Hier hebben we patatquote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bovendien is Eindhoven Brabant, dat lijkt me al reden genoeg.
Edit: om er niet te gaan studeren dus.
Hij gaat naar de TU daar kan je dat vergeten johquote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef genakt het volgende:
[..]
toen in delft op school zat waren er echt wel wijven hoor
That reminds me: In april weer naar de Messe!quote:Op maandag 3 januari 2011 17:03 schreef Scary_Hairy het volgende:
Over een paar weken is de NAMM is Las Vegas. Zullen we zien wat de heren (en dames) van de muziekindustrie ons weer te bieden hebben.
Haha ja hier bij mij in de buurt zijn dan allemaal van die mensen (lees: boeren) die in Enschede gaan studeren omdat je dan thuis kunt blijven wonen. Op zich heb ik daar niets op tegen, maar als dat echt dé reden is waarom je daarheen gaat, tsja, beetje jammer imhoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:21 schreef Muchachooo het volgende:
Technische Informatica dus, geen wiskunde
Maargoed, ik woon al heel mijn leven in een boerengat een kwartier van eindhoven vandaan, dus ik ben bekent met de sfeer daar. vooral het uitgaan (stratumseind) is geen flikker aan. Elke 2 minuten zo'n boer voor je neus die vraagt of je problemen met hem hebt/zoekt... De hele avond alleen maar van kroeg naar kroeg struinen...
stratumseind =_!
Niks, maar je kunt er niet studerenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:27 schreef The_Dean het volgende:
Wat is er mis met boeren en wonen op het platteland?
Ik kom ook wel eens in de stad. Zo erg is dat toch niet?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Daarmee niks, maar de combinatie van boeren in de stad levert alleen gezeik op
In eindhoven heeft het woord boer een andere betekenis...quote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens in de stad. Zo erg is dat toch niet?
Nee, maar het zijn meestal van die mensen die dan uitgaan, zich helemaal stoer voelen omdat ze "in de stad zijn" zich helemaal lam zuipen, ruzie gaan zoeken en rotzooi veroorzaken. Gezeik komt altijd van dezelfde soort mensenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens in de stad. Zo erg is dat toch niet?
*rent stilletjes weg*quote:
Zit je nu in 6v dan?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef Muchachooo het volgende:
Mijn vriendin maakt me af als ik in delft ga wonen trouwens
maar ach, dat is pas na de vakantie..
Mooi manquote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja klopt, 1 keer op zo'n schuur/zuipfeest geweest, ik waag me er echt niet aan wat een kansloos volk
1. Ga nar Delft;quote:Op maandag 3 januari 2011 17:21 schreef Muchachooo het volgende:
Technische Informatica dus, geen wiskunde
Maargoed, ik woon al heel mijn leven in een boerengat een kwartier van eindhoven vandaan, dus ik ben bekent met de sfeer daar. vooral het uitgaan (stratumseind) is geen flikker aan. Elke 2 minuten zo'n boer voor je neus die vraagt of je problemen met hem hebt/zoekt... De hele avond alleen maar van kroeg naar kroeg struinen...
stratumseind =_!
Zoiets moet je in ieder geval niet meenemen als reden. De kans dat die relatie blijft tot voor altijdquote:Op maandag 3 januari 2011 17:38 schreef Muchachooo het volgende:
Mijn vriendin maakt me af als ik in delft ga wonen trouwens
maar ach, dat is pas na de vakantie..
ja ik mocht niet op sollicitatie omdat je minstens je P op HBO moet hebben, of moet studeren op WO niveauquote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1. Ga nar Delft;
2. Ontmoet chicks bij Lucht & Ruimtevaarttechniek, Industriëel Ontwerp of in Den Haag/Rotterdam;
3. Neem een leuke bijbaan bij OGD.
Aldus de basgitarist.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1. Ga nar Delft;
2. Ontmoet chicks bij Lucht & Ruimtevaarttechniek, Industriëel Ontwerp of in Den Haag/Rotterdam;
Soms zeggen ze nog wel eens wat verstandigs.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1. Ga nar Delft;
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Soms zeggen ze nog wel eens wat verstandigs.
Volgende keer beter, Bert.quote:
Je zou je pasfoto niet meer posten he, had je beloofd.quote:
sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je zou je pasfoto niet meer posten he, had je beloofd.
Vanaf nu mag jij ook nooit meer je pasfoto plaasten!quote:
Dit moet zijn: ze zeggen altijd wel wat verstandigs, maar gitaristen luisteren maar sporadisch. Dat verklaart ook waarom ze zo vaak uit de maat spelenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Soms zeggen ze nog wel eens wat verstandigs.
wacht maar mattie wacht maar.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Vanaf nu mag jij ook nooit meer je pasfoto plaasten!
zoek je fitti ofzo ebhoofdquote:
Ik bedoelde eigenlijk: ze hebben hun heldere momenten.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit moet zijn: ze zeggen altijd wel wat verstandigs, maar gitaristen luisteren maar sporadisch. Dat verklaart ook waarom ze zo vaak uit de maat spelen.
Wat houdt dat ook alweer in?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
That reminds me: In april weer naar de Messe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Net zoiets als de autorai maar dan wel leuk.quote:
Hell yeah daar ga ik dan ook maar heenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Net zoiets als de autorai maar dan wel leuk.
Verdomme, dat is idd een mooie.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:45 schreef Muchachooo het volgende:
http://www.gitaarmarkt.nl(...)md=details&id=136091
dit is wel een mooie
http://www.gitaarmarkt.nl(...)md=details&id=136059
Auto, je mag mee, hotel is al geboekt!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Autorai is ook wel leuk. Messe is beter
Gaat er iemand met een busje naar Frankfurt? Dan wil ik wel mee
Als we met genoeg zijn, kunnen we wel een busje hurenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Autorai is ook wel leuk. Messe is beter
Gaat er iemand met een busje naar Frankfurt? Dan wil ik wel mee
Zonder kaartjequote:
Dat vind mijn vriendin niet goed, die ligt al naast mij.quote:
20 was dagkaartquote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat vind mijn vriendin niet goed, die ligt al naast mij.
Kaartjes waren vorig jaar 35 euro, voor 4 dagen...
Amateurquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef The_Dean het volgende:
En al die dikke Deans die ik wil kopen.
Wat?quote:
Vorig jaar was het 300 euro pp, 4 dagen weg, incl. hotel/benzine/voer. Doe ik het zo weer voor. Echt een tof uitje!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:45 schreef The_Dean het volgende:
Geen geld voor, ook nog paar dagen hotel enzo. En al die dikke Deans die ik wil kopen.
Oh, dat valt best mee inderdaad!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 300 euro pp, 4 dagen weg, incl. hotel/benzine/voer. Doe ik het zo weer voor. Echt een tof uitje!
Nee. Weet je hoe lang het duurt voordat Jim Marshall een handtekening heeft gezet?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Is 4 dagen niet veel om daar rond te lopen ?
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoeveel had je er op het oog dan?
Paar. Veel. Alles.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:53 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
hoeveel had je er op het oog dan?
En je vriendin ook, of ging die schoenen kopen?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee. Weet je hoe lang het duurt voordat Jim Marshall een handtekening heeft gezet?
Zonder gekheid, ik heb mij geen moment verveeld. Fucking veel te zien, te doen en te horen!
Die geniet van mijn genieten...quote:Op maandag 3 januari 2011 20:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En je vriendin ook, of ging die schoenen kopen?
Dan heb jij een goeie, die van mij zou alleen maar blijven vragen of we niet weer gaan en waarom ik gitaren moet gaan kijken als ik er thuis al 5 hebquote:
Van die mij krijg ik net op mijn flikker omdat ik mijn SG te koop zetquote:Op maandag 3 januari 2011 20:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dan heb jij een goeie, die van mij zou alleen maar blijven vragen of we niet weer gaan en waarom ik gitaren moet gaan kijken als ik er thuis al 5 heb
Fixed. De gepostte telecaster is erg schön en die rooie strat heeft een van de mooiste kleuren die een strat kan hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1. Ga nar Delft;
2. Ontmoet chicks bij Lucht & Ruimtevaarttechniek, Industriëel Ontwerp én Bouwkunde of in Den Haag/Rotterdam;
wat is er nou weer mis met Brabant?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bovendien is Eindhoven Brabant, dat lijkt me al reden genoeg.
Edit: om er niet te gaan studeren dus.
Hetzelfde als met Limburg, Friesland, Twente, de Achterhoek, de Veluwe, Zeeland, de Randstad denk ik?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met Brabant?
en die andere 4 provincies?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:30 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hetzelfde als met Limburg, Friesland, Twente, de Achterhoek, de Veluwe, Zeeland, de Randstad denk ik?
Ik bedoelde, dat er niks mis mee is. Dat je alle landstreken wel iets te klagen kunt hebben.quote:
Wat, behalve dat het een wingewest is?quote:Op maandag 3 januari 2011 21:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wat is er nou weer mis met Brabant?
Delft > Eindhoven!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, ik hou op, ik zit te trollen. Ik zou alleen nooit in Brabant gaan wonen als ik moest kiezen tussen Delft en Eindhoven. Delft is volgens mij een veel leukere studentenstad. Maar verder weet ik niks, want ik heb in Groningen gestudeerd. Tsja.
Ja en bovendien kun je hoogstwaarschijnlijk overal wel plezier hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ligt er ook aan wat je wil, wil je studeren, zuipen, bij een vereniging, bij het corps, enz
Zelfs in Wageningen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en bovendien kun je hoogstwaarschijnlijk overal wel plezier hebben
tja, woon er al heel me leven, bevalt primaquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, ik hou op, ik zit te trollen. Ik zou alleen nooit in Brabant gaan wonen als ik moest kiezen tussen Delft en Eindhoven. Delft is volgens mij een veel leukere studentenstad. Maar verder weet ik niks, want ik heb in Groningen gestudeerd. Tsja.
Moet je zien wat er van is gekomen!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, woon er al heel me leven, bevalt prima
wat er van gekomen is? nou een prima leventje, wat dit jaar hopelijk nog veel positieve ontwikkelingen laats gaan vinden.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Moet je zien wat er van is gekomen!
Sorry kon het niet laten![]()
Ik zou voor het praktische gaan; Bedrijfseconomie in jouw geval. Popacademie kun je ook via een omweg nog doen, zo'n studie nietquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Moet zo langzamerhand kiezen, Bedrijfseconomie op de RUG, of Popacademie...groot verschil..
Ik weet niet maar voor het eerst naar een nieuwe locatie is meestal wel relaxt; alles is nieuw en je hoeft niet weinig.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef blckbb het volgende:
Morgen weer school
In een nieuwe locatie![]()
hmm, tja, da's dan wel weer minder...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:44 schreef The_Dean het volgende:
Wij zijn in het laatste jaar van school naar een nieuwe, grote, kille, saaie leerfabriek verhuisd. Compleet kut.
Ik heb al een paar keer over die dingen gespeeld in zalen, en krijg er een erg fijn geluid uit. Sowieso altijd wel uit Marshall versterkers en cabs, wel een beetje 'mijn' geluid. Een beetje dat lekker warme, volle, maar toch wel strakke geluid. Heerlijkquote:
Ik heb ze vroeger wel gehad maar weer verkocht. Laatst speelde ik er weer over een (met een JCM 900) en ik ben het echt niet meer gewend. Met mijn tele is het echt krassen, zo scherp, ik vind er niks meer aan.quote:
Mjah, ik heb niet een supergroot budget... waar hangen die dingen zoal in?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Is iets met v30 speakers niet meer iets voor je?
Marshall 1960 AV? Die is wel lekker Metalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Is iets met v30 speakers niet meer iets voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |