Ik hoor het graag voor etenstijd nogquote:
vandaag?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoor het graag voor etenstijd nog
Ehm, nou, het is gewoon leuk om te weten wanneer jullie komen want dan heb ik iets om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
vandaag?of is een week voordat er iemand komt ook goed?
Aha zo, is logischequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nou, het is gewoon leuk om te weten wanneer jullie komen want dan heb ik iets om naar uit te kijken![]()
Hoi Giertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef Giertje het volgende:
ziezo weer gegeten en gedoucht goedenavond iedereen
yo manquote:
Hey Giertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef Giertje het volgende:
ziezo weer gegeten en gedoucht goedenavond iedereen
treviequote:
Vind je dat echtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef suikertaartje het volgende:
Wat zijn regenpakken eigenlijk lelijk he?
Hey Stu hier wat rails want volgens mij spoor jij nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:38 schreef Stuart het volgende:
Nog 1 keer en dan zal ik het niet meer doen. Ik beloof het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ik spoor ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu hier wat rails want volgens mij spoor jij niet
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik echtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je dat echt![]()
De broek misschien
Ze zijn tofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een zwarte en ik vind ze ook atijd lelijk.
De blauwe is t best
Ik heb ook geen regenpakquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:42 schreef Giertje het volgende:
ik heb geen regenpak wel ooit gehad droeg em nooit
Wantquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niks, heb heel soms een broek aan
Nee, jij bent toch geen regenpak?quote:
Ik vond het ook altijd niks en droeg m dus nooit, maar nu vind ik het toch wel prettig om niet doorweekt op mn werk aan te komen en de hele dag in een plakbroek te moeten zitten. Dan maar 20 minuutjes er niet uitzien...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:42 schreef Giertje het volgende:
ik heb geen regenpak wel ooit gehad droeg em nooit
Ik zie jou toch meestal met een broek aan hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
En verder draag je rokjes?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind ze wel leuk en wil er een hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij bent toch geen regenpak?
Oh dan dus toch wel vaker als somsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie jou toch meestal met een broek aan hoor
Had jij de verbeterde Wesley Sneijder al gezien?quote:
Die van mij nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders wordt mijn gewone broek nat, de jassen die ik heb zijn meestal wel water afstotend
Ik heb er toch zelf ook tweequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind ze wel leuk en wil er een hebben![]()
Lucky fishquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er toch zelf ook twee
Die foto van een look-a-like in de zee bedoel je?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had jij de verbeterde Wesley Sneijder al gezien?
Wat is er toch mis met jouw geheugen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lucky fish![]()
Waarom 2 eigenlijk en welke kleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |