ik heb het ook jaren gedaan tot de bruine band en toen overgestapt op andere vechtsportenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk
Ik ben er 7 jaar geleden mee gestopt
Ik zou wel willen kunnen boksenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het ook jaren gedaan tot de bruine band en toen overgestapt op andere vechtsporten
niet van mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 2 stemmen als meest verzuurde ex-mod.Wtf.
thai en kickboksen heb ik ook gedaanquote:
Dat lijkt me wel tofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
thai en kickboksen heb ik ook gedaan
Jammerquote:
Ik heb nu bruin, wil nog wel zwart halenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het ook jaren gedaan tot de bruine band en toen overgestapt op andere vechtsporten
hapkido vond ik leuker en freefight is helemaal bruutquote:
Zo is het levenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik heb nu bruin, wil nog wel zwart halen
ik wil ook nog wel eens wat anders doen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al 300 keer blauw geroepen, omdat rood
Daar ben ik niet stoer genoeg voor vrees ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hapkido vond ik leuker en freefight is helemaal bruut
die sneeuw mag je er ook wel uithalenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Zo vuurwerk er ook maar weer uit mijn UI
freefight is idd niets voor de "zwakkere" onder onsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik niet stoer genoeg voor vrees ik
Lolquote:
Is dat de lookalike die jij kent?quote:
Waarom niet gewoon hier op de FP?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LolTip jij ze even dat ze de verkeerde ervoor hebben bij Nu
Ja, cool! Coole newsscoopquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat de lookalike die jij kent?
[..]
Waarom niet gewoon hier op de FP?
Ik had al spierpijn, maar nou is het erger door heel de ochtend vuurwerk afgestoken te hebben.quote:
Nee joh, ben je gek, dit is veel te grappig!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LolTip jij ze even dat ze de verkeerde ervoor hebben bij Nu
Oh boefjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had al spierpijn, maar nou is het erger door heel de ochtend vuurwerk afgestoken te hebben.
Gisterenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh boefjedat mag helemaal niet meer
je moet weer gaan werkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:06 schreef Stuart het volgende:
Zo, na vandaag zal het een stuk rustiger worden op Fok! want dan zal ik veel minder actief zijn
Jij ookquote:
Ik zal kijken of ik meer vrije tijd krijgquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:06 schreef Stuart het volgende:
Zo, na vandaag zal het een stuk rustiger worden op Fok! want dan zal ik veel minder actief zijn
Niet gebruikt, vond ik een beetje zonde van de dure onstekers voor wat cheap vuurwerkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij ook![]()
![]()
Hoe ging het met je schietkist?
waarom heb je hem gekocht dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet gebruikt, vond ik een beetje zonde van de dure onstekers voor wat cheap vuurwerk
Hij had em gewonnen skatjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom heb je hem gekocht dan?
Ik heb hem niet gekochtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom heb je hem gekocht dan?
Lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
We beginnen 2011 goed.. we gaan gourmetten![]()
![]()
Wat lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
wij ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Soep is ook lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lekkerIk denk dat ik weeeeeeeer soep eet
Eet smakelijk
Zo ben ik het jaar geëindigdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Ja, maar niet omdat het moet omdat ziek enzoquote:
Dat kan ik me wel voorstellenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar niet omdat het moet omdat ziek enzo![]()
Ik ben d'r wel klaar mee
Ooohquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekocht![]()
Gewonnen
Ik heb dit HELE jaar nog niet gegourmetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo ben ik het jaar geëindigd![]()
Eetse LL![]()
Nu alquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:11 schreef DaMart het volgende:
Tijd om eens wat te eten te gaan maken.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dit HELE jaar nog niet gegourmet
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh![]()
ik vond het al zo overdreven
Hee, soep, ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat lekkerIk denk dat ik weeeeeeeer soep eet
Eet smakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |