Dat begrijp ik wel hoor Myrquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet er nog even over nadenken. Zo ver weg met mensen die ik niet ken, en het is voor mij best veel geld, dus ik twijfel nog.
Mij niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:24 schreef Giertje het volgende:
ribw ja
daar woon ik ook onder
bevalt me prima
Ik hoop voor je dat het allemaal goed komtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:23 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nog niet. Ik heb ism. het RIBW bijzondere bijstand aangevraagd voor de eerste maand huur en de borg (edit: en de stoffering natuurlijk), wacht nog op het antwoord.
Ik had aankomende maandag al moeten aangeven hoe ik het ga financieren, maar heb gelukkig uitstel gekregen tot vrijdag... hoop dat ik dan wat gehoord heb van de sociale dienst.
het is natuurlijk geheel vrijblijvend.. en hebben zoveel mogelijk mensen uitgenodigd..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet er nog even over nadenken. Zo ver weg met mensen die ik niet ken, en het is voor mij best veel geld, dus ik twijfel nog.
ik vind et wel best heb mijn eigen flatje hun regelen alles voor me ik vind het wel effe best zoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mij niet.![]()
Blij als ik hier weg ben.
Ik wil wel maar voor dat ik definitief ja zeg is het wel handig om te weten hoeveel het kostquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is natuurlijk geheel vrijblijvend.. en hebben zoveel mogelijk mensen uitgenodigd..
als het niet kan dan is dat ook prima!
ik vind het ook best spannend.. met allemaal mensen die ik niet ken
mja dat vind ik dus ook wel erg engquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is natuurlijk geheel vrijblijvend.. en hebben zoveel mogelijk mensen uitgenodigd..
als het niet kan dan is dat ook prima!
ik vind het ook best spannend.. met allemaal mensen die ik niet ken
tussen de 100 en 150 eur.. voor de vlucht en 2 nachten slapen.. dat is het budget en daar moeten wij mee aan de slag..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel maar voor dat ik definitief ja zeg is het wel handig om te weten hoeveel het kost
Er is toch ongeveer aangegeven hoeveel het gaat kosten?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil wel maar voor dat ik definitief ja zeg is het wel handig om te weten hoeveel het kost
Ja ok, jij hebt nog een eigen flat. Ik zit in een eengezinswoning met 3 andere mensen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind et wel best heb mijn eigen flatje hun regelen alles voor me ik vind het wel effe best zo
Ik zit namelijk te twijfelen, wil ook een auto kopenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tussen de 100 en 150 eur.. voor de vlucht en 2 nachten slapen.. dat is het budget en daar moeten wij mee aan de slag..
ach.. ik hou wel van een avontuur.. en londen is groot genoeg om jezelf te vermaken als de KSC mensen tegen vallenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat vind ik dus ook wel erg eng
dat had ik vorig jaar wat een drama was dat zeg stelletje psychopaten daarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja ok, jij hebt nog een eigen flat. Ik zit in een eengezinswoning met 3 andere mensen.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat had ik vorig jaar wat een drama was dat zeg stelletje psychopaten daar
dan stel je dat nog maar een maandje uitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit namelijk te twijfelen, wil ook een auto kopen
maar goed ik mag blij zijn dat ik er nog mag wonen heb zon beetje iedere regel die er is al wel gebrokenquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar goed ik mag blij zijn dat ik er nog mag wonen heb zon beetje iedere regel die er is al wel gebroken:P
Er spelen ook nog wat andere dingen meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan stel je dat nog maar een maandje uit
begeleid woon project voor mensen die helemaal zelfstandig wonen nog niet aan kunnenquote:
je hebt nog tot morgen avond om te reageren..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er spelen ook nog wat andere dingen meemaar ik denk er nog goed over na
ik kreeg een zware waarschuwing maar goed dat was ook wel deels terechtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Dat is ook de reden dat ik op mezelf moet gaan wonen.
Dat stond er niet bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hebt nog tot morgen avond om te reageren..
Ik heb er al 3 te pakken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kreeg een zware waarschuwing maar goed dat was ook wel deels terecht
Ik heb nu ook wel ja gezegd maar iets met niet betalen is niet meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je hebt nog tot morgen avond om te reageren..
whehehe ik heb niks meer staan momenteelquote:
ow okequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er staat in de pm gelieve voor morgen avond te reageren met kosten en data
en als het er 1 is?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eten![]()
En als het twee nachtjes in Londen is, dan ga ik niet mee
watte??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wel ja gezegd maar iets met niet betalen is niet mee
Jij zit in de organisatie staat in de pmquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eten![]()
Ik mag dan wel lysdekties zijn goed lezen kan ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ow oke
dan ga ik dat zo even doen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eten![]()
De 2e waarschuwing was totaal niet terecht. Desondanks; 3 waarschuwingen = exit, dus...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik heb niks meer staan momenteel
maar goed je moet et ook wel heel gek maken willen ze je wat doen
mja ik ken die regeling wel nou ja ik klaag niet heb een goed team en ze helpen me overal meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:34 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De 2e waarschuwing was totaal niet terecht. Desondanks; 3 waarschuwingen = exit, dus...
Ik kan er eerlijk gezegd niet rouwig om zijn, hoe eerder ik hier weg ben, hoe beter.
Ja, dat staat er in, maar ik had nog nergens twee nachten voorbij zien of horen komenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij zit in de organisatie staat in de pm
[..]
Ik mag dan wel lysdekties zijn goed lezen kan ik wel
Eet smakelijk meisjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat staat er in, maar ik had nog nergens twee nachten voorbij zien of horen komen![]()
Ik ga wel in onderhandeling.
Nu eten
Ik merk wel wat het wordquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat staat er in, maar ik had nog nergens twee nachten voorbij zien of horen komen![]()
Nu eten
voor 1 nachtje is wel een hoop gedoe...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu eten
irritant is dat hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
kunnen we misschien ophouden met 'allen beantwoorden'?
dank u
Eh ohquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
dank u
muck solliciteert naar een PM bom ??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:37 schreef Muck het volgende:
dank u
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
muck solliciteert naar een PM bom ??
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Doe maar niet, soms wel handig die functie maar nu dus nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zag net dat ST maar 1 nachtje kan, maar om heel eerlijk te zijn vind ik 1 nachtje de kosten niet waardDe vliegtijden zijn namelijk dusdanig onpraktisch, dan kunnen we daar gewoon echt niets doen... Jullie mogen uiteraard zonder mij gaan
Dat ding heeft hier nauwelijks aangestaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf meldt dat we in 2010 meer tv keken dan in 2009
hoho..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zag net dat ST maar 1 nachtje kan, maar om heel eerlijk te zijn vind ik 1 nachtje de kosten niet waardDe vliegtijden zijn namelijk dusdanig onpraktisch, dan kunnen we daar gewoon echt niets doen... Jullie mogen uiteraard zonder mij gaan
Misschien een idee als jij, ST en de rest van de organisatie nog even achter de schermen met elkaar overleggenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Over leg eerst maar in de organisatie wat er mogelijk is en kan en gooi het dan in de groepquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
GMTAquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien een idee als jij, ST en de rest van de organisatie nog even achter de schermen met elkaar overleggen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus. Ik zeg het in iets andere woorden maar het komt op hetzelfde neerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Over leg eerst maar in de organisatie wat er mogelijk is en kan en gooi het dan in de groep
Nee, want het was een idee van ST en mij en als zij niet gaat dan ga ik ook nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoho..
ST wil niet voor 2 nachten.. de rest volgens mij wel...
dus jij gaat gewoon mee!!
Neh, het is denk ik afwachten wat ST kan/wil en van daaruit verder kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien een idee als jij, ST en de rest van de organisatie nog even achter de schermen met elkaar overleggen![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben gewoon iedereen gevraagdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:41 schreef Muck het volgende:
Ik ga trouwens zeker niet mee. We zitten midden in een verhuizing en ik ben veel te ziek, dus dat gaat niet
Is het dan niet 'netter' om dat met ST te bespreken zonder dat iedereen hier meeleestquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neh, het is denk ik afwachten wat ST kan/wil en van daaruit verder kijken
Mee eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het dan niet 'netter' om dat met ST te bespreken zonder dat iedereen hier meeleest![]()
![]()
Niks op aan te merkenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het dan niet 'netter' om dat met ST te bespreken zonder dat iedereen hier meeleest![]()
![]()
Nou sorry, het was niet als niet netjes bedoelt ofzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
![]()
Ik zéker niet, omdat Fok!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf meldt dat we in 2010 meer tv keken dan in 2009
Het is niet als dusdanig commentaar bedoelt meisje, meer dat het wellicht beter op een andere manier kanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou sorry, het was niet als niet netjes bedoelt ofzoMaar ik zeg al niets meer
Je hebt gelijk, geen hoofdletter en de zonnebril, wat een loser ben ik toch ookquote:
Aha maar de vergadering vond volgens sommige even op de verkeerde plek plaatsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik kwam binnen tijdens de vergadering, en ik wilde niet storen
en 2x e en 8x jquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, geen hoofdletter en de zonnebril, wat een loser ben ik toch ook
eeeeejjjjjjjjj
De theejuffrouw stoort nooitquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik kwam binnen tijdens de vergadering, en ik wilde niet storen
Verwarrend hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha maar de vergadering vond volgens sommige even op de verkeerde plek plaatsdus jij deed niet storen
Cool, ik ga er op lettenquote:
Jouw UIquote:
Waarom krijg ik zin om karate kreten uit te slaan als ik zoiets leesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |