Dank je, jij ook hequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Dan hoor ik t tegen die tijd wel
Mensen, ik ga afsluiten! Heel fijne avond gewenst allemaal, maak er een mooie jaarwisseling van, en graag tot volgend jaar!![]()
ik ben er nog tot een uur of 8 a half 9 denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
Dan gaan we maar even een headcount doen om te zien wie er nog in de SC is.
Ik begin wel.
1
Ok. Jij bent #1,5quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik ben er nog tot een uur of 8 a half 9 denk ik
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
Jongens, meisjes, dames en heren. Tijd voor mij om te gaan slapen.
Ik wens een ieder het allerbeste voor 2011 en de jaren die daar op volgen. Het was weer een leuk en boeiend jaar in de SC. Dat het komende jaar nog positiever mag zijn.
Voor de meisjes en dames een knuffel en een dikke kus.
De mannen krijgen een stevige hand en een klop op de schouder.
C4 loves you all!
Heb je ze vannacht nog nodig?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Yurithemaster het volgende:
weet iemand hier toevallig of je ergens ook losse kaartjes voor het spel Pictionary kan kopen?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gelukkig nieuwjaar vanaf Schiphol
Mogguh MM.quote:
Idem voor jou.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:08 schreef lubje25 het volgende:
Middag allemaal![]()
De beste wensen voor jullie, mede AKQ SC-ers
gister symbolische sleuteloverdracht gehad en voor het eerst achter de bar gestaan. Tea (de vorige eigenaresse) opent vandaag en dan kom ik er later bij. Ze blijft voorlopig nog mee lopen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem voor jou.
Gaat jouw zaak nu vandaag open?
Goed onthouden dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
gister symbolische sleuteloverdracht gehad en voor het eerst achter de bar gestaan. Tea (de vorige eigenaresse) opent vandaag en dan kom ik er later bij. Ze blijft voorlopig nog mee lopen.
Ideale constructie vind ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed onthouden dus.
Potverdomme, spannend. Ik wens je veel personeel...
Je gebruikt dezelfde constructie die bij één van mijn bekende kroegjes is toegepast.
Nieuwe eigenaar loopt voor datum overdracht al mee achter de bar (kennis maken met klanten e.d.) en vanaf datum overdracht neemt de oude eigenaar langzaam maar zeker afscheid.
We moeten maar eens afspreken in die tent, ouderwets middagje Pub Trivia'en...
Wij 15 Euro op 1,5 lot.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor de mensen die het willen weten
Ik heb geen 27 miljoen gewonnen bij de staatsloterij, ik herhaal, ik heb geen 27 miljoen gewonnen!
wel 50 euri
Plan maar in!!!quote:
Jojo trakteert.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik hou er aan over, na aftrek van kosten wel 24 euri
Diaan niet..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben niets gewonnen volgens mij. Wij hebben normaal eindcijfers 84, dit keer op 04... en er is natuurlijk een prijs gewonnen op eindcijferfs 84.
dj mars?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plan maar in!!!![]()
Barneveld was het toch?
Heb een vriend die veel in de horeca van Barneveld e.o. doet, DJ Mars.
Ken je die toevallig?
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:52 schreef MadMaster het volgende:
De whisky verhuis/herindeel-operatie afgelopen donderdag:
Alles weer netjes, helaas wel 3 rijen dik, in de kasten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |