparaat is goed maar de software is matig? raadt je me misschien andere software bij aan die wel goed werkt?
Ik gebruik nu itunes en daar heb ik nooit klachten over .denk je dat dit geschikt is?
groetjes ...
Ik weet niet of dat opname matig kan.quote:
Als hij zo dom is kun je hem misschien wel een hoop geld aftroggelenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:36 schreef guitarist het volgende:
Is het 'of te we'l of 'oftewel', want hij lijkt het nog niet helemaal te snappen.
Ik:
[..]
Hij:
[..]
Aap komt al uit de mauw:quote:Op zondag 2 januari 2011 22:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als hij zo dom is kun je hem misschien wel een hoop geld aftroggelen.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou Brian ik vond het leuk met je gemaild te hebben maar ik ga nu slapen
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou Brian ik vond het leuk met je gemaild te hebben maar ik ga nu slapen
22:22:22quote:
Ik speel heul dat kutspel niet man!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:52 schreef blckbb het volgende:
Teleluvr stop ns met je farmville invites verdomme
Oh, en ik zal eens kijken.
Voor GFS dan
Daar deed je het om hè? Geef maar toe.quote:
me me me!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef KaMo het volgende:
last.fm aangemaakt...
iemand vriendjes worden?
Your musical compatibility with wimjongil is VERY HIGHquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |