Deze versie is ook nieuw sinds vanmiddagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jouw UIIk zie hem nu pas
Wel echt leuk
![]()
Ligt aan je zelfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Was het maar zo gemakkelijk in het leven
Nee, maar mensen blijven weg zeg maarquote:
Neem een taxi!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in KFC hotwings, maar geen zin om dat eind te fietsen.
dat ligt niet aan jou hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar mensen blijven weg zeg maar
Voor mij ook stuk of 12quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Alleen voor die paar hotwings?
Ze zal het vast niet zo slecht bedoelenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
Serieus, alles wat mijn moeder zegt irriteert me echt mateloos. Gewoon de toon waarop ze alles zegt. Ik weet niet. Echt irritant.
tijd om uit huis te gaan!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
Serieus, alles wat mijn moeder zegt irriteert me echt mateloos. Gewoon de toon waarop ze alles zegt. Ik weet niet. Echt irritant.
Nee dat niet, iets met eten en wowquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar mensen blijven weg zeg maar
Je begint me te kennen!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En op de terugweg zeker ook een portie bij jou afleveren?
Doei Stuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Misschien tot later![]()
Hebben de meeste vaak met oudersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef Myraela het volgende:
Bis Later Stuquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Misschien tot later![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |