4 hier in de kast. En dan nog wat andere drank. Maar toch, ik moet duidelijk gaan uitbreidenquote:
Wat een kutmensen.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef iamredleader het volgende:
Half uurtje later belt de klant, pislink, ontzettend naar gesprek. Dreigde met vanalles en nog wat, vond dat de bank maar moest springen als hij dat zei.
neequote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een kutmensen.![]()
Spring lekker zelf van het dak af. (Oeps, een doodsverwensing, mag dat?)
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een kutmensen.![]()
Spring lekker zelf van het dak af. (Oeps, een doodsverwensing, mag dat?)
Dat is dus praktisch dezelfde hoeveelheid alcohol als in een fles wijn met nog een stoot caffeïne er bij. Klinkt niet als een heel goed ideequote:Op donderdag 30 december 2010 16:52 schreef Whiteguy het volgende:
Kan PS niet een paar van die blikken naar NL smokkelen als ze weer terugkomt?
700ml @ 12% alcohol, en evenveel cafeïne als een redbull + een espresso.
Op zich weinig op tegen, maar waarom blikken van 700 mlDat is wel erg lomp groot.
Ligt aan je plannen voor de avond. Soms is bezopen worden en wakker blijven een prima plan...soms nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is dus praktisch dezelfde hoeveelheid alcohol als in een fles wijn met nog een stoot caffeïne er bij. Klinkt niet als een heel goed idee
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt aan je plannen voor de avond. Soms is bezopen worden en wakker blijven een prima plan...soms niet
Nee?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bewust bezopen geweest...
Nee...quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee?
Persoonlijk vind ik het excuus: "Ik wist niet wat ik deed, ik was bezopen" extreem zwak eigenlijk...
Dislaimer: ik zeg niet dat jij dat excuus gebruikt
balen, mag je er om middernacht nog wel even uit om naar het vuurwerk te kijken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:23 schreef Cobra4 het volgende:
Voor mij niet. Ik lig vanavond rond 2200 in bed.
sterkte Red, ik hoop dat jullie toch nog een beetje leuke oudjaar hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:06 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Prut geslapen. Gisteravond gehoord dat het verder achteruit gaat met opa. Elke keer blijft het er vreselijk hard inhakken, vandaag maar een beetje aanmodderen en wat opruimwerkzaamheden doen
Nee hoor, daar slaap ik gewoon doorheen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
balen, mag je er om middernacht nog wel even uit om naar het vuurwerk te kijken?
goedemorgen
het is hier +3 dus ik durf de weg hier wel opquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben blij dat ik vrij ben. Ik zou dan richting ijzel country hebben gemoeten.
Gisteren bij de Italiaanse traitteur 'Sei Caffe' gehaald voor onze Delonghi. Tijd geleden gedronken in een restaurant en toen meteen gevraagd welke koffie dat was. De lekkerste koffie ever...quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:25 schreef TradeMarkie het volgende:
over koffie gesproken, er staat hier sinds een week of 2 een of ander delonghi ding, daar komt lekkere koffie uit
Waarom geen O&N voor jou? Missie?quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar slaap ik gewoon doorheen.
heb hier nog een pondje Sumatraanse bonen liggen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren bij de Italiaanse traitteur 'Sei Caffe' gehaald voor onze Delonghi. Tijd geleden gedronken in een restaurant en toen meteen gevraagd welke koffie dat was. De lekkerste koffie ever...
Wordt in Amsterdam alleen in de Scheldestraat verkocht, dus je moet er wat voor over hebben. Maar he, we're talkin' 'bout coffee...
Goedemorgen
Ja, een missie om morgen om 0500 weer naast mijn bed te staan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom geen O&N voor jou? Missie?
Defensie is al jaren onderbemand.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wordt Nederland onder de voet gelopen als defensie een uurtje onderbemand is?
Goede koffie is een eerste levensbehoefte...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb hier nog een pondje Sumatraanse bonen liggen...
Kruidig, vol, rond
lekker
Niks bijzonders dus?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Defensie is al jaren onderbemand.
Ik moet gewoon om 0500 op om rond 0630 op het werk te zijn voor de aflossing.
Dan had ik al lang dood moeten zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede koffie is een eerste levensbehoefte...
hadden we het gisteren nog over op het werk. dit naar aanleiding van de dood van Boney M idool. We hadden het over verslaving. Al snel was de conclusie dat wij ook niet meer functioneerden als de koffiemachine defect zou zijn (en daar komt al een bagger kwaliteit ut, zoals al eerder gemeldquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goede koffie is een eerste levensbehoefte...
dat heb ik nou met sigarettenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan had ik al lang dood moeten zijn.als ik in mijn hele leven 10 koppen koffie gedronken heb, is het veel.
Fietsen met ijzel is niet verstandig...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een ongelooflijk KUTweer... het is spiegelglad en ik ben vanmorgen met mn fiets onderuit gegaan op een stukje wat niet glad leek, maar dus wel was...![]()
Nu last van mn rechterbeen en banden achter mn knie. Maar... ik ben wel op mn werk..
Red![]()
Goedemorgen!!
sowieso altijd na vrijdagmiddag 4 uur, daarna is er niemand meer om het land te verdedigenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks bijzonders dus?
Dan had ik het wel geweten, de Russen zullen op 1 januari niet binnen komen vallen...
Ik ook...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat heb ik nou met sigaretten
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sowieso altijd na vrijdagmiddag 4 uur, daarna is er niemand meer om het land te verdedigen
Je bent een mirakel...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan had ik al lang dood moeten zijn.als ik in mijn hele leven 10 koppen koffie gedronken heb, is het veel.
Nee, maar ik ging via de grote straten die goed gestrooid zijn, maar op dat plekje dus niet goed genoeg. Na mijn val toch maar opgestaan en verder gefietst... toen ging het wel goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fietsen met ijzel is niet verstandig...
Sterkte met je fysieke toestand en je werkdag!
Is dit echt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in Canada op een pakje sigaretten:
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenlandquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit echt?
Zo ja, dan kunnen ze beter een grafkist en een paar arsenicum pillen bij een slof sigaretten leveren.
Dit slaat helemaal nergens op...
Oh sorry. Ik was even roken.quote:
Dat is wel herkenbaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee...
Ik ben sowieso niet al te vaak echt knetterbezopen geweest, kan me meestal zelf redelijk beheersen. Heb vaak zo'n innerlijk stemmetje van 'Ben jij maar de slimste' o.i.d., zeker als de rest al ver heen is.
Vind echt dronken zijn ook echt verschrikkelijk, ben een control-freak en dat is dan niet echt mogelijk...
En zelf ben je toch ook wel eens over je theewater heen gegaan, neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaarIk ben niet zozeer een control-freak trouwens maar het lijkt me niet tof om niet meer te weten wat ik heb gedaan. Heb bijna een fysieke grens waarbij ik niet meer drank hoef en er ook echt moeite mee heb om het weg te krijgen
Tijdens het stappen is het wel eens gebeurd dat m'n ex een tikkie te veel op had, nou dan ben ik op slag weer nuchter
Oh jawelquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zelf ben je toch ook wel eens over je theewater heen gegaan, neem ik aan?
Of echt helemaal nooit?
Toedeledokie dan...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef iamredleader het volgende:
Ja hoor, de financieel adviseur van die klanten van gisteren heeft een onaardig en dwingerig mailtje gestuurd
Heb het mailtje doorgestuurd naar de banker, dinsdag overleg. Ga lekker niet reageren
hier staan ze met 5 minuten op tafelquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef iamredleader het volgende:
Bijna lunchtimehopelijk zijn er beneden verse oliebollen
Bij Marcus hadden ze gisteren koshere oliebollen en champagne.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:48 schreef iamredleader het volgende:
Bijna lunchtimehopelijk zijn er beneden verse oliebollen
Pics van je tafelquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:53 schreef TradeMarkie het volgende:
hier staan ze met 5 minuten op tafel
Apart? Neuh, het kanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Bij Marcus hadden ze gisteren koshere oliebollen en champagne.
Wel apart, vond ik...
Mee eensquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de discussie Kosher en de toepassing in de levensmiddelenindustrie blijft een interessante, daarbij doel ik neit op de ingrediënten maar het "toezicht" dat nodig is.
Nee, maar zo moet jij nu wel even denken...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik helaas niet in de mail zetten
Ong. 2 jaar geleden lag ik gevloerd op de overloop tequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh jawelVorig jaar heb ik nog zo ongeveer op de grond gelegen van het lachen op Campzone, was ontzettend melig door de drank
Ik in mn hele leven 2 of 3 keer denk ik. Alcohol waar je buikpijn van krijgt, kun je beter niet drinken. Maar cola bessen? Wat een vreemde combinatie? Kende ik niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben nog nooit over m'n nek gegaan van de drankGa wel stoppen met de cola bessen - nou ja, minder drinken in elk geval - want daar krijg ik buikpijn van
Ik probeer ook wel graag wat, maar moet wel weten wat er in zit.
Mijn moeder vindt het maar zo-zo dat ik drinkmijn vader vindt het wel tof geloof ik
M'n zus drinkt nooit en was volgens mij echt geschokt dat ik een fles rum opgehaald had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |