Is het wel goed Nederlands? verveeld met een d,quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bovenstaande zou ik in mn sig zetten als ik jou was....
sympathieke gast is dat!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef Briggy het volgende:
Komt er ineens een tweet van de Sint voorbij![]()
volgens mij wel...verveeld is hiet een voltooid deelwoord: verveelde, verveeldquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is het wel goed Nederlands? verveeld met een d,ik snap er nooit wat van
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is het wel goed Nederlands? verveeld met een d,ik snap er nooit wat van
Volgens mij klopt die zin helemaal nietquote:die ik nu heb is ook zo verveeld
ach fuck it. gewoon er inzetten Dago! je krijgt vanzelf de taalKGB op je dakquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij klopt die zin helemaal niet![]()
Maar ik kom uit Den Haag en daar wijkt het Nederlands nogal af
gekke meid! ik wil je anders ook wel ee nbeetje kastijden hoor!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Briggy het volgende:
Ik heb Guido Weijers aangezet![]()
Ik houd wel van een beetje zelfpijniging
Guido Weijersquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Briggy het volgende:
Ik heb Guido Weijers aangezet![]()
Ik houd wel van een beetje zelfpijniging
Neeeuh, bedanktquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gekke meid! ik wil je anders ook wel ee nbeetje kastijden hoor!
zweepjes leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
We hebben een matchquote:
ja, maar ik heb geeen zweepjes! ik wilde alleen maar jou ter wille zijn.....als uw nederige dienaar zeg maar, oh grote GIFgodinquote:
oe nee, kruiperige mansubjes doe ik niet aanquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik heb geeen zweepjes! ik wilde alleen maar jou ter wille zijn.....als uw nederige dienaar zeg maar, oh grote GIFgodin
mijn katten schoten overeind!quote:
ik had al zo'n vermoeden na het lezen van je sigs..... vooral die 2equote:Op vrijdag 31 december 2010 21:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
oe nee, kruiperige mansubjes doe ik niet aan
he maarmatje!quote:
quote:
Ik moest gelijk door dat Borne aan Michiel denken met die beller uit Bornequote:
just=maarquote:
Nee dat laatste is een afkorting van m'n naamquote:
sorry Matolomeus!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee dat laatste is een afkorting van m'n naam
quote:
heb je ook zo'n gifje van jezelf?quote:
DAGoduck! en beste wensen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Goedenavond allemaalGelukkig nieuwjaar
En tot over 5 uur ofzo,
en tot morgen,
en tot volgende maand,
en tot volgend jaar,
en tot het volgend decennium.![]()
![]()
![]()
Byebye, tot volgend jaar en de beste wensenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Goedenavond allemaalGelukkig nieuwjaar
En tot over 5 uur ofzo,
en tot morgen,
en tot volgende maand,
en tot volgend jaar,
en tot het volgend decennium.![]()
![]()
![]()
ik vinnet ook jammerquote:
tot 23u en dan hoop ik om 4uur weer present te zijn....tto 7uur en dan ga ik mijn bed opzoeken denk ik.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:15 schreef justmattie het volgende:
Blijven jullie hier de hele nacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |