hoe je de kast zelf maakt bepaalt ook groot deel van het geluid...! druk van de speaker met open/closed back, dikte van hout, soort houtquote:Op zondag 2 januari 2011 00:02 schreef Iemand91 het volgende:
Enige is welke speakers je d'r in zet. Rest is simpel.
En open van binnen of juist compartimenten enzo.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:40 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
hoe je de kast zelf maakt bepaalt ook groot deel van het geluid...! druk van de speaker met open/closed back, dikte van hout, soort hout
Klinkt goed, alleen jammer dat bij dat tweede nummer (go back in time something something) die prechorus een beetje rommelig klinkt...quote:Op zondag 2 januari 2011 11:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Ben wel benieuwd wat een aantal uit dit topic van de nummers van m'n bandje vinden, heb al reactie van Dribbel en HIM.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 03:05 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort een kleine GFS bestelling, heb weinig geld, maar toch wat dingen nodig, dus als iemand wat wil, er kunnen nog wat kleine dingen bij.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 03:05 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort een kleine GFS bestelling, heb weinig geld, maar toch wat dingen nodig, dus als iemand wat wil, er kunnen nog wat kleine dingen bij.
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:57 schreef wimjongil het volgende:
klote boot naar het vaste land terug zit volnu maar wachten met bier ofzo
quote:
Okeuh.quote:
Dat dus. En nu ben ik niet degene die over de zuiverheid van zangers mag klagenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Klinkt goed, alleen jammer dat bij dat tweede nummer (go back in time something something) die prechorus een beetje rommelig klinkt...
maar overall top
Yep, in open G stemming geloof ik...quote:
the pick of destinyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:29 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gekregen van een maatje van me
Toch niet ernstig of zo?quote:Op zondag 2 januari 2011 14:09 schreef genakt het volgende:
verlopig geen gitaar spelen voor genakt. Gespeelt met vuur werk
valt wel mee heb al me vingers nog hoorquote:
had je maar van de knalerwten af moeten blijvenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:36 schreef genakt het volgende:
[..]
valt wel mee heb al me vingers nog hooralleen wel dikke brandwond op me linker wijsvinger
die heb ik serieus nog staan gooienquote:Op zondag 2 januari 2011 14:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
had je maar van de knalerwten af moeten blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |