Hey Barretjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:50 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!!
we zijn weer terug..
nouja..is helemaal verliefd op z'n kinect, dus al ik hier een man naar binnen sneak zal ie het wsl niet eens merken!
laminaat ligt nu wel in de woonkamer.. nu verder denken hoe we het in willen gaan richten![]()
maandag maar eens langs de ikea
Barquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:50 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!!
we zijn weer terug..
nouja..is helemaal verliefd op z'n kinect, dus al ik hier een man naar binnen sneak zal ie het wsl niet eens merken!
laminaat ligt nu wel in de woonkamer.. nu verder denken hoe we het in willen gaan richten![]()
maandag maar eens langs de ikea
eey manquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
OooooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Was het maar waar...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi, de hoofdprijs en jackpot van de Staatsloterij zijn ook niet op jou gevallen, zeker?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?![]()
![]()
een volle luierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
Wil jij foto's ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar ik vroeg het me gewoon afquote:
Zondag = niet werken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:59 schreef Stuart het volgende:
Waarom zijn de winkels hier morgen niet open. Achterlijke tyfuszooi
Genoeg detailsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar ik vroeg het me gewoon af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |