Dat is juist het probleem. Ik wil me niet aan aller ergeren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze zal het vast niet zo slecht bedoelen
Laat maar danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je komt ze wel zelf ophalen hè, ik bezorg niet.![]()
Tot misschien danquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Misschien tot later![]()
je opent de deur , stapt naar buiten.. voila!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
lepeltje lepeltjequote:
Doe ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga je zo toch lekker naar bed
Aan de mensen zelf dat ze wat anders te doen hebbenquote:
Game zequote:
Alvast slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Doe ik ook
Zo nog even mijn schoonvader gelukkig nieuwjaar wensen en dan gauw plat
Ik ga niet naar bedquote:
Thanksquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aan de mensen zelf dat ze wat anders te doen hebben
[..]
Game ze
[..]
Alvast slaap lekker![]()
Klussenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaan jullie morgen nog wat leuks doen?
ik heb vandaag 3 keer gestofzuigd, 1 keer gedweild, de kerstboom een pak rammel gegeven, de ballen op de vliering gegooid, restjes opgemaakt en gedouched.quote:
Maar waarom dan 3 keer gestofzuigd? kon je het niet in 1 keer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb vandaag 3 keer gestofzuigd, 1 keer gedweild, de kerstboom een pak rammel gegeven, de ballen op de vliering gegooid, restjes opgemaakt en gedouched.
1 keer om de hondenharen weg te krijgen en daarna gedweild.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar waarom dan 3 keer gestofzuigd? kon je het niet in 1 keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |