Briggy de GIFgodin!quote:
vorig jaar was het 3 minuten te langquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Nog 4 minuten een spannend muziekje!
Groeten Hansquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Zo. Nu zet ik de radio ook weer uit voor vandaag
dan mis je Stenders!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
tzelfde!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat een mix![]()
Tevens ga ik er nu ook vandoorIedereen alvast een gelukkig nieuwjaar toegewenst
![]()
![]()
Doeihoiquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Wat een mix![]()
Tevens ga ik er nu ook vandoorIedereen alvast een gelukkig nieuwjaar toegewenst
![]()
![]()
sterkte!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
Byebye mensen, ik ga Catan spelenmet pijn in mijn hart, want Stenders had ik willen meepikken...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
Byebye mensen, ik ga Catan spelenmet pijn in mijn hart, want Stenders had ik willen meepikken...
Knap hè, dit is de eerste keer, die ik me herinner, dat ie op tijd klaar isquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Wat een luxe. Ruim voor 21:00 klaar met de mix. Dat is jaren geleden! Het zegt misschien wel wat over de mix? Ik vond 'm dit jaar niet erg bijzonder.
Daaaag Hans, fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Tong80 undercover mensenquote:
fijne jaarwisseling hans! en tot volgend jaaR!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel plezier met Duck en de rest die nog een paar uur hier blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |