yepquote:
Ik niet, want SR.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:24 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk vond ik 2010 maar een matig muzikaal jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi dat Ou est le swimmingpool er in zat. bizar moment was dat met die zanger die uit een lichtmast ofzo sprong en stierf.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
mee eensquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die footer lelijk. Haal hem dan weg ofzo, en niet alleen een rood vlak.
the National, Arcade Fire, Jonsi oaquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:24 schreef ValHallen het volgende:
Eigenlijk vond ik 2010 maar een matig muzikaal jaar
Misschien de rest van de DJ's daarop plakken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die footer lelijk. Haal hem dan weg ofzo, en niet alleen een rood vlak.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:25 schreef 3rdRock het volgende:
Is die ook ergens te downloaden straks/morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi dat Ou est le swimmingpool er in zat. bizar moment was dat met die zanger die uit een lichtmast ofzo sprong en stierf.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
kan ook, maar dan zou ik liever 2 balken bovenin zien...quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Misschien de rest van de DJ's daarop plakken?
vast wel, hole doet dat wel denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is die ook ergens te downloaden straks/morgen?
Hans, wacht nog maar even.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:25 schreef hole1988 het volgende:
Hans zou je de OP even willen vernieuwen http://fok.3fmfan.nl/op ik heb nog een paar verbeteringen in gemaakt
via UG cgi.omroep.nl/cgi-bin/str(...)1:00:00&end=02:00:00quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is die ook ergens te downloaden straks/morgen?
Done!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:25 schreef hole1988 het volgende:
Hans zou je de OP even willen vernieuwen http://fok.3fmfan.nl/op ik heb nog een paar verbeteringen in gemaakt
Okidoki, thanksquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
via UG .omroep.nl/cgi-bin/stream(...)1:00:00&end=02:00:00
In de now playing die er was stond iets over dat SR ging beginnen ook was die vrij groot..quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
What about nowplaying? Als onderste? Gewoon alleen het nummer en de show die bezig is.
Daarom, een nieuwe nowplayingquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de now playing die er was stond iets over dat SR ging beginnen ook was die vrij groot..
Wat als we UserIcons van vaste 3FMtopicposters als footer doen?
Alledrie goed ja. Maar verder? Ontdekkingen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
the National, Arcade Fire, Jonsi oa
op zich leuk..maar er wordt nog wel eens van UI gewisseld...quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In de now playing die er was stond iets over dat SR ging beginnen ook was die vrij groot..
Shaking Godspeed, Handsome Poets oaquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alledrie goed ja. Maar verder? Ontdekkingen?
Als ik mijn favorieten van 2010 bekijk zijn dat de Black Keys, Neil Young, The National, Johnny Cash en de Gorillaz. Eigenlijk allemaal oudgedienden (op zijn minst)
Dat valt opzich wel meequote:Op vrijdag 31 december 2010 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op zich leuk..maar er wordt nog wel eens van UI gewisseld...
Een plaatje van Hans.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sowieso is een vaste poster ding niet echt uitnodigend imhoquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op zich leuk..maar er wordt nog wel eens van UI gewisseld...
daarover gesproken...ik ga ook maar eens wisselen denk ikquote:
die nowplaying ziet er niet uit nuquote:
sirolf, dacht ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
Wie heeft die 'now playing' gemaakt? Kan die niet veeeeel smaller?
wordt gehost door Intheweb.nlquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:31 schreef Dagoduck het volgende:
Een 'now playing' ter grote en i.p.v. van de footer?
want zonder die footer is het echt leeg daartenminste dat vond ik.. en wie ben ik
1e is wel leuk, 2e vind ik persoonlijk niks.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Shaking Godspeed, Handsome Poets oa
Alvast de beste wensen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:33 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga nu sociaal doen, tot volgend jaar partiepiepel!![]()
![]()
Zuipse!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:33 schreef Pino112 het volgende:
![]()
tot volgend jaar en de beste wensen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:33 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Enjoy!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:33 schreef Pino112 het volgende:
![]()
inderdaad, mijn gedachte was:quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die nowplaying ziet er niet uit nu
Byequote:Op vrijdag 31 december 2010 20:33 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Idd, en dan niet in het midden maar net zover van de kant als in de header!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
inderdaad, mijn gedachte was:
[ afbeelding ]
Jij ook gelukkig oudjaar! en nieuwjaar voor over 3,5 uurquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:35 schreef Bol_Wan het volgende:
Hehe, eindelijk afgewerkt. Nu feesten![]()
![]()
Nog snel even een gelukkig nieuwjaar toegewenst aan alle mensen hier![]()
Thnx, jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:35 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
van hetzelfde!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:35 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
ik dacht dat dus ipv de lege footerquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Idd, en dan niet in het midden maar net zover van de kant als in de header!
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:35 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
Ja, ik ook maar dan zo:quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik dacht dat dus ipv de lege footer
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
ook geen Kontrust of Die Antwoord in de mixof Triggerfinger
SPOILER: kinkfm mixOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]hoewatwaarwanneer????SPOILER: kinkfm mixOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#HELLO!And if you think that I've been loosing my way
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Hello staat er niet bijSPOILER: kinkfm mixOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is een andere mix
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
merci!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.djsandstorm.co(...)_productions_starts/
Die Antwoord wel..quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
ook geen Kontrust of Die Antwoord in de mixof Triggerfinger
dat dusquote:
is goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
hole, ik heb je hulp nodig:
http://taalprof.web-log.nl/
stemmen tot fok 50% heeft met je tooltje
du hast recht! maar helaas niet Enter the Ninjaquote:
Die clip is zo mafquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
du hast recht! maar helaas niet Enter the Ninja
he Alors!
die hele cd is zo maf als Hans met een trechter op zijn hoofd!quote:
Sandstorm weet wat ie doetquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Sommige overgangen zijn erg goed gedaan. Niet dom plakwerk ieder geval.
picsquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die hele cd is zo maf als Hans met een trechter op zijn hoofd!
Maar dat is niet zo maf.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De 1e keer vond ik hem briljant, de 3e keer heb ik het halve album geskipt, na de 5e luisterbeurt nooit meer gedraaid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:
moet wel eerlijk zeggen dat ik het album ook maar 2 of 3 keer gehoord heb...quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De 1e keer vond ik hem briljant, de 3e keer heb ik het halve album geskipt, na de 5e luisterbeurt nooit meer gedraaid.
Erg goed gedaan. Devil's townquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
David Guetta met Yolanda Be Cool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ach, dus zo ziet een hans met een trechter op zn hoofd eruitquote:
yup, paar minuten terugquote:
Jij vroeg toch om een gifje van Eric?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
ach, dus zo ziet een hans met een trechter op zn hoofd eruit
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef hole1988 het volgende:
Naatje zo goed http://taalprof.web-log.nl/
quote:
Kun jij hier iets mee: tussen 1.33 en 1.43 ofzo:quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jij vroeg toch om een gifje van Eric?
[ afbeelding ]
of wilde je er 1 op UI-formaat
quote:
oe Ericquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jij vroeg toch om een gifje van Eric?
[ afbeelding ]
of wilde je er 1 op UI-formaat
of ze halen me stemmen weg of iemand doet het zelfde met taalnaziquote:
denk het laatste, want het stemmenaantal blijft stijgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
of ze halen me stemmen weg of iemand doet het zelfde met taalnazi
Mumford & sons niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Gaan we het nou beleven dat de mix ruim voor tijd klaar is? We lopen aardig goed op schema. Persoonlijk vind ik het maar een matige mix hoor. De tracks die je nu hoort ken ik helemaal niet.
mooi ik heb de turbo erop gegooidquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denk het laatste, want het stemmenaantal blijft stijgen
Het is wel leuke muziek maar niet zooooooooo leuk als iedereen hier doet, alle liedjes klinken hetzelfde!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:52 schreef ValHallen het volgende:
Mumford & sons: Meest overschatte band van 2009/2010
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is wel leuke muziek maar niet zooooooooo leuk als iedereen hier doet, alle liedjes klinken hetzelfde!
nee hoor, ik luister FMquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
Focus - Hocus Pocus 2010
HAHA JULLIE LOPEN ACHTER!!
ik zit...quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
Focus - Hocus Pocus 2010
HAHA JULLIE LOPEN ACHTER!!
nu met Novastarquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:52 schreef purplerose het volgende:
hoor ne
[..]
oe Eric
ja dat was ikgraag op UI formaat
Briggy de GIFgodin!quote:
vorig jaar was het 3 minuten te langquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Nog 4 minuten een spannend muziekje!
Groeten Hansquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Zo. Nu zet ik de radio ook weer uit voor vandaag
dan mis je Stenders!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
tzelfde!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat een mix![]()
Tevens ga ik er nu ook vandoorIedereen alvast een gelukkig nieuwjaar toegewenst
![]()
![]()
Doeihoiquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat een mix![]()
Tevens ga ik er nu ook vandoorIedereen alvast een gelukkig nieuwjaar toegewenst
![]()
![]()
sterkte!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
Byebye mensen, ik ga Catan spelenmet pijn in mijn hart, want Stenders had ik willen meepikken...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
Byebye mensen, ik ga Catan spelenmet pijn in mijn hart, want Stenders had ik willen meepikken...
Knap hè, dit is de eerste keer, die ik me herinner, dat ie op tijd klaar isquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Wat een luxe. Ruim voor 21:00 klaar met de mix. Dat is jaren geleden! Het zegt misschien wel wat over de mix? Ik vond 'm dit jaar niet erg bijzonder.
Daaaag Hans, fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Tong80 undercover mensenquote:
fijne jaarwisseling hans! en tot volgend jaaR!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier met Duck en de rest die nog een paar uur hier blijven.
Wisten we alquote:
Geen nummer van Le Noise?quote:
Die klikt hier toch niemand aanquote:
moeten we Jelmer even benaderenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
hoop dat Stenders de cam zo aanzet...
Bel de studio!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moeten we Jelmer even benaderen
we hopen het 1e!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bel de studio!
edit: Ik ben even een appelbol halen, als ik niet terugkom zit ik tv te kijken of ben ik dood
Dat wens je niemand toe.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bel de studio!
edit: Ik ben even een appelbol halen, als ik niet terugkom zit ik tv te kijken of ben ik dood
ik moet er ff aan wennen. SR-taferelen hoeven voor mij niet, maar de gewone vrijdagavonden zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:14 schreef purplerose het volgende:
Woei gelukt!!
high een UI in willen stellen, instellingen en nog niet gewend zijn aan de nieuwe layout = paniek
dan ga ik je maar niet zoenen vanavond!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:14 schreef Briggy het volgende:
Ik ben er ook nog![]()
maar ik zit me ff vol te proppen met kaas, stokbrood, knoflookboter enzo![]()
moet je voorstelen dat je opeens in een nieuwe studio zit!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:14 schreef purplerose het volgende:
Woei gelukt!!
high een UI in willen stellen, instellingen en nog niet gewend zijn aan de nieuwe layout = paniek
en de cursus niet gevolgd hebt!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je voorstelen dat je opeens in een nieuwe studio zit!
Altijd veel knoflook eten op oudejaatsavond, dan heb ik straksquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik je maar niet zoenen vanavond!
en geen vieze kerels die je nieuwjaar willen zoenen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Altijd veel knoflook eten op oudejaatsavond, dan heb ik straks
lekker de ruimte als ik vuurwerk af ga steken
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je voorstelen dat je opeens in een nieuwe studio zit!
man man man, high vd wiet gaat dat hectische radio worden!quote:
sterktequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
GODDANK IK LEEF NOG!
Rond 10 uur ga ik v. Muiswinkel kijken
quitter!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
GODDANK IK LEEF NOG!
Rond 10 uur ga ik v. Muiswinkel kijken
ga je niet naar een feestje toe??quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quitter!
ik blijf hier iig tot 23u. dan Sens of Dens vind ik niet zo...maar dna om 4uur weer klaarzitten...
Gezellig in je eentje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ga je niet naar een feestje toe??
man, ik heb eten voor een heel weeshuis! al zou ik uitgenodigd zijn dan zou ik nog niet gaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ga je niet naar een feestje toe??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
je oorsmeer mag niet mee he tnieuwe jaar in?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef purplerose het volgende:
nog ff op de valreep me oren uitpoeren met een wattenstaafje
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun jij hier iets mee: tussen 1.33 en 1.43 ofzo:
nee, out with the old and in with the newquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je oorsmeer mag niet mee he tnieuwe jaar in?
WAT ZEGGIEquote:
Nu ff nietquote:
bovenstaande zou ik in mn sig zetten als ik jou was....quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog een leuke signature voor mij? die ik nu heb is ook zo verveeld
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bovenstaande zou ik in mn sig zetten als ik jou was....
gmta!quote:
Maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nu ff niet![]()
![]()
Moet ik eerst weer het hele filmpje downen en van alles opstarten,
ik zit me net ff lekker vol te proppen hier
Is het wel goed Nederlands? verveeld met een d,quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bovenstaande zou ik in mn sig zetten als ik jou was....
sympathieke gast is dat!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef Briggy het volgende:
Komt er ineens een tweet van de Sint voorbij![]()
volgens mij wel...verveeld is hiet een voltooid deelwoord: verveelde, verveeldquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is het wel goed Nederlands? verveeld met een d,ik snap er nooit wat van
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is het wel goed Nederlands? verveeld met een d,ik snap er nooit wat van
Volgens mij klopt die zin helemaal nietquote:die ik nu heb is ook zo verveeld
ach fuck it. gewoon er inzetten Dago! je krijgt vanzelf de taalKGB op je dakquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij klopt die zin helemaal niet![]()
Maar ik kom uit Den Haag en daar wijkt het Nederlands nogal af
gekke meid! ik wil je anders ook wel ee nbeetje kastijden hoor!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Briggy het volgende:
Ik heb Guido Weijers aangezet![]()
Ik houd wel van een beetje zelfpijniging
Guido Weijersquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Briggy het volgende:
Ik heb Guido Weijers aangezet![]()
Ik houd wel van een beetje zelfpijniging
Neeeuh, bedanktquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gekke meid! ik wil je anders ook wel ee nbeetje kastijden hoor!
zweepjes leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
We hebben een matchquote:
ja, maar ik heb geeen zweepjes! ik wilde alleen maar jou ter wille zijn.....als uw nederige dienaar zeg maar, oh grote GIFgodinquote:
oe nee, kruiperige mansubjes doe ik niet aanquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik heb geeen zweepjes! ik wilde alleen maar jou ter wille zijn.....als uw nederige dienaar zeg maar, oh grote GIFgodin
mijn katten schoten overeind!quote:
ik had al zo'n vermoeden na het lezen van je sigs..... vooral die 2equote:Op vrijdag 31 december 2010 21:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
oe nee, kruiperige mansubjes doe ik niet aan
he maarmatje!quote:
quote:
Ik moest gelijk door dat Borne aan Michiel denken met die beller uit Bornequote:
just=maarquote:
Nee dat laatste is een afkorting van m'n naamquote:
sorry Matolomeus!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee dat laatste is een afkorting van m'n naam
quote:
heb je ook zo'n gifje van jezelf?quote:
DAGoduck! en beste wensen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Goedenavond allemaalGelukkig nieuwjaar
En tot over 5 uur ofzo,
en tot morgen,
en tot volgende maand,
en tot volgend jaar,
en tot het volgend decennium.![]()
![]()
![]()
Byebye, tot volgend jaar en de beste wensenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Goedenavond allemaalGelukkig nieuwjaar
En tot over 5 uur ofzo,
en tot morgen,
en tot volgende maand,
en tot volgend jaar,
en tot het volgend decennium.![]()
![]()
![]()
ik vinnet ook jammerquote:
tot 23u en dan hoop ik om 4uur weer present te zijn....tto 7uur en dan ga ik mijn bed opzoeken denk ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:15 schreef justmattie het volgende:
Blijven jullie hier de hele nacht?
hoppa! jij maakt er een feestje van!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:18 schreef justmattie het volgende:
Ah oke. Ik ben er nog even en dan als het 12 uur is buiten kijken etc. Daarna de stad in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |