Delft > Eindhoven!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, ik hou op, ik zit te trollen. Ik zou alleen nooit in Brabant gaan wonen als ik moest kiezen tussen Delft en Eindhoven. Delft is volgens mij een veel leukere studentenstad. Maar verder weet ik niks, want ik heb in Groningen gestudeerd. Tsja.
Ja en bovendien kun je hoogstwaarschijnlijk overal wel plezier hebbenquote:Op maandag 3 januari 2011 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Ligt er ook aan wat je wil, wil je studeren, zuipen, bij een vereniging, bij het corps, enz
Zelfs in Wageningen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja en bovendien kun je hoogstwaarschijnlijk overal wel plezier hebben
tja, woon er al heel me leven, bevalt primaquote:Op maandag 3 januari 2011 21:52 schreef Svyatagor het volgende:
Nee, ik hou op, ik zit te trollen. Ik zou alleen nooit in Brabant gaan wonen als ik moest kiezen tussen Delft en Eindhoven. Delft is volgens mij een veel leukere studentenstad. Maar verder weet ik niks, want ik heb in Groningen gestudeerd. Tsja.
Moet je zien wat er van is gekomen!quote:Op maandag 3 januari 2011 21:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, woon er al heel me leven, bevalt prima
wat er van gekomen is? nou een prima leventje, wat dit jaar hopelijk nog veel positieve ontwikkelingen laats gaan vinden.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:59 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Moet je zien wat er van is gekomen!
Sorry kon het niet laten![]()
Ik zou voor het praktische gaan; Bedrijfseconomie in jouw geval. Popacademie kun je ook via een omweg nog doen, zo'n studie nietquote:Op maandag 3 januari 2011 22:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Moet zo langzamerhand kiezen, Bedrijfseconomie op de RUG, of Popacademie...groot verschil..
Ik weet niet maar voor het eerst naar een nieuwe locatie is meestal wel relaxt; alles is nieuw en je hoeft niet weinig.quote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef blckbb het volgende:
Morgen weer school
In een nieuwe locatie![]()
hmm, tja, da's dan wel weer minder...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:44 schreef The_Dean het volgende:
Wij zijn in het laatste jaar van school naar een nieuwe, grote, kille, saaie leerfabriek verhuisd. Compleet kut.
Ik heb al een paar keer over die dingen gespeeld in zalen, en krijg er een erg fijn geluid uit. Sowieso altijd wel uit Marshall versterkers en cabs, wel een beetje 'mijn' geluid. Een beetje dat lekker warme, volle, maar toch wel strakke geluid. Heerlijkquote:
Ik heb ze vroeger wel gehad maar weer verkocht. Laatst speelde ik er weer over een (met een JCM 900) en ik ben het echt niet meer gewend. Met mijn tele is het echt krassen, zo scherp, ik vind er niks meer aan.quote:
Mjah, ik heb niet een supergroot budget... waar hangen die dingen zoal in?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Is iets met v30 speakers niet meer iets voor je?
Marshall 1960 AV? Die is wel lekker Metalquote:Op dinsdag 4 januari 2011 07:02 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Is iets met v30 speakers niet meer iets voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |