Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kom lekkere batsbaas van me, gaan we samen gourmettenquote:
Ik voel een bandquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
Ik sta nooit of de tafel te gourmetten.
Nee, die zijn vanaf nu verbannen uit de kscquote:
owh, sorry mevrouwquote:
alleen nog maar rodequote:
doeisels!quote:
En wat als ik ze toch postquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die zijn vanaf nu verbannen uit de ksc
smakelijk lovelyquote:
zeur, zeur.quote:
quote:
Dan trek ik m'n net wat te kleine latex meesteres pak aan, en geloof me dat wil je niet zienquote:
Oooh, kinkyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan trek ik m'n net wat te kleine latex meesteres pak aan, en geloof me dat wil je niet zien![]()
[ afbeelding ]
een liggende tafel heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:16 schreef suikertaartje het volgende:
Doe mij dan maar een staande tafel
Ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een liggende tafel heb ik nog nooit gezien
Latersquote:
Ik moest kiezen van Trev. De gourmetstellen of tafel..nou, ik kies de tafelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een liggende tafel heb ik nog nooit gezien
Veel plezier Marijkequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laters
Ik ga ook even lekker op de bank hangen![]()
Ja, ik heb nog niet veel gegeten vandaag en nu trek. Dus ik ben nu tosti Hawaii aan het makenquote:
Moet je in huize LL zijnquote:
Kijk wat leuksquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laters
Ik ga ook even lekker op de bank hangen![]()
Je hebt gelijk ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog niet veel gegeten vandaag en nu trek. Dus ik ben nu tosti Hawaii aan het maken.
Mijn pa is het nu aan het halen, ik ga voor een schnitzelquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij eten mosselen vanavond
Nu cappuccino
Ook lekker.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn pa is het nu aan het halen, ik ga voor een schnitzel
Oh dat is wel minderquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik hen dus alleen totaal geen hongerWel jammer, want ik houd wel van mosselen.
Dat is aan de organisatiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:24 schreef Stuart het volgende:
Wanneer komen jullie naar London? Ik heb wat boodschappen die ik nodig heb![]()
Ik hoor het graag voor etenstijd nogquote:
vandaag?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoor het graag voor etenstijd nog
Ehm, nou, het is gewoon leuk om te weten wanneer jullie komen want dan heb ik iets om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
vandaag?of is een week voordat er iemand komt ook goed?
Aha zo, is logischequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nou, het is gewoon leuk om te weten wanneer jullie komen want dan heb ik iets om naar uit te kijken![]()
Hoi Giertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef Giertje het volgende:
ziezo weer gegeten en gedoucht goedenavond iedereen
yo manquote:
Hey Giertjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:29 schreef Giertje het volgende:
ziezo weer gegeten en gedoucht goedenavond iedereen
treviequote:
Vind je dat echtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef suikertaartje het volgende:
Wat zijn regenpakken eigenlijk lelijk he?
Hey Stu hier wat rails want volgens mij spoor jij nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:38 schreef Stuart het volgende:
Nog 1 keer en dan zal ik het niet meer doen. Ik beloof het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, ik spoor ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Stu hier wat rails want volgens mij spoor jij niet
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik echtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je dat echt![]()
De broek misschien
Ze zijn tofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een zwarte en ik vind ze ook atijd lelijk.
De blauwe is t best
Ik heb ook geen regenpakquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:42 schreef Giertje het volgende:
ik heb geen regenpak wel ooit gehad droeg em nooit
Wantquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niks, heb heel soms een broek aan
Nee, jij bent toch geen regenpak?quote:
Ik vond het ook altijd niks en droeg m dus nooit, maar nu vind ik het toch wel prettig om niet doorweekt op mn werk aan te komen en de hele dag in een plakbroek te moeten zitten. Dan maar 20 minuutjes er niet uitzien...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:42 schreef Giertje het volgende:
ik heb geen regenpak wel ooit gehad droeg em nooit
Ik zie jou toch meestal met een broek aan hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
En verder draag je rokjes?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind ze wel leuk en wil er een hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, jij bent toch geen regenpak?
Oh dan dus toch wel vaker als somsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zie jou toch meestal met een broek aan hoor
Had jij de verbeterde Wesley Sneijder al gezien?quote:
Die van mij nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders wordt mijn gewone broek nat, de jassen die ik heb zijn meestal wel water afstotend
Ik heb er toch zelf ook tweequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind ze wel leuk en wil er een hebben![]()
Lucky fishquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er toch zelf ook twee
Die foto van een look-a-like in de zee bedoel je?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had jij de verbeterde Wesley Sneijder al gezien?
Wat is er toch mis met jouw geheugen?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lucky fish![]()
Waarom 2 eigenlijk en welke kleuren
Ik weet dat je een blauw met donkerblauwe hebt maar die ander weet ik niet en ik weet ook niet waarom je er dus 2 hebtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met jouw geheugen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |