quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
1. Ga nar Delft;
2. Ontmoet chicks bij Lucht & Ruimtevaarttechniek, Industriëel Ontwerp of in Den Haag/Rotterdam;
3. Neem een leuke bijbaan bij OGD.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Soms zeggen ze nog wel eens wat verstandigs.
Volgende keer beter, Bert.quote:
Je zou je pasfoto niet meer posten he, had je beloofd.quote:
sorryquote:Op maandag 3 januari 2011 17:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je zou je pasfoto niet meer posten he, had je beloofd.
Vanaf nu mag jij ook nooit meer je pasfoto plaasten!quote:
Dit moet zijn: ze zeggen altijd wel wat verstandigs, maar gitaristen luisteren maar sporadisch. Dat verklaart ook waarom ze zo vaak uit de maat spelenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Soms zeggen ze nog wel eens wat verstandigs.
wacht maar mattie wacht maar.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Vanaf nu mag jij ook nooit meer je pasfoto plaasten!
zoek je fitti ofzo ebhoofdquote:
Ik bedoelde eigenlijk: ze hebben hun heldere momenten.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit moet zijn: ze zeggen altijd wel wat verstandigs, maar gitaristen luisteren maar sporadisch. Dat verklaart ook waarom ze zo vaak uit de maat spelen.
Wat houdt dat ook alweer in?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:09 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
That reminds me: In april weer naar de Messe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Net zoiets als de autorai maar dan wel leuk.quote:
Hell yeah daar ga ik dan ook maar heenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Net zoiets als de autorai maar dan wel leuk.
Verdomme, dat is idd een mooie.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:45 schreef Muchachooo het volgende:
http://www.gitaarmarkt.nl(...)md=details&id=136091
dit is wel een mooie
http://www.gitaarmarkt.nl(...)md=details&id=136059
Auto, je mag mee, hotel is al geboekt!quote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Autorai is ook wel leuk. Messe is beter
Gaat er iemand met een busje naar Frankfurt? Dan wil ik wel mee
Als we met genoeg zijn, kunnen we wel een busje hurenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:55 schreef The_Dean het volgende:
Autorai is ook wel leuk. Messe is beter
Gaat er iemand met een busje naar Frankfurt? Dan wil ik wel mee
Zonder kaartjequote:
Dat vind mijn vriendin niet goed, die ligt al naast mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |