Je woont toch niet in Staphorst?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Mijn moeder vindt het maar zo-zo dat ik drinkmijn vader vindt het wel tof geloof ik
M'n zus drinkt nooit en was volgens mij echt geschokt dat ik een fles rum opgehaald had
Grappig, jou vind ik daar helemaal geen type voor...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik weet niet hoe vaak ik over m'n nek ben gegaan van alcoholte vaak in elk geval
![]()
You don't know all of mequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Grappig, jou vind ik daar helemaal geen type voor...
Nee, m'n zus is een burgertrutjequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je woont toch niet in Staphorst?
En je kan ook zo moeilijk even naar buiten gaan om een luchtje te scheppenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Slecht nieuws voor rokende leden van de Amerikaanse onderzeebootdienst. Met ingang van 1 januari is het niet meer toegestaan om te roken op onderzeeërs.
Dat zeg je nuquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fietsen met ijzel is niet verstandig...
Sterkte met je fysieke toestand en je werkdag!
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik verbaasde me er vooral over dat je überhaupt mag roken op een onderzeeër....
picsquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had het gisteren ook niet door en ben vet hard onderuit gegaannek verrekt en een paar stevige blauwe plekken rijker.... ohja en mn splinternieuwe panty had een groot gat, en daaronder zat een schaafplek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
`quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Slecht nieuws voor rokende leden van de Amerikaanse onderzeebootdienst. Met ingang van 1 januari is het niet meer toegestaan om te roken op onderzeeërs.
Volgens de Amerikaanse marine was de airco aan boord van duikboten niet in staat om de lucht voldoende te filteren. Daardoor liep de niet-rokende bemanning gevaar. Onderzeeërs hebben nu een soort rookhokken, maar die zullen verdwijnen.
"Ik dacht dat ze gek waren geworden", was de reactie van een onderzeebootman op het verbod. Maar hij is nu toch maar gestopt met roken: "Het is niet meer de moeite waard om ermee door te gaan."
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
pics![]()
kusje op je schaafplek![]()
beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok het is je vergeven![]()
Als ik mij niet vergis was jij 2 jaar geleden hoogzwangerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ong. 2 jaar geleden lag ik gevloerd op de overloop tena een avond met veel te veel rosé ik geloof 2 flessen
Dat was me daarvoor al jaren niet meer overkomen en dat overkomt me nu ook niet meer. Ik hou het bij één glaasje rosé als al ik rosé drink... ik word daar zo ziek van. Ik hou me nu aan drankjes waar ik geen last van heb.
nu de NL marine nog? niet roken en geen vrouwen....quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
`
Er is wel een flinke compensatie voor de bemanning onderweg. Met ingang van 2012 mogen er ook vrouwen aan boord geplaatst worden.
Daar moeten echt pics van komenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
Er is wel een flinke compensatie voor de bemanning onderweg. Met ingang van 2012 mogen er ook vrouwen aan boord geplaatst worden.
Dat zal vanzelf wel gebeuren op facebook oid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar moeten echt pics van komen
Misschien is ze die nacht zwanger gewordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis was jij 2 jaar geleden hoogzwangerHoe zit dat?
begint een beetje een terugkerend iets te worden. Het is de laatste 3 jaar al mistigquote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef iamredleader het volgende:
Wat een mist trouwens, buitenzo kunnen we later geen vuurwerk zien.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien is ze die nacht zwanger geworden
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:27 schreef iamredleader het volgende:
Wat een mist trouwens, buitenzo kunnen we later geen vuurwerk zien.
Ow inderdaad ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis was jij 2 jaar geleden hoogzwangerHoe zit dat?
Ik moet toch lachen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
You don't know all of me![]()
ik ben 98% bouncy-happy-vrolijk met een positieve mentaliteit. Alleen komt soms die 2% zware melancholie naar boven (zoals de afgelopen dagen), en dan kan ik best down zijn.
In m'n studentenjaren heb ik best een portie gerookt/geblowd/gedronken. Zeker niet absurd veel, vergeleken met heel veel studenten, maar ik was niet vies van een jointje en een biertje
dat zijn vaak de ergstequote:Op vrijdag 31 december 2010 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grappig, jou vind ik daar helemaal geen type voor...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
de ijzel schijnt straks helemaal verdwenen te zijn
Veel plezier, hopelijk is het leuk en gezellig, en tot volgend jaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga afsluitenVeel plezier allemaal vanavond en vannacht, uitkijken met vuurwerk enzo en tot volgend jaar
En de beste wensen natuurlijk
volgens het KNMI wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook in Twente?
[..]
Veel plezier, hopelijk is het leuk en gezellig, en tot volgend jaar!![]()
een bodempje cola, meer kan ik niet verdragenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, jij ook een fijne avond gewenst! Gebruik de cola-rum verstandig![]()
Tot volgend jaar!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een bodempje cola, meer kan ik niet verdragen
Ik? Nee, ik moest denken aan een sketch van Jiskefetquote:
daar bestellen ze ene wodka jus, maar met een bodempje jusquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, geen geluid hier op de pc helaas....
Men, er is echt geen ruk te doen hiergelukkig is het maar tot 4 uur!
Anders kun je altijd nog hier komen plamurenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, sort of....
Ik mag toch hopen dat volgend jaar wat meer werk brengt
plamuren is niet moeilijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:52 schreef LadyBlack het volgende:
Plamuren.... hm dat heb ik nog nooit gedaan!
Als je nog laminaat gelegd moet hebben, of vloerbedekking, of behang geplakt..... dan kan ik je helpen
Dank je, jij ook hequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Dan hoor ik t tegen die tijd wel
Mensen, ik ga afsluiten! Heel fijne avond gewenst allemaal, maak er een mooie jaarwisseling van, en graag tot volgend jaar!![]()
ik ben er nog tot een uur of 8 a half 9 denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
Dan gaan we maar even een headcount doen om te zien wie er nog in de SC is.
Ik begin wel.
1
Ok. Jij bent #1,5quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben er nog tot een uur of 8 a half 9 denk ik
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
Jongens, meisjes, dames en heren. Tijd voor mij om te gaan slapen.
Ik wens een ieder het allerbeste voor 2011 en de jaren die daar op volgen. Het was weer een leuk en boeiend jaar in de SC. Dat het komende jaar nog positiever mag zijn.
Voor de meisjes en dames een knuffel en een dikke kus.
De mannen krijgen een stevige hand en een klop op de schouder.
C4 loves you all!
Heb je ze vannacht nog nodig?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
weet iemand hier toevallig of je ergens ook losse kaartjes voor het spel Pictionary kan kopen?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vanaf Schiphol
Mogguh MM.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |