Hier in de stad is het morgen koopzondag andersquote:
Niet zo zeurenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij moeten ze de regel van tot 2 uur s'nachts doorknallen maar afschaffen
Ik ga niet naar Londenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:12 schreef Stuart het volgende:
Als jullie naar Londen komen kunnen jullie misschien wat voor Stu meenemen
Dat snap ik wel maar toch is het jammerquote:
Zou de tijd even stil mogen staan... geen zin in maandagquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb helemaal 't gevoel dat 't zondag is, en dat is fijnwant morgen is weer zondag
2 keer zondag
Ja, best wel herkenbaar. Gelukkig hebben we morgen nog vrijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb helemaal 't gevoel dat 't zondag is, en dat is fijnwant morgen is weer zondag
2 keer zondag
Ik ken het gevoel en vind het heerlijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Pien85 het volgende:
2 keer zondag
Ik zou je toch wel iets op kunnen sturenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar toch is het jammer
Zouquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zou je toch wel iets op kunnen sturen'Zou'
Hahahaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:15 schreef Afketser het volgende:
Ik ben toch zo blij dat het niet meer sneeuwt. 2011 is super begonnen. Nu alle auto's weer naar de garage om hun zomerbanden weer te monteren hahaha.
dat heb ik ook!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Pien85 het volgende:
2 keer zondag
Ja, dat is voor mij natuurlijk helemaal tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |