ik kreeg een zware waarschuwing maar goed dat was ook wel deels terechtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Dat is ook de reden dat ik op mezelf moet gaan wonen.
Dat stond er niet bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hebt nog tot morgen avond om te reageren..
Ik heb er al 3 te pakken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kreeg een zware waarschuwing maar goed dat was ook wel deels terecht
Ik heb nu ook wel ja gezegd maar iets met niet betalen is niet meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hebt nog tot morgen avond om te reageren..
whehehe ik heb niks meer staan momenteelquote:
ow okequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er staat in de pm gelieve voor morgen avond te reageren met kosten en data
en als het er 1 is?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eten![]()
En als het twee nachtjes in Londen is, dan ga ik niet mee
watte??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wel ja gezegd maar iets met niet betalen is niet mee
Jij zit in de organisatie staat in de pmquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eten![]()
Ik mag dan wel lysdekties zijn goed lezen kan ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow oke
dan ga ik dat zo even doen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eten![]()
De 2e waarschuwing was totaal niet terecht. Desondanks; 3 waarschuwingen = exit, dus...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik heb niks meer staan momenteel
maar goed je moet et ook wel heel gek maken willen ze je wat doen
mja ik ken die regeling wel nou ja ik klaag niet heb een goed team en ze helpen me overal meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De 2e waarschuwing was totaal niet terecht. Desondanks; 3 waarschuwingen = exit, dus...
Ik kan er eerlijk gezegd niet rouwig om zijn, hoe eerder ik hier weg ben, hoe beter.
Ja, dat staat er in, maar ik had nog nergens twee nachten voorbij zien of horen komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zit in de organisatie staat in de pm
[..]
Ik mag dan wel lysdekties zijn goed lezen kan ik wel
Eet smakelijk meisjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat staat er in, maar ik had nog nergens twee nachten voorbij zien of horen komen![]()
Ik ga wel in onderhandeling.
Nu eten
Ik merk wel wat het wordquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat staat er in, maar ik had nog nergens twee nachten voorbij zien of horen komen![]()
Nu eten
voor 1 nachtje is wel een hoop gedoe...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu eten
irritant is dat hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
kunnen we misschien ophouden met 'allen beantwoorden'?
dank u
Eh ohquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
kunnen we misschien ophouden met 'allen beantwoorden'?
dank u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |