Heb je het tegen mij?? Wij bezorgen niet thuis. Sorry.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi, bezorg je ook thuis? Ik heb 20 oliebollen nodig voor morgenavond.
Ah, handig! Ik zocht nog iets om mijn video-2000 tapes en cd-i schijfjes mee af te spelen.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:46 schreef MadMaster het volgende:
Heb gisteren een zak oliebollen bij de supermarkt gekocht, die gun je de hongerende kindjes in Biafra nog niet eens...
Net even old-skool een nieuwe DVD-speler geplaatst. Die dingen krijg je tegenwoordig zowat gratis bij de Croma en je kan er echt alles mee afspelen...
Vergeet je LaserDiscs niet!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, handig! Ik zocht nog iets om mijn video-2000 tapes en cd-i schijfjes mee af te spelen.
Die zijn inmiddels allemaal al gebruikt als pizzabodem.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vergeet je LaserDiscs niet!
Nice !quote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef lubje25 het volgende:
mogguh
Net huurcontract getekend voor mijn café(het pand)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef lubje25 het volgende:
mogguh
gefeliciteerd Lubjequote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef lubje25 het volgende:
mogguh
Helaas, ook ik bezorg nietquote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jammer, dan is al mijn hoop nu op Red gevestigd
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef lubje25 het volgende:
mogguh
Proficiat!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef lubje25 het volgende:
mogguh
Dan zal ik het maar een keer roepenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Worst case scenario: ik zuip me helemaal klem
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:58 schreef iamredleader het volgende:
En Tinuviel belt net op: ze heeft haar iPad
Is af en toe ook wel lekker...quote:Op donderdag 30 december 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Tuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Over worst case gesproken:quote:Op donderdag 30 december 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Als er vlinderbommen op staat, dan zijn het geen insecten en als er nitraat op staat, dan is het geen keukenzout...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hier een stamp van liggen, dus als er van die kids vervelend zijn met rotjes, dan...
Die kinderen...![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er vlinderbommen op staat, dan zijn het geen insecten en als er nitraat op staat, dan is het geen keukenzout...
Heb hier een stamp van liggen, dus als er van die kids vervelend zijn met rotjes, dan...
[ afbeelding ]
Die kinderen...
Valt wel mee. Het is inmiddels alweer 10 jaar geleden. Het jaar van de ramp zelf, dus de overgang van 2000 naar 2001 was in de vuurwerkrampwijk waar ik ook woondegeen vuurwerk en stonden er door de hele wijk vuurkorven.. het jaar daarna begon het vuurwerk alweer en tegenwoordig is het heel normaal en wordt er toch wel veel afgestoken.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Enschede en vuurwerk, ligt dat eigenlijk nog gevoelig of...
Ja.. dacht nog even dat dat bij ons in de buurt zou zijn.. bij ons dichtbij zit ook een fietsenwinkel die vuurwerk verkoopt, maar deze winkel zit wat meer richting centrum.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Wel toen er deze week brand was in een fietsenwinkel naast een vuurwerkverkooppunt
Kneuzen....
Volgens mij valt het daar nu ook wel mee. Ik vind het allemaal wel wat minder geworden. Toen wij jong waren, liepen we rond 7/8 uur al buiten om vuurwerk af te steken.. En dan waren wij nog aan de late kant. Dat zie je nu bijna niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens stond stokhorst toen ik er nog woonde elke oudjaarsdag vanaf 8 uur 's ochtends blauw van de (rotjes)rook
Graag gedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 14:58 schreef MadMaster het volgende:
Net, met dank aan IARL voor deze tip, bij slagerij Marcus authentieke koshere Jiddische gerookte ossenworsten (en ook matzes en pekelvlees) gehaald...
Nostalgie...
Ow ik kan me er helemaal iets bij voorstellen. Onvoorstelbaar hoe sommige mensen zo irritant kunnen zijn. Ook al zijn geïrriteerd. Sommige dingen kunnen gewoon niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef iamredleader het volgende:
Zo, net een ontzettend onaangenaam gesprek gehad![]()
Ik werk sinds 2 weken voor 2 andere collega's als ondersteuner. Vorige week kreeg ik van de ene collega het verzoek wat gegevens op de mail aan de klant te zetten. Done. Begin deze week onaardig mailtje terug van de klant: "dit was niet de afspraak"Dus ik gebeld, gevraagd om toelichting. Bleek een misverstand te zijn, opgehelderd, een en ander uitgezocht en teruggekoppeld. Had te maken met een boeterente bij vervroegde aflossing. Flinke boete, da's natuurlijk nooit leuk, maar het zijn kosten die de bank maakt omdat de lening vervroegd wordt afgelost, dus rentederving voor de bank.
Vandaag een bijzonder pushy mailtje van hun financiele man, dat ze vandaag nog van alles en nog wat willen weten. Twee uur later belt hij ook nog eens, of ik al de antwoorden hebwat denk je zelf, je bent m'n enige klant, ik kan alles op stel en sprong regelen/beantwoorden? Dit (op een voor mijn gevoel professionele en nette manier) uitgelegd, en aangegeven dat ik zo snel mogelijk zaken zal communiceren aan relatie. Dit begreep hij, hij was best meedenkend en zou de klant inlichten.
Half uurtje later belt de klant, pislink, ontzettend naar gesprek. Dreigde met vanalles en nog wat, vond dat de bank maar moest springen als hij dat zei. Hem duidelijk te kennen gegeven dat ik hier niet van gediend was, en dat hij zijn grieven maar schriftelijk aan de directie moest kenbaar maken. Dat ik een en ander volgend jaar schriftelijk aan hem zal toezenden, en niet eerder. Gedag gezegd en de telefoon opgehangen![]()
Sta nog steeds te shaken, zo vervelend was het gesprek
precies. Zijn probleem, niet jouw probleem.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
laat hem er dan maar lekker inzakken.
Ik wil er voor de bouwvak in en dat is haalbaarquote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer wil je je nieuwe huis eigenlijk in TM?
Dan heb je in totaal 1,25 jaar aan verbouwen er op zitten... pffquote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wil er voor de bouwvak in en dat is haalbaar
Er is nu niet echt meer een weg terug hequote:Op donderdag 30 december 2010 16:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan heb je in totaal 1,25 jaar aan verbouwen er op zitten... pff
Jij liever dan ik
Zeg, over een maand of 4 ga ik waarschijnlijk verhuizen....quote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er is nu niet echt meer een weg terug heEn ik heb er eigenlijk over het algemeen nog steeds lol in
Dan ben ik zelf nog niet klaar denk ik, maar ik ben niet de beroerdstequote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zeg, over een maand of 4 ga ik waarschijnlijk verhuizen....
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
In het nieuwe jaar heb ik wellicht nog 2 handen nodig indien over
Dan hebben we het er hypotetisch nog wel een keer over...quote:
Ken dat soort gesprekken.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef iamredleader het volgende:
Zo, net een ontzettend onaangenaam gesprek gehad![]()
...
Sta nog steeds te shaken, zo vervelend was het gesprek
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Etcetera het volgende:
Hadden die een rokerige afdronk? Misschien moet je Mvr. MM even aankijken of die ze niet goed verstopt heeft
* Its-Jojo-4you mompelt iets over niet kunnen kiezen uit zoveel lekkersquote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef MadMaster het volgende:
Whisky database weer bijgewerkt en flessen in de kasten heringedeeld.
Het wordt iets te vol nu (ben zelfs een deel 'kwijt', geen idee waar ik ze gelaten heb...), de 29e moeten jullie echt helpen met leegdrinken...
Ik moet je deels teleurstellen, een deel is dicht en blijft voorlopig ook dicht.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you mompelt iets over niet kunnen kiezen uit zoveel lekkers
Ben nu met mw. MM op zoek naar de missing bottles.quote:
Het interessante is dat ik goed ben ingelezen in het dossier. Ze klagen al jaren over alles waar ze maar over kunnen zeiken. Gewoon om vervelend te doen. Ik begrijp ook heel goed dat hun huidige accountmanager ze niet meer wil bedienen. Maar dat maakt het niet leuker. Morgen voel ik me vast wat beter, maar ik was vanmiddag echt behoorlijk down. Ook op weg naar huis, het zat/zit me erg dwars. Ik wil tevreden klanten!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:29 schreef MadMaster het volgende:
Ken dat soort gesprekken.
Laat het van je afglijden, het is gepasseerd en terug draaien kan je het toch niet.
In het heetst van de strijd wordt er veel geroepen wat later met een sisser afloopt.
Die klant is het waarschijnlijk al kwijt, die heeft z'n gal kunnen spuien.
Nu moet jij het nog even over je schouder heen kieperen...
C4 modus:quote:Op donderdag 30 december 2010 19:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit nu met m'n eerste haarmasker (van Lush) te wachten tot die meuk (dat is het
) is ingetrokken
Ik zal m'n best doenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef MadMaster het volgende:
Whisky database weer bijgewerkt en flessen in de kasten heringedeeld.
Het wordt iets te vol nu (ben zelfs een deel 'kwijt', geen idee waar ik ze gelaten heb...), de 29e moeten jullie echt helpen met leegdrinken...
4 hier in de kast. En dan nog wat andere drank. Maar toch, ik moet duidelijk gaan uitbreidenquote:
Wat een kutmensen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef iamredleader het volgende:
Half uurtje later belt de klant, pislink, ontzettend naar gesprek. Dreigde met vanalles en nog wat, vond dat de bank maar moest springen als hij dat zei.
neequote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een kutmensen.![]()
Spring lekker zelf van het dak af. (Oeps, een doodsverwensing, mag dat?)
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een kutmensen.![]()
Spring lekker zelf van het dak af. (Oeps, een doodsverwensing, mag dat?)
Dat is dus praktisch dezelfde hoeveelheid alcohol als in een fles wijn met nog een stoot caffeïne er bij. Klinkt niet als een heel goed ideequote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef Whiteguy het volgende:
Kan PS niet een paar van die blikken naar NL smokkelen als ze weer terugkomt?
700ml @ 12% alcohol, en evenveel cafeïne als een redbull + een espresso.
Op zich weinig op tegen, maar waarom blikken van 700 mlDat is wel erg lomp groot.
Ligt aan je plannen voor de avond. Soms is bezopen worden en wakker blijven een prima plan...soms nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is dus praktisch dezelfde hoeveelheid alcohol als in een fles wijn met nog een stoot caffeïne er bij. Klinkt niet als een heel goed idee
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt aan je plannen voor de avond. Soms is bezopen worden en wakker blijven een prima plan...soms niet
Nee?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bewust bezopen geweest...
Nee...quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee?
Persoonlijk vind ik het excuus: "Ik wist niet wat ik deed, ik was bezopen" extreem zwak eigenlijk...
Dislaimer: ik zeg niet dat jij dat excuus gebruikt
balen, mag je er om middernacht nog wel even uit om naar het vuurwerk te kijken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
Voor mij niet. Ik lig vanavond rond 2200 in bed.
sterkte Red, ik hoop dat jullie toch nog een beetje leuke oudjaar hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:06 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Prut geslapen. Gisteravond gehoord dat het verder achteruit gaat met opa. Elke keer blijft het er vreselijk hard inhakken, vandaag maar een beetje aanmodderen en wat opruimwerkzaamheden doen
Nee hoor, daar slaap ik gewoon doorheen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
balen, mag je er om middernacht nog wel even uit om naar het vuurwerk te kijken?
goedemorgen
het is hier +3 dus ik durf de weg hier wel opquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben blij dat ik vrij ben. Ik zou dan richting ijzel country hebben gemoeten.
Gisteren bij de Italiaanse traitteur 'Sei Caffe' gehaald voor onze Delonghi. Tijd geleden gedronken in een restaurant en toen meteen gevraagd welke koffie dat was. De lekkerste koffie ever...quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:25 schreef TradeMarkie het volgende:
over koffie gesproken, er staat hier sinds een week of 2 een of ander delonghi ding, daar komt lekkere koffie uit
Waarom geen O&N voor jou? Missie?quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar slaap ik gewoon doorheen.
heb hier nog een pondje Sumatraanse bonen liggen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren bij de Italiaanse traitteur 'Sei Caffe' gehaald voor onze Delonghi. Tijd geleden gedronken in een restaurant en toen meteen gevraagd welke koffie dat was. De lekkerste koffie ever...
Wordt in Amsterdam alleen in de Scheldestraat verkocht, dus je moet er wat voor over hebben. Maar he, we're talkin' 'bout coffee...
Goedemorgen
Ja, een missie om morgen om 0500 weer naast mijn bed te staan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom geen O&N voor jou? Missie?
Defensie is al jaren onderbemand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wordt Nederland onder de voet gelopen als defensie een uurtje onderbemand is?
Goede koffie is een eerste levensbehoefte...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb hier nog een pondje Sumatraanse bonen liggen...
Kruidig, vol, rond
lekker
Niks bijzonders dus?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Defensie is al jaren onderbemand.
Ik moet gewoon om 0500 op om rond 0630 op het werk te zijn voor de aflossing.
Dan had ik al lang dood moeten zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede koffie is een eerste levensbehoefte...
hadden we het gisteren nog over op het werk. dit naar aanleiding van de dood van Boney M idool. We hadden het over verslaving. Al snel was de conclusie dat wij ook niet meer functioneerden als de koffiemachine defect zou zijn (en daar komt al een bagger kwaliteit ut, zoals al eerder gemeldquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede koffie is een eerste levensbehoefte...
dat heb ik nou met sigarettenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan had ik al lang dood moeten zijn.als ik in mijn hele leven 10 koppen koffie gedronken heb, is het veel.
Fietsen met ijzel is niet verstandig...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een ongelooflijk KUTweer... het is spiegelglad en ik ben vanmorgen met mn fiets onderuit gegaan op een stukje wat niet glad leek, maar dus wel was...![]()
Nu last van mn rechterbeen en banden achter mn knie. Maar... ik ben wel op mn werk..
Red![]()
Goedemorgen!!
sowieso altijd na vrijdagmiddag 4 uur, daarna is er niemand meer om het land te verdedigenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus?
Dan had ik het wel geweten, de Russen zullen op 1 januari niet binnen komen vallen...
Ik ook...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat heb ik nou met sigaretten
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sowieso altijd na vrijdagmiddag 4 uur, daarna is er niemand meer om het land te verdedigen
Je bent een mirakel...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan had ik al lang dood moeten zijn.als ik in mijn hele leven 10 koppen koffie gedronken heb, is het veel.
Nee, maar ik ging via de grote straten die goed gestrooid zijn, maar op dat plekje dus niet goed genoeg. Na mijn val toch maar opgestaan en verder gefietst... toen ging het wel goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fietsen met ijzel is niet verstandig...
Sterkte met je fysieke toestand en je werkdag!
Is dit echt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in Canada op een pakje sigaretten:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenlandquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit echt?
Zo ja, dan kunnen ze beter een grafkist en een paar arsenicum pillen bij een slof sigaretten leveren.
Dit slaat helemaal nergens op...
Oh sorry. Ik was even roken.quote:
Dat is wel herkenbaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
Ik ben sowieso niet al te vaak echt knetterbezopen geweest, kan me meestal zelf redelijk beheersen. Heb vaak zo'n innerlijk stemmetje van 'Ben jij maar de slimste' o.i.d., zeker als de rest al ver heen is.
Vind echt dronken zijn ook echt verschrikkelijk, ben een control-freak en dat is dan niet echt mogelijk...
En zelf ben je toch ook wel eens over je theewater heen gegaan, neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaarIk ben niet zozeer een control-freak trouwens maar het lijkt me niet tof om niet meer te weten wat ik heb gedaan. Heb bijna een fysieke grens waarbij ik niet meer drank hoef en er ook echt moeite mee heb om het weg te krijgen
Tijdens het stappen is het wel eens gebeurd dat m'n ex een tikkie te veel op had, nou dan ben ik op slag weer nuchter
Oh jawelquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zelf ben je toch ook wel eens over je theewater heen gegaan, neem ik aan?
Of echt helemaal nooit?
Toedeledokie dan...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef iamredleader het volgende:
Ja hoor, de financieel adviseur van die klanten van gisteren heeft een onaardig en dwingerig mailtje gestuurd
Heb het mailtje doorgestuurd naar de banker, dinsdag overleg. Ga lekker niet reageren
hier staan ze met 5 minuten op tafelquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef iamredleader het volgende:
Bijna lunchtimehopelijk zijn er beneden verse oliebollen
Bij Marcus hadden ze gisteren koshere oliebollen en champagne.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef iamredleader het volgende:
Bijna lunchtimehopelijk zijn er beneden verse oliebollen
Pics van je tafelquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef TradeMarkie het volgende:
hier staan ze met 5 minuten op tafel
Apart? Neuh, het kanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Bij Marcus hadden ze gisteren koshere oliebollen en champagne.
Wel apart, vond ik...
Mee eensquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de discussie Kosher en de toepassing in de levensmiddelenindustrie blijft een interessante, daarbij doel ik neit op de ingrediënten maar het "toezicht" dat nodig is.
Nee, maar zo moet jij nu wel even denken...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik helaas niet in de mail zetten
Ong. 2 jaar geleden lag ik gevloerd op de overloop tequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh jawelVorig jaar heb ik nog zo ongeveer op de grond gelegen van het lachen op Campzone, was ontzettend melig door de drank
Ik in mn hele leven 2 of 3 keer denk ik. Alcohol waar je buikpijn van krijgt, kun je beter niet drinken. Maar cola bessen? Wat een vreemde combinatie? Kende ik niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nog nooit over m'n nek gegaan van de drankGa wel stoppen met de cola bessen - nou ja, minder drinken in elk geval - want daar krijg ik buikpijn van
Ik probeer ook wel graag wat, maar moet wel weten wat er in zit.
Mijn moeder vindt het maar zo-zo dat ik drinkmijn vader vindt het wel tof geloof ik
M'n zus drinkt nooit en was volgens mij echt geschokt dat ik een fles rum opgehaald had
Je woont toch niet in Staphorst?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Mijn moeder vindt het maar zo-zo dat ik drinkmijn vader vindt het wel tof geloof ik
M'n zus drinkt nooit en was volgens mij echt geschokt dat ik een fles rum opgehaald had
Grappig, jou vind ik daar helemaal geen type voor...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik weet niet hoe vaak ik over m'n nek ben gegaan van alcoholte vaak in elk geval
![]()
You don't know all of mequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Grappig, jou vind ik daar helemaal geen type voor...
Nee, m'n zus is een burgertrutjequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je woont toch niet in Staphorst?
En je kan ook zo moeilijk even naar buiten gaan om een luchtje te scheppenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Slecht nieuws voor rokende leden van de Amerikaanse onderzeebootdienst. Met ingang van 1 januari is het niet meer toegestaan om te roken op onderzeeërs.
Dat zeg je nuquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fietsen met ijzel is niet verstandig...
Sterkte met je fysieke toestand en je werkdag!
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik verbaasde me er vooral over dat je überhaupt mag roken op een onderzeeër....
picsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had het gisteren ook niet door en ben vet hard onderuit gegaannek verrekt en een paar stevige blauwe plekken rijker.... ohja en mn splinternieuwe panty had een groot gat, en daaronder zat een schaafplek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
`quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Slecht nieuws voor rokende leden van de Amerikaanse onderzeebootdienst. Met ingang van 1 januari is het niet meer toegestaan om te roken op onderzeeërs.
Volgens de Amerikaanse marine was de airco aan boord van duikboten niet in staat om de lucht voldoende te filteren. Daardoor liep de niet-rokende bemanning gevaar. Onderzeeërs hebben nu een soort rookhokken, maar die zullen verdwijnen.
"Ik dacht dat ze gek waren geworden", was de reactie van een onderzeebootman op het verbod. Maar hij is nu toch maar gestopt met roken: "Het is niet meer de moeite waard om ermee door te gaan."
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
pics![]()
kusje op je schaafplek![]()
beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok het is je vergeven![]()
Als ik mij niet vergis was jij 2 jaar geleden hoogzwangerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ong. 2 jaar geleden lag ik gevloerd op de overloop tena een avond met veel te veel rosé ik geloof 2 flessen
Dat was me daarvoor al jaren niet meer overkomen en dat overkomt me nu ook niet meer. Ik hou het bij één glaasje rosé als al ik rosé drink... ik word daar zo ziek van. Ik hou me nu aan drankjes waar ik geen last van heb.
nu de NL marine nog? niet roken en geen vrouwen....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
`
Er is wel een flinke compensatie voor de bemanning onderweg. Met ingang van 2012 mogen er ook vrouwen aan boord geplaatst worden.
Daar moeten echt pics van komenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
Er is wel een flinke compensatie voor de bemanning onderweg. Met ingang van 2012 mogen er ook vrouwen aan boord geplaatst worden.
Dat zal vanzelf wel gebeuren op facebook oid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar moeten echt pics van komen
Misschien is ze die nacht zwanger gewordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis was jij 2 jaar geleden hoogzwangerHoe zit dat?
begint een beetje een terugkerend iets te worden. Het is de laatste 3 jaar al mistigquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef iamredleader het volgende:
Wat een mist trouwens, buitenzo kunnen we later geen vuurwerk zien.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien is ze die nacht zwanger geworden
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef iamredleader het volgende:
Wat een mist trouwens, buitenzo kunnen we later geen vuurwerk zien.
Ow inderdaad ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis was jij 2 jaar geleden hoogzwangerHoe zit dat?
Ik moet toch lachen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
You don't know all of me![]()
ik ben 98% bouncy-happy-vrolijk met een positieve mentaliteit. Alleen komt soms die 2% zware melancholie naar boven (zoals de afgelopen dagen), en dan kan ik best down zijn.
In m'n studentenjaren heb ik best een portie gerookt/geblowd/gedronken. Zeker niet absurd veel, vergeleken met heel veel studenten, maar ik was niet vies van een jointje en een biertje
dat zijn vaak de ergstequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, jou vind ik daar helemaal geen type voor...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de ijzel schijnt straks helemaal verdwenen te zijn
Veel plezier, hopelijk is het leuk en gezellig, en tot volgend jaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga afsluitenVeel plezier allemaal vanavond en vannacht, uitkijken met vuurwerk enzo en tot volgend jaar
En de beste wensen natuurlijk
volgens het KNMI wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook in Twente?
[..]
Veel plezier, hopelijk is het leuk en gezellig, en tot volgend jaar!![]()
een bodempje cola, meer kan ik niet verdragenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, jij ook een fijne avond gewenst! Gebruik de cola-rum verstandig![]()
Tot volgend jaar!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een bodempje cola, meer kan ik niet verdragen
Ik? Nee, ik moest denken aan een sketch van Jiskefetquote:
daar bestellen ze ene wodka jus, maar met een bodempje jusquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, geen geluid hier op de pc helaas....
Men, er is echt geen ruk te doen hiergelukkig is het maar tot 4 uur!
Anders kun je altijd nog hier komen plamurenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, sort of....
Ik mag toch hopen dat volgend jaar wat meer werk brengt
plamuren is niet moeilijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
Plamuren.... hm dat heb ik nog nooit gedaan!
Als je nog laminaat gelegd moet hebben, of vloerbedekking, of behang geplakt..... dan kan ik je helpen
Dank je, jij ook hequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Dan hoor ik t tegen die tijd wel
Mensen, ik ga afsluiten! Heel fijne avond gewenst allemaal, maak er een mooie jaarwisseling van, en graag tot volgend jaar!![]()
ik ben er nog tot een uur of 8 a half 9 denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
Dan gaan we maar even een headcount doen om te zien wie er nog in de SC is.
Ik begin wel.
1
Ok. Jij bent #1,5quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben er nog tot een uur of 8 a half 9 denk ik
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
Jongens, meisjes, dames en heren. Tijd voor mij om te gaan slapen.
Ik wens een ieder het allerbeste voor 2011 en de jaren die daar op volgen. Het was weer een leuk en boeiend jaar in de SC. Dat het komende jaar nog positiever mag zijn.
Voor de meisjes en dames een knuffel en een dikke kus.
De mannen krijgen een stevige hand en een klop op de schouder.
C4 loves you all!
Heb je ze vannacht nog nodig?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
weet iemand hier toevallig of je ergens ook losse kaartjes voor het spel Pictionary kan kopen?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vanaf Schiphol
Mogguh MM.quote:
Idem voor jou.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:08 schreef lubje25 het volgende:
Middag allemaal![]()
De beste wensen voor jullie, mede AKQ SC-ers
gister symbolische sleuteloverdracht gehad en voor het eerst achter de bar gestaan. Tea (de vorige eigenaresse) opent vandaag en dan kom ik er later bij. Ze blijft voorlopig nog mee lopen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem voor jou.
Gaat jouw zaak nu vandaag open?
Goed onthouden dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
gister symbolische sleuteloverdracht gehad en voor het eerst achter de bar gestaan. Tea (de vorige eigenaresse) opent vandaag en dan kom ik er later bij. Ze blijft voorlopig nog mee lopen.
Ideale constructie vind ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed onthouden dus.
Potverdomme, spannend. Ik wens je veel personeel...
Je gebruikt dezelfde constructie die bij één van mijn bekende kroegjes is toegepast.
Nieuwe eigenaar loopt voor datum overdracht al mee achter de bar (kennis maken met klanten e.d.) en vanaf datum overdracht neemt de oude eigenaar langzaam maar zeker afscheid.
We moeten maar eens afspreken in die tent, ouderwets middagje Pub Trivia'en...
Wij 15 Euro op 1,5 lot.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de mensen die het willen weten
Ik heb geen 27 miljoen gewonnen bij de staatsloterij, ik herhaal, ik heb geen 27 miljoen gewonnen!
wel 50 euri
Plan maar in!!!quote:
Jojo trakteert.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hou er aan over, na aftrek van kosten wel 24 euri
Diaan niet..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben niets gewonnen volgens mij. Wij hebben normaal eindcijfers 84, dit keer op 04... en er is natuurlijk een prijs gewonnen op eindcijferfs 84.
dj mars?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plan maar in!!!![]()
Barneveld was het toch?
Heb een vriend die veel in de horeca van Barneveld e.o. doet, DJ Mars.
Ken je die toevallig?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:52 schreef MadMaster het volgende:
De whisky verhuis/herindeel-operatie afgelopen donderdag:
Alles weer netjes, helaas wel 3 rijen dik, in de kasten...
Kijk uit voor de gladheid!quote:Op zondag 2 januari 2011 08:26 schreef Diaan73 het volgende:
Hee!
Ik ga zo maar eens de kerstboom aftuigen en het kerstspul opruimen. Vanmiddag moeten we naar Drachten ivm verjaardag.
Bij mij in de buurt wel. Sommige stukken zijn spiegelglad.quote:Op zondag 2 januari 2011 08:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het echt glad? Het heeft wel weer gesneeuwd zie ik.
Ik heb even op de site van de KNMI gekeken. Het is vooral ''s morgens en de avond. We rijden daar ergens tussenin. Maar zullen wel alert zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 08:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt wel. Sommige stukken zijn spiegelglad.
Ik lijk dus op vele anderen hier, dat ik nog eens zou gaan SOG'gen......quote:Op zondag 2 januari 2011 10:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
boeken induiken?
a. je gaat een goed boek lezen
b. je moet je belastingaangifte nog invullen
c. je hebt je opgegeven voor een cursus waar ook een een studieboek bij zit en daar wil je toch ook wat van meekrijgen
d. je bent opgegeven door je baas voor een studie waar je niet op zit te wachten en je moet nu aan de studie om je targets alsnog te kunnen halen
e. Onze secretaresse heeft voor morgen 10.00 uur een examen voor me ingepland en ik heb er nog niets aan gedaan.
Doorhalen wat niet van toepassing is
Iek grijp jai doelt...quote:Op zondag 2 januari 2011 11:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nog bekenden op het KNSM eiland wonen? Postocdeltoerijknallerprijsdinges is daar gevallen
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:59 schreef Etcetera het volgende:
Om 2u in bed gekropen gisterenWas van plan om op tijd te gaan slapen, maar toen belandde ik in een goed gesprek op msn. Dat ik vanochtend om 8u weer wakker was vond ik iets minder leuk
Nieuwe tv-serie gevonden, die ga ik straks eens proberenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste nog een fijne lange dag voor de boeg, waarop je je heel veel kan doen...
ik heb schijnbaar wat gemist. Moet ik nu terug gaan lezen?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nieuwe tv-serie gevonden, die ga ik straks eens proberen![]()
Oh jullie zijn ook wel van de roddels heBlijkbaar wordt er gedacht dat, nu ik het uitgemaakt heb, meteen in bed ben gedoken met m'n beste vriend
Ken jij de film 'The Nude Nun With The Big Guns'?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Logisch toch?quote:Oh jullie zijn ook wel van de roddels heBlijkbaar wordt er gedacht dat, nu ik het uitgemaakt heb, meteen in bed ben gedoken met m'n beste vriend
Wát heb je gedaan!?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh jullie zijn ook wel van de roddels heBlijkbaar wordt er gedacht dat, nu ik het uitgemaakt heb, meteen in bed ben gedoken met m'n beste vriend
Ik heb de film niet gezien, de titel wel al gezienquote:Op zondag 2 januari 2011 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken jij de film 'The Nude Nun With The Big Guns'?
Zo ja, is het wat?
[ afbeelding ]
Vind jequote:Logisch toch?
Tja, blijkbaar valt het verkeerd dat mijn beste vriend een jongen is, en dat hij er dan ook gewoon voor me is als dat nodig isquote:
Daar is toch niks mis mee?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Tja, blijkbaar valt het verkeerd dat mijn beste vriend een jongen is, en dat hij er dan ook gewoon voor me is als dat nodig is
Ik ook, maar ben toch maar gezwicht door 'm binnen te halen...quote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, de titel wel al gezienIk dacht dat het porno was
Leer mij net weer op de markt gekomen vrijgezellen kennen...quote:Vind je
Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen.quote:Tja, blijkbaar valt het verkeerd dat mijn beste vriend een jongen is, en dat hij er dan ook gewoon voor me is als dat nodig is
Dat zou ik ook zeggen jaquote:
laat maar wetenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben toch maar gezwicht door 'm binnen te halen...
gezeikquote:Leer mij net weer op de markt gekomen vrijgezellen kennen...
oh ze praten maar raak.quote:Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen.
Gaat in jouw geval niet helemaal op, maar dat heeft meer met iets anders te maken dan met die vriend...
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen jaWe zaten naast elkaar op een bank, en ja, we waren soms zachtjes met elkaar aan het praten - niet alles wat ik voel of denk hoeft iedereen te weten - en het zal er vast intiem hebben uitgezien maar ik ben toch niet zo gek dat ik dan met hem het bed induik
Ik zei 'm gister 'wil je een roddel horen?' hij: 'oh, wanneer gaan we trouwen'
Dat dus.quote:oh ze praten maar raak.
Kan even duren, ben nooit zo snel met films...quote:
Precies, niet druk om maken.quote:oh ze praten maar raak.
Je hebt dat al een paar keer zo gezegd.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Het zal denk ik ook komen doordat ík het heb uitgemaakt, dus in wezen de bitch ben.
Ik moet nog heel erg afleren om niet steeds rekening met hem te houdenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:36 schreef MadMaster het volgende:
'Jullie' bestaat niet meer en 'jij' moet verder.
Hoe en met wie (of met wie juist niet), dat is 'jouw' keuze en daar hebben 'hij' of 'hun' niets meer mee te maken.
preciesquote:Je gaat niet knokkend over straat, dus het lijkt me zo prima, toch?
Etcie kan de 29ste haar hart luchten. Dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:39 schreef MadMaster het volgende:
Bel me gewoon als er iets is, of als je wilt praten...
Goede zaak Etc!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:41 schreef Etcetera het volgende:
Heb ook besloten om me in te schrijven bij uitzendbureaus in Groningen. Dat met het UWV schiet voor geen meter op, en het thuiszitten begint nu echt ontzettend te vervelen. Het zou leuk zijn als ik eens iets anders te melden had dan welke films ik gekeken heb op een dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |