die hele cd is zo maf als Hans met een trechter op zijn hoofd!quote:
Sandstorm weet wat ie doetquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:44 schreef Ame_thyst het volgende:
Sommige overgangen zijn erg goed gedaan. Niet dom plakwerk ieder geval.
picsquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die hele cd is zo maf als Hans met een trechter op zijn hoofd!
Maar dat is niet zo maf.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De 1e keer vond ik hem briljant, de 3e keer heb ik het halve album geskipt, na de 5e luisterbeurt nooit meer gedraaid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:
moet wel eerlijk zeggen dat ik het album ook maar 2 of 3 keer gehoord heb...quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De 1e keer vond ik hem briljant, de 3e keer heb ik het halve album geskipt, na de 5e luisterbeurt nooit meer gedraaid.
Erg goed gedaan. Devil's townquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
David Guetta met Yolanda Be Cool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
ach, dus zo ziet een hans met een trechter op zn hoofd eruitquote:
yup, paar minuten terugquote:
Jij vroeg toch om een gifje van Eric?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
ach, dus zo ziet een hans met een trechter op zn hoofd eruit
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef hole1988 het volgende:
Naatje zo goed http://taalprof.web-log.nl/
quote:
Kun jij hier iets mee: tussen 1.33 en 1.43 ofzo:quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jij vroeg toch om een gifje van Eric?
[ afbeelding ]
of wilde je er 1 op UI-formaat
quote:
oe Ericquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jij vroeg toch om een gifje van Eric?
[ afbeelding ]
of wilde je er 1 op UI-formaat
of ze halen me stemmen weg of iemand doet het zelfde met taalnaziquote:
denk het laatste, want het stemmenaantal blijft stijgenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
of ze halen me stemmen weg of iemand doet het zelfde met taalnazi
Mumford & sons niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:52 schreef -Hans- het volgende:
Gaan we het nou beleven dat de mix ruim voor tijd klaar is? We lopen aardig goed op schema. Persoonlijk vind ik het maar een matige mix hoor. De tracks die je nu hoort ken ik helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |