ik heb het ook jaren gedaan tot de bruine band en toen overgestapt op andere vechtsportenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk
Ik ben er 7 jaar geleden mee gestopt
Ik zou wel willen kunnen boksenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het ook jaren gedaan tot de bruine band en toen overgestapt op andere vechtsporten
niet van mijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb 2 stemmen als meest verzuurde ex-mod.Wtf.
thai en kickboksen heb ik ook gedaanquote:
Dat lijkt me wel tofquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
thai en kickboksen heb ik ook gedaan
Jammerquote:
Ik heb nu bruin, wil nog wel zwart halenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het ook jaren gedaan tot de bruine band en toen overgestapt op andere vechtsporten
hapkido vond ik leuker en freefight is helemaal bruutquote:
Zo is het levenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ik heb nu bruin, wil nog wel zwart halen
ik wil ook nog wel eens wat anders doen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb al 300 keer blauw geroepen, omdat rood
Daar ben ik niet stoer genoeg voor vrees ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hapkido vond ik leuker en freefight is helemaal bruut
die sneeuw mag je er ook wel uithalenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Zo vuurwerk er ook maar weer uit mijn UI
freefight is idd niets voor de "zwakkere" onder onsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik niet stoer genoeg voor vrees ik
Lolquote:
Is dat de lookalike die jij kent?quote:
Waarom niet gewoon hier op de FP?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LolTip jij ze even dat ze de verkeerde ervoor hebben bij Nu
Ja, cool! Coole newsscoopquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is dat de lookalike die jij kent?
[..]
Waarom niet gewoon hier op de FP?
Ik had al spierpijn, maar nou is het erger door heel de ochtend vuurwerk afgestoken te hebben.quote:
Nee joh, ben je gek, dit is veel te grappig!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LolTip jij ze even dat ze de verkeerde ervoor hebben bij Nu
Oh boefjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik had al spierpijn, maar nou is het erger door heel de ochtend vuurwerk afgestoken te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |