Dus je hebt er nu al 4?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:29 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gekregen van een maatje van me
Da's ook een Teeejlur of niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
Deze moet en zal ik een keer coveren!
Een tijd geleden stond er ook eentje op marktplaats die had ik nog bijna gekocht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:07 schreef Witchfynder het volgende:
Bro! Als backup voor wanneer je heftig doorbreekt
http://link.marktplaats.nl/408771982
Ik zou best een akoestische rockprojectje willen doen met wat mensen, zeker als het ook een beetje swingt (en dus niet van dat vreselijke, zeurderige singer/songwriters gedoe)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Binnenkort eens wat akoestische covers doen met een vriendin van me die zingt,
http://www13.speedyshare.com/files/26006048/download/Bruno.mp3
Best leuk liedje zo, ff een akoestische gitaar eronder gezet, past er nog best okee bij
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een tijd geleden stond er ook eentje op marktplaats die had ik nog bijna gekocht.
Ik heb het niet zo heel erg vaak dat ik iets leuks op MP zie staan maar die Agile van een tijd geleden had ik nog wel wat mee gekund maar ik zat toen ook al met het plan in mijn achterhoofd om er zelf eentje in elkaar te zetten. Nu eerst een paar andere dingen aanschaffen voordat ik een nieuwe gitaar koop.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]![]()
.
Zie vaak genoeg gitaren op MP waarvan ik denk 'oe, leuk!', maar dan bedenk ik me snel dat ik 1) geen gitarist ben en 2) al genoeg gitaren heb voor iemand die geen gitarist is.
Pick Of Destinyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:27 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gemaild, dankuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, heb jij al een cab?
Anders is dit misschien wat? http://link.marktplaats.nl/408406111
Als ik ooit een cab wil bouw ik er zelf wel een denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, heb jij al een cab?
Anders is dit misschien wat? http://link.marktplaats.nl/408406111
Moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Als ik ooit een cab wil bouw ik er zelf wel een denk ik
Succesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Als ik ooit een cab wil bouw ik er zelf wel een denk ik
simpel zou ik niet zeggen, maar het is opzich niet heel erg lastig denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Iemand91 het volgende:
Enige is welke speakers je d'r in zet. Rest is simpel.
hoe je de kast zelf maakt bepaalt ook groot deel van het geluid...! druk van de speaker met open/closed back, dikte van hout, soort houtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Iemand91 het volgende:
Enige is welke speakers je d'r in zet. Rest is simpel.
En open van binnen of juist compartimenten enzo.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
hoe je de kast zelf maakt bepaalt ook groot deel van het geluid...! druk van de speaker met open/closed back, dikte van hout, soort hout
Klinkt goed, alleen jammer dat bij dat tweede nummer (go back in time something something) die prechorus een beetje rommelig klinkt...quote:Op zondag 2 januari 2011 11:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Ben wel benieuwd wat een aantal uit dit topic van de nummers van m'n bandje vinden, heb al reactie van Dribbel en HIM.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 03:05 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort een kleine GFS bestelling, heb weinig geld, maar toch wat dingen nodig, dus als iemand wat wil, er kunnen nog wat kleine dingen bij.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 03:05 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort een kleine GFS bestelling, heb weinig geld, maar toch wat dingen nodig, dus als iemand wat wil, er kunnen nog wat kleine dingen bij.
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:57 schreef wimjongil het volgende:
klote boot naar het vaste land terug zit volnu maar wachten met bier ofzo
quote:
Okeuh.quote:
Dat dus. En nu ben ik niet degene die over de zuiverheid van zangers mag klagenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Klinkt goed, alleen jammer dat bij dat tweede nummer (go back in time something something) die prechorus een beetje rommelig klinkt...
maar overall top
Yep, in open G stemming geloof ik...quote:
the pick of destinyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:29 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Toch niet ernstig of zo?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:09 schreef genakt het volgende:
verlopig geen gitaar spelen voor genakt. Gespeelt met vuur werk
valt wel mee heb al me vingers nog hoorquote:
had je maar van de knalerwten af moeten blijvenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef genakt het volgende:
[..]
valt wel mee heb al me vingers nog hooralleen wel dikke brandwond op me linker wijsvinger
die heb ik serieus nog staan gooienquote:Op zondag 2 januari 2011 14:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
had je maar van de knalerwten af moeten blijven
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:41 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben per 31 december begonnen met gitaarspelen, al twee en een halve dag dus
op een akoestische gitaar met stalen snaren (de pijn valt me tot nu toe nog mee)
ben nu akkoorden aan t leren, maar vind t lastig om met mn vingers uit te komen
heb vrij dikke vingers en raak daardoor weleens meerdere snaren tegelijk![]()
maar we blijven oefenen!
maar goed, jullie zullen me hier waarschijnlijk nog vaker zien
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:42 schreef genakt het volgende:
[..]
welkom !
ja en oefenendikke vingers heet zijn voordelen en nadelen. Later zal je waarschijnlijk makkelijker barre akkoorden leren
quote:Op zondag 2 januari 2011 15:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zijn die worstenvingers toch nog ergens goed voor!
Gitaar spelen is in het begin een kwestie van vallen en opstaan, maar met een beetje talent en veel doorzettings vermogen kan je eventueel met een half jaartje/jaartje redelijk spelen, althans.. je kan wat akkoordjes, en je kan soleren op bluesjes of zo( maar dat ligt bij iedereen anders offcourse)quote:Op zondag 2 januari 2011 15:41 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben per 31 december begonnen met gitaarspelen, al twee en een halve dag dus
op een akoestische gitaar met stalen snaren (de pijn valt me tot nu toe nog mee)
ben nu akkoorden aan t leren, maar vind t lastig om met mn vingers uit te komen
heb vrij dikke vingers en raak daardoor weleens meerdere snaren tegelijk![]()
maar we blijven oefenen!
maar goed, jullie zullen me hier waarschijnlijk nog vaker zien
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef genakt het volgende:
[..]
valt wel mee heb al me vingers nog hooralleen wel dikke brandwond op me linker wijsvinger
En Brian maar wachtenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:13 schreef -Menn0- het volgende:
Zooooooooo ik ben ontwaakt uit m'n coma.... Ben door 6 wekkers heen geslapen! Bizar!!
klopt, ik merk in die paar dagen al dat de overgangen van akkoorden steeds wat beter gaanquote:Op zondag 2 januari 2011 16:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gitaar spelen is in het begin een kwestie van vallen en opstaan, maar met een beetje talent en veel doorzettings vermogen kan je eventueel met een half jaartje/jaartje redelijk spelen, althans.. je kan wat akkoordjes, en je kan soleren op bluesjes of zo( maar dat ligt bij iedereen anders offcourse)
Dan kan je ondertussen luisteren naar dit culinaire hoogtepuntquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
En nu moeten wij ook langer wachten. Goed voor je fans jij
Ik krijg soms complimentjes van Famillie(Met oud en nieuw nog") "Braddie wat klinkt jou gitaar spel goed, tuurlijk het is niet zoals het origineel maar het is zeker wel goed, vooral je bohemian Rhapsody en Hammer To Fall"quote:Op zondag 2 januari 2011 17:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
klopt, ik merk in die paar dagen al dat de overgangen van akkoorden steeds wat beter gaan
ik heb dan ook best veel geoefend.. arme buren
Ik vind het echt kut en schaam me ook kapotquote:Op zondag 2 januari 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
En nu moeten wij ook langer wachten. Goed voor je fans jij
Terecht toch, na 10 uur gewoon stil zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 18:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik krijg soms complimentjes van Famillie(Met oud en nieuw nog") "Braddie wat klinkt jou gitaar spel goed, tuurlijk het is niet zoals het origineel maar het is zeker wel goed, vooral je bohemian Rhapsody en Hammer To Fall"
Alleen m`n buren vinden het een stuk minder, die zeggen "ja jij stop moet, 10 our dan ies klahr"
Daar hebben wij hier dus de eerder genoemde ruimte voor!.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Terecht toch, na 10 uur gewoon stil zijn![]()
Lul!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik vind het echt kut en schaam me ook kapot![]()
Laatste paar dagen waren echt chaos.. Sinds die Taylor bij mij is ingetrokken heb ik er nog geen 10 minuten op gespeeld
wat kun je ermeequote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef guitarist het volgende:
Nog steeds te koop! Focusrite Saffire Pro 24, nu in prijs verlaagd! http://link.marktplaats.nl/408491794
Opnemen.quote:
Dat is je interface(palm)quote:Op zondag 2 januari 2011 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb je dan nog extra software nodig, guitar interface oid?
Dat ding doet alles wat je aan een interface nodig hebt, het enige wat je dan nog nodig hebt is een versterker simuleer programma als guitarrig amplitube enz die je overal gratis kan downloadenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:35 schreef Gitaarmat het volgende:
ik bedoel op je pc? zo'n soort versterkertje die je geluid veranderd?
Probeer 'ns Medeski, Martin & Wood.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
1 van de weinige instrumentale nummers waar ik goed naar kan blijven luisteren
Software wel, hardware niet. Je moet wel een firewire poort hebben!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb je dan nog extra software nodig, guitar interface oid?
Ben ik na 2 minuten al zatquote:Op zondag 2 januari 2011 20:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Probeer 'ns Medeski, Martin & Wood.
Of John Scofield
Jij gebruikt vast pro tools he? Weet jij of er bepaalde voordelen zitten aan protools tegenover adobe audition bijvorobeeld ?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:55 schreef guitarist het volgende:
[..]
Software wel, hardware niet. Je moet wel een firewire poort hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |