quote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rechtermuisknop > Nieuw > Map
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Rechtermuisknop > Nieuw > Map
Als we komen wel...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan ik de 29ste een prive les boeken?
En mapjes maken lukt nog steeds niet.
Apple staat natuurlijk niet toe dat hun eigen superieure apps naar de achtergrond verdwijnen.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als we komen wel...![]()
Vreemd dat het met die mapjes niet lukt...Trouwens, het kan alleen met de apps die je zelf gedownload hebt. Niet met de standaard apps...
Mochten jullie er niet zijn dan legt Etcie het wel uit.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als we komen wel...![]()
Vreemd dat het met die mapjes niet lukt...Trouwens, het kan alleen met de apps die je zelf gedownload hebt. Niet met de standaard apps...
Zijn simpele apps hoor, zoals YT, Game Center, Video's...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Apple staat natuurlijk niet toe dat hun eigen superieure apps naar de achtergrond verdwijnen.
Je kan het laatste kwartier van liverpool - wolverhampton wolves mee pakken.quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Etcetera het volgende:
Hmm chickflicks gaan kijken was niet het beste idee dat ik heb gehad vandaag![]()
Leap Year is te pruimen.
The Back-up Plan zuigt, heb ik na 38 minuten uitgezet
The Bounty Hunter.... weet niet, nog aan het kijken.
quote:Op woensdag 29 december 2010 22:33 schreef Etcetera het volgende:
Hmm chickflicks gaan kijken was niet het beste idee dat ik heb gehad vandaag![]()
Leap Year is te pruimen.
The Back-up Plan zuigt, heb ik na 38 minuten uitgezet
The Bounty Hunter.... weet niet, nog aan het kijken.
No thanksquote:Op woensdag 29 december 2010 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan het laatste kwartier van liverpool - wolverhampton wolves mee pakken.
Kuyt en Babel spelen!
DIE KUTHOND!! MET Z'N WIELTJES!!! STERF STERF STERFquote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]The Back-up plan heb ik in de sneak gezien. Wat een rommel was dat
. Bij de opening was het ook gelijk duidelijk dat het een chick flick was. In de pauze is tweederde van de groep weg gegaan, maar ik heb em uitgekeken
. En er de hele tijd flauwe opmerkingen over maken tegen de vriend naast me
Tja, ik dacht maar met iets totaal anders te komen dan chick flicksquote:
quote:Belgische priester bekent misbruik neefje
FOTO THINKSTOCK
BRUSSEL - De prominente Belgische priester François Houtart heeft toegegeven dat hij veertig jaar geleden een van zijn neefjes heeft misbruikt. Kanunnik Houtart heeft om die reden in november ontslag genomen als voorzitter van de door hem opgerichte organisatie voor ontwikkelingshulp Centre Tricontinental (Cetri). Dat zegt Cetri-directeur Bernard Duterme.
De zaak rond het misbruik werd onder de aandacht gebracht door een nicht van Houtart, een zuster van het slachtoffer. Zij kwam in actie naar aanleiding van een campagne die tot doel had Houtart kandidaat te stellen voor de Nobelprijs voor de vrede.
Houtart vertoeft momenteel in Ecuador. In een interview met de krant Le Soir zegt hij veertig jaar geleden 'de intieme delen' van zijn neefje twee keer te hebben 'aangeraakt'. De kanunnik Houtart omschrijft die daad als 'onnadenkend en onverantwoord'. (Novum/AP)
quote:Op donderdag 30 december 2010 00:23 schreef lubje25 het volgende:
Avond![]()
Ben een beetje verzand geraakt in de top2000 en de topics daarvan. Me al anderhalve dag hier niet gemeldt.
Ik moet m nog overnemen. Overmorgenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
Schandalig! Ik dacht al dat je kroeg was afgefikt.
Vast na de oudejaarsborrel gedaan iddquote:Op donderdag 30 december 2010 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
Bij Nu.NL zijn ze ook weer eens aan de zuip geweest:
[ afbeelding ]
Hier is ook een iPad in huis en dat van die mapjes is Apple'tje ei(Pe)tje...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mochten jullie er niet zijn dan legt Etcie het wel uit.
Zonder erg?quote:Op donderdag 30 december 2010 02:02 schreef lubje25 het volgende:
Brand in trapistenabdij Rochefort
Toegevoegd: donderdag 30 dec 2010, 00:59
Update: donderdag 30 dec 2010, 01:26
In de abdij van Saint-Remy in het Belgische Rochefort heeft een grote brand gewoed. Een deel van het complex uit de dertiende eeuw is verwoest.
De abdij is beroemd vanwege zijn bier. In totaal is er zo'n 100.000 liter trapistenbier verloren gegaan, maar de brouwerij zelf is niet beschadigd. Per jaar brouwen de monnikken van Rochefort ongeveer anderhalf miljoen liter bier.
De productie ligt nu stil, maar zal over enkele dagen worden hervat. Bij de brand in het klooster zijn geen gewonden gevallen. De brandweer vermoedt dat een oververhitte generator de oorzaak is geweest van de brand in de abdij.
Zonder erg Nem?
Misschien nu niet meer zo mooi...quote:Op donderdag 30 december 2010 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zonder erg?
Ik ben er 2 jaar geleden aan de poort geweest maar we waren niet welkom binnen
Als de productie niet in gevaar is, dan maak ik me geen zorgen.
Het ligt heel mooi trouwens
Zonder erg, das Vlaams.quote:Op donderdag 30 december 2010 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zonder erg?
Nee, ze bestaan geen bezoek toe. Maar eigenwijs als we waren zijn we toch een kijkje gaan nemen en hebben een poging gewaagd. Daar kwam een extreem vrome man naar buiten die heeeel eng zacht zei: "No informacion".quote:Op donderdag 30 december 2010 02:25 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zonder erg, das Vlaams.![]()
Ik ben er nooit geweest. Brouwerij nog heel. Misschien mooi om een keer te gaan kijken. Maar aan jouw verhaal te zien zijn ze niet dol op bezoekers.
had je last van wraak gevoelens?quote:Op donderdag 30 december 2010 02:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zonder erg?
doorrijden dan!quote:Op donderdag 30 december 2010 07:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het zuidwesten is weer groen bij het KNMI
Lolwut ?quote:Twee voormalige cliëntes van verslavingsdeskundige Keith Bakker doen woensdag en donderdag aangifte tegen hem wegens seksueel misbruik. Een derde jonge vrouw heeft besloten geen aangifte te doen uit 'emotionele overwegingen'. Dat heeft hun advocaat, Bernhard Tomlow, woensdag bekendgemaakt.
De vrouwen wilden al eerder naar de zedenpolitie stappen, maar die was heel druk met de grote zedenzaak in Amsterdam. Volgens de Amsterdamse zender AT5 bevindt Bakker zich nu mogelijk in Engeland. "Ik heb geen aanwijzing dat hij gevlucht is", zei Tomlow woensdag.
Van de frontpage, op andere delen zijn wel updates geplaatst.quote:
Ook hierquote:Op donderdag 30 december 2010 08:35 schreef Diaan73 het volgende:
Het is hier nog erg wit... maar de grote straten zijn wel goed begaanbaar.
Goedemorgen![]()
MM hoe was Dolf Jansen?
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook hier
Dolf was snel, goed, flitsend, gevat, adrem, kabinet-georienteerd, goed gekapt en gemutst en na bijna 2 uur was het afgelopen. Kortom, uitstekend...
hoezo, heb je plannen om naar Suriname te gaan emigeren?quote:Op donderdag 30 december 2010 09:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Van de frontpage, op andere delen zijn wel updates geplaatst.
Maar wat mij dus verbaasde, als deze site NIET officieel is, welke is het dan wel. Ik kon namelijk geen andere kanshebber vinden.
Vooralsnog niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoezo, heb je plannen om naar Suriname te gaan emigeren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |