muck solliciteert naar een PM bom ??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
kunnen we misschien ophouden met 'allen beantwoorden'?
dank u

Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
muck solliciteert naar een PM bom ??

quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]

Doe maar niet, soms wel handig die functie maar nu dus nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]

De vliegtijden zijn namelijk dusdanig onpraktisch, dan kunnen we daar gewoon echt niets doen... Jullie mogen uiteraard zonder mij gaan
 De vliegtijden zijn namelijk dusdanig onpraktisch, dan kunnen we daar gewoon echt niets doen... Jullie mogen uiteraard zonder mij gaan  

Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zag net dat ST maar 1 nachtje kan, maar om heel eerlijk te zijn vind ik 1 nachtje de kosten niet waardDe vliegtijden zijn namelijk dusdanig onpraktisch, dan kunnen we daar gewoon echt niets doen... Jullie mogen uiteraard zonder mij gaan

Dat ding heeft hier nauwelijks aangestaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf meldt dat we in 2010 meer tv keken dan in 2009

hoho..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zag net dat ST maar 1 nachtje kan, maar om heel eerlijk te zijn vind ik 1 nachtje de kosten niet waardDe vliegtijden zijn namelijk dusdanig onpraktisch, dan kunnen we daar gewoon echt niets doen... Jullie mogen uiteraard zonder mij gaan

Misschien een idee als jij, ST en de rest van de organisatie nog even achter de schermen met elkaar overleggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:

Over leg eerst maar in de organisatie wat er mogelijk is en kan en gooi het dan in de groepquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:

GMTAquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien een idee als jij, ST en de rest van de organisatie nog even achter de schermen met elkaar overleggen

Dat dus. Ik zeg het in iets andere woorden maar het komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over leg eerst maar in de organisatie wat er mogelijk is en kan en gooi het dan in de groep

Nee, want het was een idee van ST en mij en als zij niet gaat dan ga ik ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoho..
ST wil niet voor 2 nachten.. de rest volgens mij wel...
dus jij gaat gewoon mee!!
 Dus vandaar. En 1 nachtje schiet niet op
 Dus vandaar. En 1 nachtje schiet niet op 
Neh, het is denk ik afwachten wat ST kan/wil en van daaruit verder kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien een idee als jij, ST en de rest van de organisatie nog even achter de schermen met elkaar overleggen

We hebben gewoon iedereen gevraagdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:41 schreef Muck het volgende:
Ik ga trouwens zeker niet mee. We zitten midden in een verhuizing en ik ben veel te ziek, dus dat gaat niet
 Dat je niet mee kunt snap ik wel
 Dat je niet mee kunt snap ik wel  

Is het dan niet 'netter' om dat met ST te bespreken zonder dat iedereen hier meeleestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, het is denk ik afwachten wat ST kan/wil en van daaruit verder kijken

Mee eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het dan niet 'netter' om dat met ST te bespreken zonder dat iedereen hier meeleest

Niks op aan te merkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het dan niet 'netter' om dat met ST te bespreken zonder dat iedereen hier meeleest

Nou sorry, het was niet als niet netjes bedoelt ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]

Maar ik zeg al niets meer
 Maar ik zeg al niets meer  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |