Wisten we alquote:
Geen nummer van Le Noise?quote:
Die klikt hier toch niemand aanquote:
moeten we Jelmer even benaderenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
hoop dat Stenders de cam zo aanzet...
Bel de studio!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
moeten we Jelmer even benaderen
we hopen het 1e!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bel de studio!
edit: Ik ben even een appelbol halen, als ik niet terugkom zit ik tv te kijken of ben ik dood
Dat wens je niemand toe.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bel de studio!
edit: Ik ben even een appelbol halen, als ik niet terugkom zit ik tv te kijken of ben ik dood
ik moet er ff aan wennen. SR-taferelen hoeven voor mij niet, maar de gewone vrijdagavonden zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:14 schreef purplerose het volgende:
Woei gelukt!!
high een UI in willen stellen, instellingen en nog niet gewend zijn aan de nieuwe layout = paniek
dan ga ik je maar niet zoenen vanavond!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:14 schreef Briggy het volgende:
Ik ben er ook nog![]()
maar ik zit me ff vol te proppen met kaas, stokbrood, knoflookboter enzo![]()
moet je voorstelen dat je opeens in een nieuwe studio zit!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:14 schreef purplerose het volgende:
Woei gelukt!!
high een UI in willen stellen, instellingen en nog niet gewend zijn aan de nieuwe layout = paniek
en de cursus niet gevolgd hebt!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet je voorstelen dat je opeens in een nieuwe studio zit!
Altijd veel knoflook eten op oudejaatsavond, dan heb ik straksquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga ik je maar niet zoenen vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |