jij haalt vrouwen en gitaren door de warquote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaren koop je ook niet omdat het "zin" heeft maar omdat ze mooi zijn
Juist!quote:Op maandag 3 januari 2011 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Gitaren koop je ook niet omdat het "zin" heeft maar omdat ze mooi zijn
Ja maar bij een vrouw is het wel handig als ze "zin" heeft huhuhuuuquote:Op maandag 3 januari 2011 14:31 schreef genakt het volgende:
[..]
jij haalt vrouwen en gitaren door de war
Ik heb nog naar Samick gitaren op internet gekeken, maar niet in de hand gehad. Nu, dat ik al een gitaar met stoptail heb vind ik het eigenlijk al wel genoeg.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:18 schreef Zorro het volgende:
gekocht in 2010:
H&K Attax 80
Samick Greg Bennett AV-3
Behringer V-Amp Pro
Behringer FCB-1010
Sonic Research ST-200 tuner
Verkocht:
Wat is dat
dan zorg je ervoor dat ze zin krijgtquote:Op maandag 3 januari 2011 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar bij een vrouw is het wel handig als ze "zin" heeft huhuhuuu
Ik weet niet hoe het nu zit met Greg Bennett maar toen het nog gewoon Samick was (tot 1999), moest je inderdaad een beetje geluk hebben tegen een goede aan te lopen. De artist series van toen zijn echt geweldig maar bij de rest was het afwachten wat je in je handen kreeg.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:59 schreef Zorro het volgende:
Die Samick speelt heerlijk, fijnste gitaar die ik heb nu (Ibanez RG-550, originele versie uit 1989 en Ibanez 2352CT Telecaster uit de lawsuit periode of hoe je dat dan ook noemt zijn de andere). Wel een paar andere pickups in gezet, GFS Fat PAT's, en die bevallen uitstekend. Originele PU's zijn aardig, maar ook feedback gevoelig. Nu klinkt het behoorlijk dicht bij een LP, goede sustain, lage actie. Niet zo zwaar als een LP maar ook niet dat ie uit je handen waait als je te dicht bij je versterker staat
Wel lees ik verschillende verhalen overal, dus het lijkt een beetje een gitaar waarbij je een beetje geluk moet hebben.
Deze weekquote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Wanneer wou je dat geld nou overmaken brotherdan hou ik er ff rekening mee wanneer het komt
Yep, tenzij je de afgelopen dagen van bank bent gewisseld.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:34 schreef Dribbel_ het volgende:
okee primadan zie ik het wel verschijnen, had ik m'n gegevens al gestuurd ?
Ik verhuis straks wel ff naar de bank in de huiskamer.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, tenzij je de afgelopen dagen van bank bent gewisseld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Muchachooo het volgende:
He Drib, hoe is het eigenlijk in Delft?Ga je technische wiskunde ofzo studeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:52 schreef Muchachooo het volgende:
He Drib, hoe is het eigenlijk in Delft?Ik zou voor Delft kiezen, leuke gezellige stad vind ik. Als je echt wil uitgaan is het niet zo superveel (vooral kroegjes) Maar je hebt gewoon de nachttrein en in 10 minuten zit je of in Den Haag of Rotterdam, daarnaast zit je ook nog een zo in Utrecht of Leiden, dus genoeg te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er zitten geen vrouwen![]()
Maar dit klopt wel ja. Eindhoven is echt een chaotische stad zonder sfeer m.i.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou voor Delft kiezen, leuke gezellige stad vind ik. Als je echt wil uitgaan is het niet zo superveel (vooral kroegjes) Maar je hebt gewoon de nachttrein en in 10 minuten zit je of in Den Haag of Rotterdam, daarnaast zit je ook nog een zo in Utrecht of Leiden, dus genoeg te doen.
En er zitten geen vrouwen
Dat gaat morgen jouw kant opquote:Op maandag 3 januari 2011 16:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik verhuis straks wel ff naar de bank in de huiskamer.
Voor jou dezelfde vraag Dean
toen in delft op school zat waren er echt wel wijven hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik zou voor Delft kiezen, leuke gezellige stad vind ik. Als je echt wil uitgaan is het niet zo superveel (vooral kroegjes) Maar je hebt gewoon de nachttrein en in 10 minuten zit je of in Den Haag of Rotterdam, daarnaast zit je ook nog een zo in Utrecht of Leiden, dus genoeg te doen.
Wijven. Geen vrouwen dus.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:58 schreef genakt het volgende:
[..]
toen in delft op school zat waren er echt wel wijven hoor
Bovendien is Eindhoven Brabant, dat lijkt me al reden genoeg.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja als ik m'n versterker op ga halen ga ik in zo'n explosieven opruimingsdienst-pak daar heenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bovendien is Eindhoven Brabant, dat lijkt me al reden genoeg.
Edit: om er niet te gaan studeren dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |