Heb je het tegen mij?? Wij bezorgen niet thuis. Sorry.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi, bezorg je ook thuis? Ik heb 20 oliebollen nodig voor morgenavond.
Ah, handig! Ik zocht nog iets om mijn video-2000 tapes en cd-i schijfjes mee af te spelen.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:46 schreef MadMaster het volgende:
Heb gisteren een zak oliebollen bij de supermarkt gekocht, die gun je de hongerende kindjes in Biafra nog niet eens...
Net even old-skool een nieuwe DVD-speler geplaatst. Die dingen krijg je tegenwoordig zowat gratis bij de Croma en je kan er echt alles mee afspelen...
Vergeet je LaserDiscs niet!quote:Op donderdag 30 december 2010 10:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah, handig! Ik zocht nog iets om mijn video-2000 tapes en cd-i schijfjes mee af te spelen.
Die zijn inmiddels allemaal al gebruikt als pizzabodem.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vergeet je LaserDiscs niet!
Nice !quote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef lubje25 het volgende:
mogguh
Net huurcontract getekend voor mijn café(het pand)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef lubje25 het volgende:
mogguh
gefeliciteerd Lubjequote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef lubje25 het volgende:
mogguh
Helaas, ook ik bezorg nietquote:Op donderdag 30 december 2010 10:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jammer, dan is al mijn hoop nu op Red gevestigd
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef lubje25 het volgende:
mogguh
Proficiat!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 11:16 schreef lubje25 het volgende:
mogguh
Dan zal ik het maar een keer roepenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Worst case scenario: ik zuip me helemaal klem
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:58 schreef iamredleader het volgende:
En Tinuviel belt net op: ze heeft haar iPad
Is af en toe ook wel lekker...quote:Op donderdag 30 december 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Tuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Over worst case gesproken:quote:Op donderdag 30 december 2010 13:58 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Als er vlinderbommen op staat, dan zijn het geen insecten en als er nitraat op staat, dan is het geen keukenzout...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hier een stamp van liggen, dus als er van die kids vervelend zijn met rotjes, dan...
Die kinderen...![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er vlinderbommen op staat, dan zijn het geen insecten en als er nitraat op staat, dan is het geen keukenzout...
Heb hier een stamp van liggen, dus als er van die kids vervelend zijn met rotjes, dan...
[ afbeelding ]
Die kinderen...
Valt wel mee. Het is inmiddels alweer 10 jaar geleden. Het jaar van de ramp zelf, dus de overgang van 2000 naar 2001 was in de vuurwerkrampwijk waar ik ook woondegeen vuurwerk en stonden er door de hele wijk vuurkorven.. het jaar daarna begon het vuurwerk alweer en tegenwoordig is het heel normaal en wordt er toch wel veel afgestoken.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:16 schreef MadMaster het volgende:
Enschede en vuurwerk, ligt dat eigenlijk nog gevoelig of...
Ja.. dacht nog even dat dat bij ons in de buurt zou zijn.. bij ons dichtbij zit ook een fietsenwinkel die vuurwerk verkoopt, maar deze winkel zit wat meer richting centrum.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:23 schreef LadyBlack het volgende:
Wel toen er deze week brand was in een fietsenwinkel naast een vuurwerkverkooppunt
Kneuzen....
Volgens mij valt het daar nu ook wel mee. Ik vind het allemaal wel wat minder geworden. Toen wij jong waren, liepen we rond 7/8 uur al buiten om vuurwerk af te steken.. En dan waren wij nog aan de late kant. Dat zie je nu bijna niet meer.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens stond stokhorst toen ik er nog woonde elke oudjaarsdag vanaf 8 uur 's ochtends blauw van de (rotjes)rook
Graag gedaanquote:Op donderdag 30 december 2010 14:58 schreef MadMaster het volgende:
Net, met dank aan IARL voor deze tip, bij slagerij Marcus authentieke koshere Jiddische gerookte ossenworsten (en ook matzes en pekelvlees) gehaald...
Nostalgie...
Ow ik kan me er helemaal iets bij voorstellen. Onvoorstelbaar hoe sommige mensen zo irritant kunnen zijn. Ook al zijn geïrriteerd. Sommige dingen kunnen gewoon niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef iamredleader het volgende:
Zo, net een ontzettend onaangenaam gesprek gehad![]()
Ik werk sinds 2 weken voor 2 andere collega's als ondersteuner. Vorige week kreeg ik van de ene collega het verzoek wat gegevens op de mail aan de klant te zetten. Done. Begin deze week onaardig mailtje terug van de klant: "dit was niet de afspraak"Dus ik gebeld, gevraagd om toelichting. Bleek een misverstand te zijn, opgehelderd, een en ander uitgezocht en teruggekoppeld. Had te maken met een boeterente bij vervroegde aflossing. Flinke boete, da's natuurlijk nooit leuk, maar het zijn kosten die de bank maakt omdat de lening vervroegd wordt afgelost, dus rentederving voor de bank.
Vandaag een bijzonder pushy mailtje van hun financiele man, dat ze vandaag nog van alles en nog wat willen weten. Twee uur later belt hij ook nog eens, of ik al de antwoorden hebwat denk je zelf, je bent m'n enige klant, ik kan alles op stel en sprong regelen/beantwoorden? Dit (op een voor mijn gevoel professionele en nette manier) uitgelegd, en aangegeven dat ik zo snel mogelijk zaken zal communiceren aan relatie. Dit begreep hij, hij was best meedenkend en zou de klant inlichten.
Half uurtje later belt de klant, pislink, ontzettend naar gesprek. Dreigde met vanalles en nog wat, vond dat de bank maar moest springen als hij dat zei. Hem duidelijk te kennen gegeven dat ik hier niet van gediend was, en dat hij zijn grieven maar schriftelijk aan de directie moest kenbaar maken. Dat ik een en ander volgend jaar schriftelijk aan hem zal toezenden, en niet eerder. Gedag gezegd en de telefoon opgehangen![]()
Sta nog steeds te shaken, zo vervelend was het gesprek
precies. Zijn probleem, niet jouw probleem.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
laat hem er dan maar lekker inzakken.
Ik wil er voor de bouwvak in en dat is haalbaarquote:Op donderdag 30 december 2010 16:11 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer wil je je nieuwe huis eigenlijk in TM?
Dan heb je in totaal 1,25 jaar aan verbouwen er op zitten... pffquote:Op donderdag 30 december 2010 16:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wil er voor de bouwvak in en dat is haalbaar
Er is nu niet echt meer een weg terug hequote:Op donderdag 30 december 2010 16:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan heb je in totaal 1,25 jaar aan verbouwen er op zitten... pff
Jij liever dan ik
Zeg, over een maand of 4 ga ik waarschijnlijk verhuizen....quote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er is nu niet echt meer een weg terug heEn ik heb er eigenlijk over het algemeen nog steeds lol in
Dan ben ik zelf nog niet klaar denk ik, maar ik ben niet de beroerdstequote:Op donderdag 30 december 2010 16:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zeg, over een maand of 4 ga ik waarschijnlijk verhuizen....
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
In het nieuwe jaar heb ik wellicht nog 2 handen nodig indien over
Dan hebben we het er hypotetisch nog wel een keer over...quote:
Ken dat soort gesprekken.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:33 schreef iamredleader het volgende:
Zo, net een ontzettend onaangenaam gesprek gehad![]()
...
Sta nog steeds te shaken, zo vervelend was het gesprek
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Etcetera het volgende:
Hadden die een rokerige afdronk? Misschien moet je Mvr. MM even aankijken of die ze niet goed verstopt heeft
* Its-Jojo-4you mompelt iets over niet kunnen kiezen uit zoveel lekkersquote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef MadMaster het volgende:
Whisky database weer bijgewerkt en flessen in de kasten heringedeeld.
Het wordt iets te vol nu (ben zelfs een deel 'kwijt', geen idee waar ik ze gelaten heb...), de 29e moeten jullie echt helpen met leegdrinken...
Ik moet je deels teleurstellen, een deel is dicht en blijft voorlopig ook dicht.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
* Its-Jojo-4you mompelt iets over niet kunnen kiezen uit zoveel lekkers
Ben nu met mw. MM op zoek naar de missing bottles.quote:
Het interessante is dat ik goed ben ingelezen in het dossier. Ze klagen al jaren over alles waar ze maar over kunnen zeiken. Gewoon om vervelend te doen. Ik begrijp ook heel goed dat hun huidige accountmanager ze niet meer wil bedienen. Maar dat maakt het niet leuker. Morgen voel ik me vast wat beter, maar ik was vanmiddag echt behoorlijk down. Ook op weg naar huis, het zat/zit me erg dwars. Ik wil tevreden klanten!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:29 schreef MadMaster het volgende:
Ken dat soort gesprekken.
Laat het van je afglijden, het is gepasseerd en terug draaien kan je het toch niet.
In het heetst van de strijd wordt er veel geroepen wat later met een sisser afloopt.
Die klant is het waarschijnlijk al kwijt, die heeft z'n gal kunnen spuien.
Nu moet jij het nog even over je schouder heen kieperen...
C4 modus:quote:Op donderdag 30 december 2010 19:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit nu met m'n eerste haarmasker (van Lush) te wachten tot die meuk (dat is het
) is ingetrokken
Ik zal m'n best doenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef MadMaster het volgende:
Whisky database weer bijgewerkt en flessen in de kasten heringedeeld.
Het wordt iets te vol nu (ben zelfs een deel 'kwijt', geen idee waar ik ze gelaten heb...), de 29e moeten jullie echt helpen met leegdrinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |