Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dus mijn gouden lokken moeten dan maar zeiknat wordenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat vind IK zelfs te lame voor woorden
Veel succes er meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even kijken of ik kippesoep kan maken.
Nou, dat kan ik wel, maar of het NU ook lukt
Scheelt een hoop hoofdpijnquote:
Ja. Jij. Nat. NU.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:42 schreef Stuart het volgende:
Dus mijn gouden lokken moeten dan maar zeiknat worden
Ik ook,quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Ben aan de ene kant wel blij dat de sneeuw nu groot en deels weg is, hoor
quote:
Ik ook. Vieze zooi die al het verkeer vertraagdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
Ben aan de ene kant wel blij dat de sneeuw nu groot en deels weg is, hoor
Op internet bestellen dusquote:
Maar dan loop ik de hele dag voor gek met nat haarquote:
Dat kan niet want die bezorgen alleen in Nederland. Hoe typisch natuurlijk weerquote:
Dat droogt wel weer opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dan loop ik de hele dag voor gek met nat haar
Nou, bij mij gaat mijn haar er dan niet mooier uitzien zeg maarquote:
Er zijn meerdere sites waar ze regenpakken hebben hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan niet want die bezorgen alleen in Nederland. Hoe typisch natuurlijk weer
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:44 schreef DaMart het volgende:
Koen, pas je op, straks mis je de lapo.
Ja, dan moet ik weer uit andere kiezen bedoel je. Dan maken ze me hier afquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn meerdere sites waar ze regenpakken hebben hoor
Doe het stiekem danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik weer uit andere kiezen bedoel je. Dan maken ze me hier af
Hey Barretjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:50 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!!
we zijn weer terug..
nouja..is helemaal verliefd op z'n kinect, dus al ik hier een man naar binnen sneak zal ie het wsl niet eens merken!
laminaat ligt nu wel in de woonkamer.. nu verder denken hoe we het in willen gaan richten![]()
maandag maar eens langs de ikea
Barquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:50 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!!
we zijn weer terug..
nouja..is helemaal verliefd op z'n kinect, dus al ik hier een man naar binnen sneak zal ie het wsl niet eens merken!
laminaat ligt nu wel in de woonkamer.. nu verder denken hoe we het in willen gaan richten![]()
maandag maar eens langs de ikea
eey manquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
OooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Was het maar waar...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, de hoofdprijs en jackpot van de Staatsloterij zijn ook niet op jou gevallen, zeker?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?![]()
![]()
een volle luierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
Wil jij foto's ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar ik vroeg het me gewoon afquote:
Zondag = niet werken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:59 schreef Stuart het volgende:
Waarom zijn de winkels hier morgen niet open. Achterlijke tyfuszooi
Genoeg detailsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vroeg het me gewoon af![]()
Hier in de stad is het morgen koopzondag andersquote:
Niet zo zeurenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij moeten ze de regel van tot 2 uur s'nachts doorknallen maar afschaffen
Ik ga niet naar Londenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef Stuart het volgende:
Als jullie naar Londen komen kunnen jullie misschien wat voor Stu meenemen
Dat snap ik wel maar toch is het jammerquote:
Zou de tijd even stil mogen staan... geen zin in maandagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb helemaal 't gevoel dat 't zondag is, en dat is fijnwant morgen is weer zondag
2 keer zondag
Ja, best wel herkenbaar. Gelukkig hebben we morgen nog vrijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb helemaal 't gevoel dat 't zondag is, en dat is fijnwant morgen is weer zondag
2 keer zondag
Ik ken het gevoel en vind het heerlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Pien85 het volgende:
2 keer zondag
Ik zou je toch wel iets op kunnen sturenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar toch is het jammer
Zouquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou je toch wel iets op kunnen sturen'Zou'
Hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef Afketser het volgende:
Ik ben toch zo blij dat het niet meer sneeuwt. 2011 is super begonnen. Nu alle auto's weer naar de garage om hun zomerbanden weer te monteren hahaha.
dat heb ik ook!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Pien85 het volgende:
2 keer zondag
Ja, dat is voor mij natuurlijk helemaal tofquote:
Jammer Giertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:19 schreef Giertje het volgende:
ik ga dat niet redden ik moet echt als een idioot gaan sparen voor mijn zomervakantie
Kan, maar is wel duurder als je niet met meerdere in 1 auto zit natuurlijkquote:
mja ik had graag gewild want london is een machtig mooie stad maar nou ja wie weet ooitquote:
quote:
kunnen jullie dat iig ook terug pm-en naar de feestcommissie??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:19 schreef Giertje het volgende:
ik ga dat niet redden ik moet echt als een idioot gaan sparen voor mijn zomervakantie
al gedaanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
kunnen jullie dat iig ook terug pm-en naar de feestcommissie??
Gaat vast een andere keer wel lukkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had graag gewild want london is een machtig mooie stad maar nou ja wie weet ooit
Klote locatie om te komen met OV thoughquote:
mja dat zal vast wel en nou ja griekenland lijkt me ook wel leuk ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gaat vast een andere keer wel lukken
Dat ik het waarschijnlijk niet doequote:
en dan ben jij er gewoon weer bij als we een nederlandse meet hebben !quote:
ik wil ook ijsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik zit vol
Straks wel nog walnotenijs met slagroom
Nog niet. Ik heb ism. het RIBW bijzondere bijstand aangevraagd voor de eerste maand huur en de borg (edit: en de stoffering natuurlijk), wacht nog op het antwoord.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buummieweet je al wat meer over je huisje?
dat zie ik tegen die tijd wel weerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en dan ben jij er gewoon weer bij als we een nederlandse meet hebben !
Ik moet er nog even over nadenken. Zo ver weg met mensen die ik niet ken, en het is voor mij best veel geld, dus ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
[..]
kunnen jullie dat iig ook terug pm-en naar de feestcommissie??
Hehehe, geld incasseren en weglopenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ik het waarschijnlijk niet doe
walnoten ijs!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik zit vol
Straks wel nog walnotenijs met slagroom
Ik hoop het ook, het is een hoop gedoe maar ik hoop dat alles goed gaat komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nog niet. Ik heb ism. het RIBW bijzondere bijstand aangevraagd voor de eerste maand huur en de borg, wacht nog op het antwoord.
Ik had aankomende maandag al moeten aangeven hoe ik het ga financieren, maar heb gelukkig uitstel gekregen tot vrijdag... hoop dat ik dan wat gehoord heb van de sociale dienst.
Dat begrijp ik wel hoor Myrquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet er nog even over nadenken. Zo ver weg met mensen die ik niet ken, en het is voor mij best veel geld, dus ik twijfel nog.
Mij niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:24 schreef Giertje het volgende:
ribw ja
daar woon ik ook onder
bevalt me prima
Ik hoop voor je dat het allemaal goed komtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nog niet. Ik heb ism. het RIBW bijzondere bijstand aangevraagd voor de eerste maand huur en de borg (edit: en de stoffering natuurlijk), wacht nog op het antwoord.
Ik had aankomende maandag al moeten aangeven hoe ik het ga financieren, maar heb gelukkig uitstel gekregen tot vrijdag... hoop dat ik dan wat gehoord heb van de sociale dienst.
het is natuurlijk geheel vrijblijvend.. en hebben zoveel mogelijk mensen uitgenodigd..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet er nog even over nadenken. Zo ver weg met mensen die ik niet ken, en het is voor mij best veel geld, dus ik twijfel nog.
ik vind et wel best heb mijn eigen flatje hun regelen alles voor me ik vind het wel effe best zoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mij niet.![]()
Blij als ik hier weg ben.
Ik wil wel maar voor dat ik definitief ja zeg is het wel handig om te weten hoeveel het kostquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is natuurlijk geheel vrijblijvend.. en hebben zoveel mogelijk mensen uitgenodigd..
als het niet kan dan is dat ook prima!
ik vind het ook best spannend.. met allemaal mensen die ik niet ken
mja dat vind ik dus ook wel erg engquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is natuurlijk geheel vrijblijvend.. en hebben zoveel mogelijk mensen uitgenodigd..
als het niet kan dan is dat ook prima!
ik vind het ook best spannend.. met allemaal mensen die ik niet ken
tussen de 100 en 150 eur.. voor de vlucht en 2 nachten slapen.. dat is het budget en daar moeten wij mee aan de slag..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel maar voor dat ik definitief ja zeg is het wel handig om te weten hoeveel het kost
Er is toch ongeveer aangegeven hoeveel het gaat kosten?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel maar voor dat ik definitief ja zeg is het wel handig om te weten hoeveel het kost
Ja ok, jij hebt nog een eigen flat. Ik zit in een eengezinswoning met 3 andere mensen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind et wel best heb mijn eigen flatje hun regelen alles voor me ik vind het wel effe best zo
Ik zit namelijk te twijfelen, wil ook een auto kopenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tussen de 100 en 150 eur.. voor de vlucht en 2 nachten slapen.. dat is het budget en daar moeten wij mee aan de slag..
ach.. ik hou wel van een avontuur.. en londen is groot genoeg om jezelf te vermaken als de KSC mensen tegen vallenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat vind ik dus ook wel erg eng
dat had ik vorig jaar wat een drama was dat zeg stelletje psychopaten daarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja ok, jij hebt nog een eigen flat. Ik zit in een eengezinswoning met 3 andere mensen.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat had ik vorig jaar wat een drama was dat zeg stelletje psychopaten daar
dan stel je dat nog maar een maandje uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit namelijk te twijfelen, wil ook een auto kopen
maar goed ik mag blij zijn dat ik er nog mag wonen heb zon beetje iedere regel die er is al wel gebrokenquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar goed ik mag blij zijn dat ik er nog mag wonen heb zon beetje iedere regel die er is al wel gebroken:P
Er spelen ook nog wat andere dingen meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan stel je dat nog maar een maandje uit
begeleid woon project voor mensen die helemaal zelfstandig wonen nog niet aan kunnenquote:
je hebt nog tot morgen avond om te reageren..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er spelen ook nog wat andere dingen meemaar ik denk er nog goed over na
ik kreeg een zware waarschuwing maar goed dat was ook wel deels terechtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Dat is ook de reden dat ik op mezelf moet gaan wonen.
Dat stond er niet bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hebt nog tot morgen avond om te reageren..
Ik heb er al 3 te pakken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kreeg een zware waarschuwing maar goed dat was ook wel deels terecht
Ik heb nu ook wel ja gezegd maar iets met niet betalen is niet meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hebt nog tot morgen avond om te reageren..
whehehe ik heb niks meer staan momenteelquote:
ow okequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er staat in de pm gelieve voor morgen avond te reageren met kosten en data
en als het er 1 is?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eten![]()
En als het twee nachtjes in Londen is, dan ga ik niet mee
watte??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wel ja gezegd maar iets met niet betalen is niet mee
Jij zit in de organisatie staat in de pmquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eten![]()
Ik mag dan wel lysdekties zijn goed lezen kan ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow oke
dan ga ik dat zo even doen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eten![]()
De 2e waarschuwing was totaal niet terecht. Desondanks; 3 waarschuwingen = exit, dus...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik heb niks meer staan momenteel
maar goed je moet et ook wel heel gek maken willen ze je wat doen
mja ik ken die regeling wel nou ja ik klaag niet heb een goed team en ze helpen me overal meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De 2e waarschuwing was totaal niet terecht. Desondanks; 3 waarschuwingen = exit, dus...
Ik kan er eerlijk gezegd niet rouwig om zijn, hoe eerder ik hier weg ben, hoe beter.
Ja, dat staat er in, maar ik had nog nergens twee nachten voorbij zien of horen komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zit in de organisatie staat in de pm
[..]
Ik mag dan wel lysdekties zijn goed lezen kan ik wel
Eet smakelijk meisjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat staat er in, maar ik had nog nergens twee nachten voorbij zien of horen komen![]()
Ik ga wel in onderhandeling.
Nu eten
Ik merk wel wat het wordquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat staat er in, maar ik had nog nergens twee nachten voorbij zien of horen komen![]()
Nu eten
voor 1 nachtje is wel een hoop gedoe...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu eten
irritant is dat hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
kunnen we misschien ophouden met 'allen beantwoorden'?
dank u
Eh ohquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
dank u
muck solliciteert naar een PM bom ??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
dank u
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
muck solliciteert naar een PM bom ??
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Doe maar niet, soms wel handig die functie maar nu dus nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zag net dat ST maar 1 nachtje kan, maar om heel eerlijk te zijn vind ik 1 nachtje de kosten niet waardDe vliegtijden zijn namelijk dusdanig onpraktisch, dan kunnen we daar gewoon echt niets doen... Jullie mogen uiteraard zonder mij gaan
Dat ding heeft hier nauwelijks aangestaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf meldt dat we in 2010 meer tv keken dan in 2009
hoho..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zag net dat ST maar 1 nachtje kan, maar om heel eerlijk te zijn vind ik 1 nachtje de kosten niet waardDe vliegtijden zijn namelijk dusdanig onpraktisch, dan kunnen we daar gewoon echt niets doen... Jullie mogen uiteraard zonder mij gaan
Misschien een idee als jij, ST en de rest van de organisatie nog even achter de schermen met elkaar overleggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Over leg eerst maar in de organisatie wat er mogelijk is en kan en gooi het dan in de groepquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
GMTAquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien een idee als jij, ST en de rest van de organisatie nog even achter de schermen met elkaar overleggen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus. Ik zeg het in iets andere woorden maar het komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over leg eerst maar in de organisatie wat er mogelijk is en kan en gooi het dan in de groep
Nee, want het was een idee van ST en mij en als zij niet gaat dan ga ik ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoho..
ST wil niet voor 2 nachten.. de rest volgens mij wel...
dus jij gaat gewoon mee!!
Neh, het is denk ik afwachten wat ST kan/wil en van daaruit verder kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien een idee als jij, ST en de rest van de organisatie nog even achter de schermen met elkaar overleggen![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben gewoon iedereen gevraagdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:41 schreef Muck het volgende:
Ik ga trouwens zeker niet mee. We zitten midden in een verhuizing en ik ben veel te ziek, dus dat gaat niet
Is het dan niet 'netter' om dat met ST te bespreken zonder dat iedereen hier meeleestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, het is denk ik afwachten wat ST kan/wil en van daaruit verder kijken
Mee eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het dan niet 'netter' om dat met ST te bespreken zonder dat iedereen hier meeleest![]()
![]()
Niks op aan te merkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het dan niet 'netter' om dat met ST te bespreken zonder dat iedereen hier meeleest![]()
![]()
Nou sorry, het was niet als niet netjes bedoelt ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
Ik zéker niet, omdat Fok!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf meldt dat we in 2010 meer tv keken dan in 2009
Het is niet als dusdanig commentaar bedoelt meisje, meer dat het wellicht beter op een andere manier kanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou sorry, het was niet als niet netjes bedoelt ofzoMaar ik zeg al niets meer
Je hebt gelijk, geen hoofdletter en de zonnebril, wat een loser ben ik toch ookquote:
Aha maar de vergadering vond volgens sommige even op de verkeerde plek plaatsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik kwam binnen tijdens de vergadering, en ik wilde niet storen
en 2x e en 8x jquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, geen hoofdletter en de zonnebril, wat een loser ben ik toch ook
eeeeejjjjjjjjj
De theejuffrouw stoort nooitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik kwam binnen tijdens de vergadering, en ik wilde niet storen
Verwarrend hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha maar de vergadering vond volgens sommige even op de verkeerde plek plaatsdus jij deed niet storen
Cool, ik ga er op lettenquote:
Jouw UIquote:
Waarom krijg ik zin om karate kreten uit te slaan als ik zoiets leesquote:
Deze versie is ook nieuw sinds vanmiddagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jouw UIIk zie hem nu pas
Wel echt leuk
![]()
Ligt aan je zelfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Was het maar zo gemakkelijk in het leven
Nee, maar mensen blijven weg zeg maarquote:
Neem een taxi!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in KFC hotwings, maar geen zin om dat eind te fietsen.
dat ligt niet aan jou hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar mensen blijven weg zeg maar
Voor mij ook stuk of 12quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Alleen voor die paar hotwings?
Ze zal het vast niet zo slecht bedoelenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
Serieus, alles wat mijn moeder zegt irriteert me echt mateloos. Gewoon de toon waarop ze alles zegt. Ik weet niet. Echt irritant.
tijd om uit huis te gaan!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
Serieus, alles wat mijn moeder zegt irriteert me echt mateloos. Gewoon de toon waarop ze alles zegt. Ik weet niet. Echt irritant.
Nee dat niet, iets met eten en wowquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar mensen blijven weg zeg maar
Je begint me te kennen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En op de terugweg zeker ook een portie bij jou afleveren?
Doei Stuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Misschien tot later![]()
Hebben de meeste vaak met oudersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
Bis Later Stuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:57 schreef Stuart het volgende:
Dat is juist het probleem. Ik wil me niet aan aller ergeren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zal het vast niet zo slecht bedoelen
Laat maar danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je komt ze wel zelf ophalen hè, ik bezorg niet.![]()
Tot misschien danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:57 schreef Stuart het volgende:
je opent de deur , stapt naar buiten.. voila!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
lepeltje lepeltjequote:
Doe ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga je zo toch lekker naar bed
Aan de mensen zelf dat ze wat anders te doen hebbenquote:
Game zequote:
Alvast slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe ik ook
Zo nog even mijn schoonvader gelukkig nieuwjaar wensen en dan gauw plat
Ik ga niet naar bedquote:
Thanksquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aan de mensen zelf dat ze wat anders te doen hebben
[..]
Game ze
[..]
Alvast slaap lekker![]()
Klussenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaan jullie morgen nog wat leuks doen?
ik heb vandaag 3 keer gestofzuigd, 1 keer gedweild, de kerstboom een pak rammel gegeven, de ballen op de vliering gegooid, restjes opgemaakt en gedouched.quote:
Maar waarom dan 3 keer gestofzuigd? kon je het niet in 1 keer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb vandaag 3 keer gestofzuigd, 1 keer gedweild, de kerstboom een pak rammel gegeven, de ballen op de vliering gegooid, restjes opgemaakt en gedouched.
1 keer om de hondenharen weg te krijgen en daarna gedweild.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom dan 3 keer gestofzuigd? kon je het niet in 1 keer?
Ik had het op een andere manier gedaan maar dat ben ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
1 keer om de hondenharen weg te krijgen en daarna gedweild.
toen nadat de kerstboom in de tuin lag en tenslotte nog 1 keer nadat alle andere versiering opgeruimd was.
het is zo licht en ruim in huis
wij wilden die honden haren niet door het hele huis heenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had het op een andere manier gedaan maar dat ben ik
Aha zo, hier geen last vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij wilden die honden haren niet door het hele huis heen
ik heb ook geen hond, vandaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, hier geen last van
Maar lui ik ga karten, Bis Later
![]()
Cool, nou, veel plezier dan maar Trevquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo, hier geen last van
Maar lui ik ga karten, Bis Later
![]()
Zou niet weten waarover eigenlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand een leuke discussie? verveling..
Esquote:
O nee, daar komen die plaatjes weerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Es![]()
Ja, een keuze discussie over rood of blauw
Happy New Year
Nee, dat zal ik niet meer doenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
O nee, daar komen die plaatjes weer.
Tot later Nijntjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens even ga
Doei![]()
Stuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Es![]()
Ja, een keuze discussie over rood of blauw
Happy New Year
London meetquote:
Dankjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Stu. Jij ook 'n gelukkig nieuwjaar
.
Waar is de keus rood/blauw voor nodig?
Er komen een paar KSC'ers naar Londen dit jaar maar jij komt sowieso alquote:
Ik wil wel voor twee nachten, ik krijg dat waarschijnlijk gewoon nooit voor elkaar, dat is heel wat andersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
hoho..
ST wil niet voor 2 nachten.. de rest volgens mij wel...
dus jij gaat gewoon mee!!
Suiktertaartjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel voor twee nachten, ik krijg dat waarschijnlijk gewoon nooit voor elkaar, dat is heel wat anders
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel voor twee nachten, ik krijg dat waarschijnlijk gewoon nooit voor elkaar, dat is heel wat anders
Ik ga scrollenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dankje
[KSC #2.444] Waar de gourmetstellen of tafel staan (beetje scrollen)
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er komen een paar KSC'ers naar Londen dit jaar maar jij komt sowieso al![]()
Als jij het weekend even minstens een dag langer maakt, dan moet het wel lukkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:30 schreef Stuart het volgende:
Suiktertaartje![]()
Als ik je nou ergens mee kon helpen![]()
![]()
Als dat nou zou kunnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij het weekend even minstens een dag langer maakt, dan moet het wel lukken
Paasweekend is zeker te laat?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij het weekend even minstens een dag langer maakt, dan moet het wel lukken
Ja..quote:
En dan moet ik paaseieren zoeken natuurlijk, gekkie!quote:
Fair enoughquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef es70 het volgende:
Blauw.
De rooie jas is tof, maar niet in combinatie met de blauwe broek.
En wie luistert daar in hemelsnaam naar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
De koffie stond al klaar.. Had blijkbaar om koffie geschreeuwd
Dat zegt vrijwel iedereen, maar toch blijft hij het vragen... dus hij wil waarschijnlijk toch zelf rood hebben en eerst de zegen van de rest hebben voordat hij die kooptquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef es70 het volgende:
Blauw.
De rooie jas is tof, maar niet in combinatie met de blauwe broek.
Mn moederquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En wie luistert daar in hemelsnaam naar?
Mijn weekenden zijn wel vrijdag t/m zondag dus 3 dagenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe het dan gelijk voor alle weekenden
O ja, niet bij stilgestaan!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..
[..]
En dan moet ik paaseieren zoeken natuurlijk, gekkie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |