ik weet zeker dat ik het niet benquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoezo ben je dan per definitie kansloos?
Probeer je jezelf nu gerust te stellen dat jij het niet bent
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:06 schreef GGMM het volgende:
TVP, lekker iemand uitlachen straks, lachen.
Dat je wat niet bent? Kansloos? Ik vind dit topic behoorlijk kansloos namelijk. Dit heeft geen enkel doel namelijk, behalve mensen belachelijk maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ik het niet ben.
Je snapt de betekenis van het woord kansloos niet. Kansloos betekent dat je geen kans hebt, in het sociale leven. Dat is medelijden met iemand hebben ipv ze belachelijk maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je wat niet bent? Kansloos? Ik vind dit topic behoorlijk kansloos namelijk. Dit heeft geen enkel doel namelijk, behalve mensen belachelijk maken.
Ah, je hebt dit topic aangemaakt zodat we deze persoon kunnen steunen? Wat dom dat ik daar niet gelijk aan dacht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je snapt de betekenis van het woord kansloos niet. Kansloos betekent dat je geen kans hebt, in het sociale leven. Dat is medelijden met iemand hebben ipv ze belachelijk maken.
Stel het is een leuke meid, zoals myraela, dan wil ik die best steunen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, je hebt dit topic aangemaakt zodat we deze persoon kunnen steunen? Wat dom dat ik daar niet gelijk aan dacht.
Succes daarmee, internetplayah.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Stel het is een leuke meid, zoals myraela, dan wil ik die best steunen.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef AdvancedPower het volgende:
Hihi, heerlijk. Iemand uitlachen zo. Dat wordt grappen en grollen! Heb er nu al zin in!
Ik lag te slapen. Pas vanaf ongeveer 00.30u ben ik weer gaan posten omdat ik wakker werd van lawaai buiten.quote:
Ben je echt zó tegen socialiteit?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik lag te slapen. Pas vanaf ongeveer 00.30u ben ik weer gaan posten omdat ik wakker werd van lawaai buiten.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik lag te slapen. Pas vanaf ongeveer 00.30u ben ik weer gaan posten omdat ik wakker werd van lawaai buiten.
Geen idee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:05 schreef Maanvis het volgende:
Wie heeft er het meeste posts geplaatst op vrijdag en zaterdag tussen 21:00 en 04:00?
Wie heeft de meeste posts geplaatst tijdens de feestdagen?
Nou, ik hoor het wel, Arcee en/of Pirania.
Gelukkig nr. 4 niet, dat scheeltquote:
quote:
Zo veelquote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef GGMM het volgende:
081 0239 068 033 019 0119 GGMM
Belachelijk natuurlijk dat nieuwjaarsdag wordt meegeteld.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:19 schreef Socios het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |