Ik ben je eerste vriend!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
Your musical compatibility with wimjongil is VERY HIGH
Vriend <3
Your musical compatibility with wimjongil is LOWquote:
Nietes die heb jij al. Luister je ook muziek van ná 1880?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef blckbb het volgende:
[..]
Your musical compatibility with wimjongil is LOW
Music you have in common includes Rage Against the Machine, Gorillaz, J.J. Cale, Boston and Doe Maar.
Wat heb jij een kut muzieksmaak
Dan moet je even op mn profiel kijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:49 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nietes die heb jij al. Luister je ook muziek van ná 1880?
da was 'nen grapkenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dan moet je even op mn profiel kijken
Vast wel.
Ik luister muziek van 1920 tot 2010 namelijk
one love no homo <<33quote:
hoe de fuck kom jij aan 5000 plays op één dag?!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:34 schreef KaMo het volgende:
last.fm aangemaakt...
iemand vriendjes worden?
gaaf!quote:Op maandag 3 januari 2011 00:01 schreef Scary_Hairy het volgende:
Hallo luitjes,
Allereerst, de beste wensen voor 2011.
Ik heb 2010 benut om nummers in te studeren. De teller is gestopt op 71. Van een aantal heb ik ook de solo's onder de knie, maar voor het merendeel is het akkoorden hakken.
Mijn doel is voornamelijk een parate kennis op te bouwen van nummers, sneller akkoordenwisselingen te kunnen spelen en mijn gehoor natuurlijk te verbeteren. Ik heb voornamelijk gebruik gemaakt van bladmuziek en de tabs van ultimate-guitar.com.
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, is dit de lijst.
-knip-
Another brick speel ik zoals Lick Library het voordoet.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
gaaf!
ik zou willen dat ik een lijstje kon uitdelen met 'dit kan ik spelen'
maar ik kan ook heel veel halve nummers...
waar ik wel benieuwd naar ben is je partijen bij bijvoorbeeld Pink Floyd, Toto... Gewoon de akkoorden of echt de partijen die Gilmour en Lukather spelen?
In 2010 gekocht:quote:Op maandag 3 januari 2011 00:07 schreef Scary_Hairy het volgende:
In 2010 gekocht :
Squier CV 50's strat in Lake Placid Blue
Michael Kelly Valor Flame (met kleine beschadiging aan body, dus voor een kleine prijs)
Fender Mustang II
In 2010 verkocht :
Fender US Strat (had ik snel weer spijt van, maar ben er al weer overheen)
Dat is als je met nieuw last.fm aanmaakt, dan importeert hij al je muziek die je ooit hebt gespeeld. Al je bijvoorbeeld al 10 duizend keer iets hebt geluisterd, maar dan pas last.fm aanmaakt, heb je in 1 dag 10k playsquote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoe de fuck kom jij aan 5000 plays op één dag?!
dat.quote:Op maandag 3 januari 2011 07:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat is als je met nieuw last.fm aanmaakt, dan importeert hij al je muziek die je ooit hebt gespeeld. Al je bijvoorbeeld al 10 duizend keer iets hebt geluisterd, maar dan pas last.fm aanmaakt, heb je in 1 dag 10k plays
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |