Wisten we alquote:
Geen nummer van Le Noise?quote:
Die klikt hier toch niemand aanquote:
moeten we Jelmer even benaderenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
hoop dat Stenders de cam zo aanzet...
Bel de studio!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moeten we Jelmer even benaderen
we hopen het 1e!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bel de studio!
edit: Ik ben even een appelbol halen, als ik niet terugkom zit ik tv te kijken of ben ik dood
Dat wens je niemand toe.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bel de studio!
edit: Ik ben even een appelbol halen, als ik niet terugkom zit ik tv te kijken of ben ik dood
ik moet er ff aan wennen. SR-taferelen hoeven voor mij niet, maar de gewone vrijdagavonden zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:14 schreef purplerose het volgende:
Woei gelukt!!
high een UI in willen stellen, instellingen en nog niet gewend zijn aan de nieuwe layout = paniek
dan ga ik je maar niet zoenen vanavond!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:14 schreef Briggy het volgende:
Ik ben er ook nog![]()
maar ik zit me ff vol te proppen met kaas, stokbrood, knoflookboter enzo![]()
moet je voorstelen dat je opeens in een nieuwe studio zit!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:14 schreef purplerose het volgende:
Woei gelukt!!
high een UI in willen stellen, instellingen en nog niet gewend zijn aan de nieuwe layout = paniek
en de cursus niet gevolgd hebt!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je voorstelen dat je opeens in een nieuwe studio zit!
Altijd veel knoflook eten op oudejaatsavond, dan heb ik straksquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik je maar niet zoenen vanavond!
en geen vieze kerels die je nieuwjaar willen zoenen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Altijd veel knoflook eten op oudejaatsavond, dan heb ik straks
lekker de ruimte als ik vuurwerk af ga steken
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je voorstelen dat je opeens in een nieuwe studio zit!
man man man, high vd wiet gaat dat hectische radio worden!quote:
sterktequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
GODDANK IK LEEF NOG!
Rond 10 uur ga ik v. Muiswinkel kijken
quitter!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
GODDANK IK LEEF NOG!
Rond 10 uur ga ik v. Muiswinkel kijken
ga je niet naar een feestje toe??quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quitter!
ik blijf hier iig tot 23u. dan Sens of Dens vind ik niet zo...maar dna om 4uur weer klaarzitten...
Gezellig in je eentje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ga je niet naar een feestje toe??
man, ik heb eten voor een heel weeshuis! al zou ik uitgenodigd zijn dan zou ik nog niet gaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ga je niet naar een feestje toe??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
je oorsmeer mag niet mee he tnieuwe jaar in?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef purplerose het volgende:
nog ff op de valreep me oren uitpoeren met een wattenstaafje
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun jij hier iets mee: tussen 1.33 en 1.43 ofzo:
nee, out with the old and in with the newquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je oorsmeer mag niet mee he tnieuwe jaar in?
WAT ZEGGIEquote:
Nu ff nietquote:
bovenstaande zou ik in mn sig zetten als ik jou was....quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand nog een leuke signature voor mij? die ik nu heb is ook zo verveeld
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bovenstaande zou ik in mn sig zetten als ik jou was....
gmta!quote:
Maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nu ff niet![]()
![]()
Moet ik eerst weer het hele filmpje downen en van alles opstarten,
ik zit me net ff lekker vol te proppen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |