Idd, gaaf. Zo een?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:35 schreef guitarist het volgende:
edit: Vergeet ik een van de tofste dingen die ik gekocht heb:
Piano!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem wel fijn, maar nam wat te veel ruimte in beslag.quote:Op maandag 3 januari 2011 02:30 schreef Muchachooo het volgende:
die Vox valvetronix serie valt tegen he
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 12:26 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook Einstein.Maar wat heb je wel dan?
Nee. Het zijn versterkers waar je best een goed geluid uit kan krijgen.quote:Op maandag 3 januari 2011 02:30 schreef Muchachooo het volgende:
die Vox valvetronix serie valt tegen he
Heb nog wel een voor jequote:Op maandag 3 januari 2011 13:05 schreef genakt het volgende:
oeps nog 90 vakantie uren overlekker laten uitbetalen.. nieuw gitaartje ?
wat voor 1quote:
De effecten sectie is erg goed.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:01 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee. Het zijn versterkers waar je best een goed geluid uit kan krijgen.
hoef ze geen van alle helaasquote:Op maandag 3 januari 2011 13:08 schreef The_Dean het volgende:
Een Dean Vx, binnenkort met een setje passieve EMG's
Anders wellicht die Cort Zenox Z-22 met actieve Ibanez elementen. Maar die moet ik nog helemaal klaarmaken.
Of een Phoenix STC-33 strat. Even nieuwe brugzadels en set snaren en dan mag die ook wel weg. Body is wel flink toegetakeld gereliced. Kost je een paar tientjes.
Niet een fijne LTD EC-1000?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:10 schreef genakt het volgende:
[..]
hoef ze geen van alle helaas
wil sowieso voor gibson of esp ltd 7 string gaan![]()
maar ach ja wil het nu allemaal alweer gaan uitgeven voordat ik het uberhaubt heb
ik zat toen te twijfelen om die te kopen of degene die ik nu hebquote:Op maandag 3 januari 2011 13:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Niet een fijne LTD EC-1000?
[TK] ESP LTD EC-1000 elektrische gitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |